Стосунки
Добрий день, я зустрічаюсь з хлопцем 4 місяці і він старший за мене на 5 років. Напочатку було все добре но коли ми почали жити разом то все змінилося. Ми почали дуже часто сваритись, він постійно говорить свою думку не зважаючи на мою, постійно дорікає із за їди що я не готую( хоча він готує прекрасно), постійно говорить шо я егоїстка, маніпуляторка хоче найбільший маніпулятор це він і постійно провокує на сварки. Я не розумію його деяких приколів і просила не робити цього но він досі це робить і провокує шоб я зірвалась, я задумаюсь можливо я і правда якась егоїстка і думаю лише про себе але і не вважаю себе такою. Я завжди стараюся якось все згладити но коли все нормально він знову починає якось виводити, це для нього норма такого спілкування. Допоможіть будь ласка розібратися, дайте якісь поради як поводитись бо втрачати я його не хочу(
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Ксенія Шалімова
Доброго вечора.
Ви не хочете його втрачати, але чи хочете Ви втрачати себе? Бо я бачу, що в стосунках з цим хлопцем саме це і відбувається. Вам навіюють почуття провини за те, що Ви є собою і не робите те, що не хочете, і Ви вже почали себе почувати таким чином. Як гадаєте, до чого такі думки про себе призведуть?
Доповнення від автора
Я зрозуміла вас, але тоже тут така ситуація шо я не хотіла так скоро жити разом я казала за рік мінімум, але в нього зараз тяжка ситуація і він живе в мене, я не можу просто так взяти і вигнати його. Але розумію шо мені реально тяжко я не можу зібратися з думками, у мене зараз навчання, я навчаюсь на 4 курсі і маю дипломну і курсову і багато вчусь а він хоче шоб я з ним побула і говорить шо це повна фігня моє навчання шо воно мені нічо не дасть і дипломної мені не треба.
Були ситуації коли казав шо у свої роки він добився більше ніж я зараз( хоча я зараз просто вчусь), казав шо мені вигідно сидіти займатись фігньою і шоб всі бігали наді мною. Він ж знає як до мене ставляться мої близькі люди, особливо мама вона дуже любить і все робить для мене, він каже з ним так не буде він не буде робити все шо я хочу, ну як людина яка любить буде казати так, і часто чую від нього шо я не люблю його, шо мені всеодно на нього, що недаю віддачі якоїсь, а за рахунок їди це сама більша сварка, він правда дуже смачно готує і готував нам двом ну я не так готую як він хоче, і останнім часом я почала питати шо приготовити, він каже нічо ти нічо не вмієш, а потім я вислуховую шо я не приготувала любимо хлопцю нічо і шо мені пофіг, але коли не сваримось то все чудово і секс у нас дуже файний похожі вподобання, не знаю що робити в такій ситуації, це мої другі серйозні стосунки і чомусь характери дуже похожі у них даже імена ті самі, я дуже тяжко відходила від минулих тих стосунках, і тут знову все повторяється
психолог онлайн
Марія Радченко
Добрий вечір. Ви так багато важливого написали, що аж не знаю про що перше відповідати. Я правильно розумію, він живе у вас вдома? За чий рахунок? Хто платить за квартиру, комуналку?
цитата:
він каже з ним так не буде він не буде робити все шо я хочу, ну як людина яка любить буде казати так, і часто чую від нього шо я не люблю його, шо мені всеодно на нього, що недаю віддачі якоїсь,
цитата:
я почала питати шо приготовити, він каже нічо ти нічо не вмієш, а потім я вислуховую шо я не приготувала любимо хлопцю нічо і шо мені пофіг
цитата:
Були ситуації коли казав шо у свої роки він добився більше ніж я зараз(
Я бачу дуже багато претензій від нього. Чому він дозволяє собі так з вами спілкуватись? І чому ви погоджуєтесь на це? У своєму домі, від своєї близької людини. Чи він не знав, що ви не хочете готувати? Не розуміє, що вам неприємно його ставлення? Не зважає на це?
Ви вже пишите що почали сумніватися, може ви справді егоїстка. Все що ви описуєте - це тривожні дзвіночки у відносинах. Я б вам порекомендувала почитати про газлайтинг та аб'юзивні відносини, бо якщо це так - ця доріжка може вас завести в дуже важкий психологічний стан. І це може спровокувати травму на все життя.
Я вам щиро співчуваю, що ви зтикаєтесь із таким відношенням до себе. І одразу хочеться дізнатись, що ж вас тримає поруч із людиною, яка вами постійно невдоволена, знецінює ваші старання, і взагалі доволі грубо відноситься до ваших почуттів і потреб.