Невизначеність у почуттях та стосунках
Добрий день,буду вдячна за рекомендації
Близько року тому на одному із заходів,я познайомилась з компанією, в якій був один хлопець. Після цього ми почали спілкуватися,переписувались та згодом гуляли разом в компанії, пізніше вже удвох. Приблизно за пів року він зізнався у почуттях. Мені стало дуже страшно, адже я не хотіла стосунків, бо дуже боюсь їх через недовіру до хлопців (були ситуації,коли вони робили мені дуже боляче),крім того на той час я не знала що сама відчуваю до нього.Проходив час, ми продовжували спілкуватися як друзі, але з'являлось більше романтики у словах,діях-по типу квітів та інших приємних речей.Останнім часом ми вже можемо говорити про майбутню сім'ю і т.д.Проте, дуже часто у мене є бажання втекти, прошу перестати спілкуватись зі мною, бо відчуваю, що не люблю його як хлопця,хоча я точно не знаю цього.Довгий час я собі забороняла взагалі в когось закохуватись,і це перше таке серйозне спілкування. Він дуже добрий,розумний,уважний та досить романтичний,що подобається.Але часто думаю,що він надто хороший для мене,я не зможу його любити так сильно як він мене, за що відчуваю провину.Ми з ним це обговорювали,але він каже що це я надто хороша для нього і насправді по моїх проявах він бачить,що я люблю його.Але я невпевнена,бо часто якісь його прояви мене нервують. Зокрема, те що він дуже комунікабельний з іншими дівчатами, але говорить,що це просто ввічливість та культура, ніхто інший йому не цікавий.У мене ж,на мій превеликий жаль,є дуже сильна ревність,
якої я б хотіла позбутися.Розумію,що це може свідчити про мою невпевненість у собі та недовіру до нього, але як їх позбутися не знаю.Мене в школі,та й коли вже була трохи старшою хлопці не сприймали як красиву дівчину,і хоч за ті роки я змінилась,але не можу повірити у те, що мене можна кохати та вважати прекрасною,-як це робить мій друг. Мені не хочеться далі тікати від нього(а саме тоді я можу побачити як йому потрібна, бо він дуже старається відновити спілкування; хоча він і так часто мені говорить про те яка я важлива та цінна для нього). не хочу ревнувати його і відчувати такі сильні емоційні гойдалки - то мені з ним добре, то мені погано. Він це все ще й має терпіти, і мені дуже шкода його, але в мене таке відчуття, що я по-іншому не можу, оскільки я вже не раз пробувала ставитися до нього добре, усвідомлюючи яка він хороша людина, але мене вистачало на декілька днів. Бажання втечі виключається лише, коли у нього щось стається і потрібна підтримка, тоді я є справжньою,турботливою.
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Доброго дня, Елі!
Думаю, справа в тому, що попередній досвід спілкування з хлопцями, які зробили Вам дуже боляче, призвів до того, що Ви наразі уникаєте емоційної близькості та боїтеся неї. Ревнощі можуть свідчити як про невпевненість у своїй привабливості як партнерки і страху бути відкинутою хлопцем заради когось іншого, так і про те, що у Вас з хлопцем є різні уявлення про те, що таке романтично забарвлене спілкування, а що - просто дружнє або приятельске. Перші дві причини варто обговорити з фахівцем, другу, - власне з хлопцем.
Варто звернутись на індивідуальну консультацію до психолога або психотерапевта щодо питань страху прив'язаності та формування почуття самоцінності, які заважають Вам будувати здорові стосунки не тільки з хлопцем, а і з самою собою. А стосунки з собою - це найважливіше, що Ви маєте в цьому житті.
психолог онлайн
Алла Григорівна Веленко
Добрий день.
Страх відносин або контрзалежність - з цим можна, звичайно, працювати. Але насамперед важливо усвідомити і позитивні сторони такої невпевненості. Адже в основі лежить інстинкт самозбереження і піклування про себе. Протилежна крайність - це беспечність і наівність. Тому важливо знайти золоту середину, гармонію із собою, та оточуючим світом.
психолог онлайн
Віталій Вікторович Бондарчук
Доброго дня Елі!
Як на мене, причиною Ваших страхів та недовіри може бути декілька. Перша, та, яку називаєте Ви - попередній негативний досвід. Друга - на рівні інтуїції щось Вас стримує.
Можливо, ота розкутість у спілкуванні з дівчатами не така вже і невинна? Адже, наша підсвідомість "бачить" не лише теперішнє, а ще - минули та майбутнє. Що Ви знаєте про його попередні стосунки з дівчатами? Про стосунки між його батьками?
А третя - недовіра може мати "коріння" з дитинства... Які стосунки у Вас були з батьками? Які стосунки між Вашими батьками?