Це моя проблема чи потрібно говорити з хлопцем?
Доброго дня,все частіше почала помічати,що коли мене просять щось зробити більше ніж один-два рази,то я починаю агресію відчувати і роздратування. Відчуваю наче мене вже не просять ,а змушують,чесно відчуття як гамівну сорочку як в психлікарні одягли.
Наведу приклади.
Мій хлопець впродовж довгого часу дуже часто говорив: «А коли ти коханому зробиш інтимний масаж?» чи то якщо я кажу,що він готує вечерю ,то він одразу ж «А ти мені мінет тоді» чи то «А коли ти запишеш мене на масаж інтимний,бо вже давно не був в тебе на записі»(це наша така гра,яку я вигадала)
Коли це говорить часто,то мене починає дратувати все і я не хочу нічого робити. А хлопець говорить,що якби він не казав цього і не на поминав,то я б взагалі раз в рік начебто це робила. А я казала йому,що це повинно йти від мого бажання ,а воно не завжди є. Але коли воно є,то я віддаюсь на всі 100% і придумую як по різному це зробити і цікавлюсь як саме йому сподобалось ,щоб розуміти як ще вдосконалюватись і доставляти ще більше задоволення.
Тепер в нього інший «прикол» зʼявився ,він говорить «Як ти мене розважати будеш вечером?» ,інколи каже це жартуючи. Але мене вже око сіпатися починає ,чесно.
І мені вже нічого не хочеться,просто закриваюсь від нього і не хочу говорити.
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
Марія Радченко
Володимир Анатолійович Тарасенко
Тетяна Савицька
У вас вполне нормальные чувства на слова МЧ.
Я пока читала, то это вызывало раздражение и желание раз и навсегда дать отворот поворот, если бы такое слышала в свою сторону.
Говорили ли вы МЧ о своих чувствах, когда слышите его такие фразы и ожидания от вас?
Вы абсолютно правы в том, что важно ваше желание и если его нет, то делать через силу вы не должны.
Лучший вариант поговорить с МЧ и все честно ему сказать. А еще раз напомнить, что секс это добровольно, из удовольствия и желания. И если у вас его нет, то МЧ будет без массажа и без минета.
Плюс важно еще обратить внимание, что та форма, с которой МЧ обращается к вам, очень неприятна и вызывает отторжение. Не напрямую просьба, что мне бы хотелось, было бы приятно, не ухаживания, соблазнение, а как будто ожидание, что вы по заказу должны обслужить МЧ.
Фраза про "как ты будешь меня развлекать" как-то совсем звучит унизительно. Вы не обязаны никак его развлекать. Вы в отношениях на равных, а не он выше вас, а вы удовлетворяете его прихоти.
А как давно вы вместе?
Помимо секса есть какие-то другие недоразумения, конфликтные ситуации?
Відредаговано автором 19-03-2024 17:19:50
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363042 для Валентина Михайловна
Дякую за вашу відповідь.
Так,я говорила з хлопцем і казала ,що він наче примушує мене. Казала,що або це буває рідше ,але повний кайф отримує ,бо я стараюсь міняти щось,щоб не приїдалось і я ж також отримую задоволення. Або він отримує те,що хоче ,але це йде не від мого бажання і він це відчує ,це буде просто аби зробити і довести до піка його.
Після розмови він наче зрозумів,сказав ,що тепер задовбувати не буде і буде ждати коли від мене це піде бажання. Але хотілось би йому частіше це отримувати.
Ми з хлопцем разом майже 6 років,а живем разом вже півтора роки.
Так,бувають непорозуміння якісь,частіше я сварки влаштовую,якщо так можна сказати. Просто він такий,що промовчить і пройде якщо йому щось не сподобалось ,а я мовчати не буду. На моєму обличчі все буде ясно))
Часто я буваю в такому стані,що мене дратує все ,маленька навіть дрібниця. Ми поговоримо і потім навіть сміємось з того,що це було безглузда причина сварки.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добридень, Євгеніє. У мене виникло враження, що хлопець ваш ніби намагається щось компенсувати. От ніби щось недоговорене є між вами. Наче він чимось невдоволений, може навіть і не усвідомлює того, а натомість намагається вас зачепити чимось, бо знає, що вам неприємно. Ви пишете: "він такий, що промовчить і пройде якщо йому щось не сподобалось". Зазвичай такі люди ковтають образу, невдоволення тощо, накопичують її, іноді доволі довго. Але ж рано чи пізно воно починає прориватися назовні. І частіш за все дуже несподіваним і неприємним чином.
Так він робить це доволі недолуго. На гані грубості і неповаги навіть. Але ж ви вже довго разом. Значить він в курсі, що Ви це витримаєте.
І от іще: "Часто я буваю в такому стані, що мене дратує все ,маленька навіть дрібниця". А так завжди було, чи тільки останнім часом стало? Бо якщо раніше такого не було, то точно щось між вами назріває, і то треба проговорити та знайти рішення. Не пускати на самоплив.
Подумайте, чи справді все, що між вами, вас обох влаштовує?
психолог онлайн
Дорого вечора, Євгеніє!
цитата:
ЦЕ МОЯ ПРОБЛЕМА ЧИ ПОТРІБНО ГОВОРИТИ З ХЛОПЦЕМ?
Вважаю, це ваша спільна проблема, бо ви її разом "збудували".
З яких цеглин?
Та от з яких:
цитата:
«А коли ти запишеш мене на масаж інтимний,бо вже давно не був в тебе на записі» (це наша така гра,яку я вигадала)
На гру не схоже аж ніяк. Скоріше, на викривлений спосіб донести одне одному про свої бажання і очікування. А також спосіб уникнути спонтанного вираження почуттів.
цитата:
Мій хлопець впродовж довгого часу дуже часто говорив: «А коли ти коханому зробиш інтимний масаж?»
Дивні питання, погодьтесь. Ніби він точно має знати, в який день і час на нього очікує неземне задоволення, щоби, не дай бог, не прогавити. І краще підготуватись.
цитата:
А хлопець говорить,що якби він не казав цього і не на поминав,то я б взагалі раз в рік начебто це робила.
Дорікання прямим текстом, хоча сам своїмии діями ці інтервали тільки збільшує.
цитата:
він говорить «Як ти мене розважати будеш вечером?»
Невже він сам не розуміє, що такі питання не наближають інтимну близькість, радше навпаки?
цитата:
задовбувати не буде і буде ждати коли від мене це піде бажання. Але хотілось би йому частіше це отримувати.
Тобто він ВИПРОШУЄ. Звісно, що до прохача особливих почуттів не виникає, адже така поведінка будь-якій жінці не до вподоби. Чекає і випрошує. А чоловіче в ньому щось є?
цитата:
Просто він такий,що промовчить і пройде якщо йому щось не сподобалось
На жаль. Навіть не уявляю, як можна розвивати стосунки і краще одне одного розуміти, коли партнер "застібнутий на усі гудзики"?
цитата:
Часто я буваю в такому стані,що мене дратує все ,маленька навіть дрібниця.
Тут явно не про дрібниці.
цитата:
мене вже око сіпатися починає ,чесно.
І тут не про дрібниці.
Проблема у вашому способі бути разом. У обмеженій відкритості. У певному браку прямих і відкритих комунікацій. У схильності циклитись на ролях прохача близькості і тієї, хто, скоріше налаштований, аби її зачаровували і зваблювали в хорошому розумінні.
З цією дисфункцією відносин краще до психолога, що працює з парами.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Часто, когда раздражает все и причиной ссоры выступает любая мелочь, означает, что вы что-то не получаете важное в отношениях, подавляете какие-то свои чувства и тогда любая ерунда бесит.
цитата:
Або він отримує те,що хоче ,але це йде не від мого бажання і він це відчує ,це буде просто аби зробити і довести до піка його.
То есть вы готовы помимо своего желания, через силу доставлять удовольствие МЧ.
А зачем вам это?
Как часто и по каким вопросам вы там делаете?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363049 для Володимир Анатолійович
Дякую за вашу відповідь.
Як на мене,гра чи то перевдягання гарний спосіб урізноманітнити наш секс. Одного разу я просто зробила хороший масаж всього тіла і інтимний також і йому сподобалось дуже. Після того ми почали говорити ,що у мене масажний салон і я в ньому масажист ,яка працює з vip клієнтом-хлопцем моїм ,звичайно ж.
Так,я повністю згодна,що йому потрібно знати коли саме буде масаж ,але я не знаю чи ввечері після роботи я буду в ресурсі зробити його. Один-другий раз я дотримувалась свого слова,за моїм бажанням,звісно,а потім я просто втомлювалась чи то просто елементарно не хотіла нічого. А він то чогось жде,бо я пообіцяла ж. Потім я перестала обіцяти,бо не стримую свого слова,але він все одно питає «коли?». Я почала говорила,що не можу дати точний час ,бо не знаю коли сама захочу це зробити. Але він якось натяками різними до мене підходив ,а мене це відштовхувало. Бо не треба мене підштовхувати.
Мій хлопець не скажу,що закритий,але часто переживає все в собі. Я можу там почати говорити ,якось витягну з нього проблеми які в його голові сидять. Але скажу точно,що ми дуже багато спілкуємось на різні теми ,просто він не хоче показатись слабким ,якщо розповість про все що думає. Це моя думка,адже на пряму не казав це,але видно було. Зараз такий вік у нас,що ти не знаєш ,що робити,де заробляти більше,де жити,чи відкладати гроші на майбутнє,чи можливо завтра ми помремо із-за війни і потрібно жити як хочеться зараз.
Місяців 6-7 тому я була в невропатолога і він поставив мені діагноз-депресивний розлад. Я пила таблетки «Лірика» і чесно кажучи було добре лише коли пила курс,пройшов місяць і все знову як спочатку. Головні болі,нічого не хочу,злить все і всі,не знаю чи потрібна цьому світу я і що я можу дати,чи є сенс в існуванні взагалі ,засинати доволі тяжко вночі,постійно не досконала я,не виконала щось за той час який придумала в голові собі,постійно розглядаю тіло і ненавиджу себе.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363050 для Валентина Михайловна
Ні,звісно я цього не зроблю ніколи,це наче зґвалтування для мене. Я хочу щоб лише по моїй згоді і бажанні було. Просто я йому пояснила ,що він хоче «аби як» чи «ейфорію».
психолог онлайн
Продовжимо.
цитата:
Задум, здається, непоганий, аби урізноманітнити відносини. Водночас, коли гра перестає бути граю по суті, а замість цього перетворюється у домагання, то радості від цього нуль. Навпаки - виникає багато гніву і роздратування, які призводять до бажання ВІДДАЛИТИСЬ. Чи у Вас не так вийшло?
цитата:
Так,я повністю згодна,що йому потрібно знати коли саме буде масаж
Ви ще скажіть, що було б добре мати секс за графіком, один раз на тиждень у п'ятницю, протягом 10 хвилин. Це ж Ви веде мову про рутину, яка вбиває почуття і спонтанне їх проявлення.
цитата:
Але скажу точно,що ми дуже багато спілкуємось на різні теми ,просто він не хоче показатись слабким ,якщо розповість про все що думає.
Побоювання бути сприйнятим слабким через власну відкритість саме про слабкість і свідчать.
цитата:
Зараз такий вік у нас,що ти не знаєш ,що робити,де заробляти більше,де жити,чи відкладати гроші на майбутнє,чи можливо завтра ми помремо із-за війни і потрібно жити як хочеться зараз.
Саме попри війну, зараз такий час, що не варто губитись і відкладати життя на потім. Заморожувати себе не варто. Натомість добре, коли людина вірить в себе і шукає відповіді на свої питання. Відкривається світові, щоби проявитись. Попри війну і усі виклики. Якісний прорив відбувається саме в такі складні часи випробувань.
цитата:
Що тут скажеш? Хочу Вас підтримати. На сьогодні Ви людина, в якої є проблема. І цю проблему потрібно вирішувати, бажано комплексно і послідовно. Тоді буде стійкий результат.
Коли я кажу комплексно і послідовно, то маю на увазі звернення до лікаря психіатра або клінічного психолога. Вони досліджують стан людини, проводять за необхідності відповідні тести і кваліфіковано визначають діагноз.
Також підбирають і призначають медпрепарати. А потім корегують у відповідності до динаміки змін у стані людини.
Другою, не менш важливою складовою зцілення є співпраця з психологом. В ході терапії Вам допоможуть розібратись з установками і способами вираження емоцій, допоможуть відновити почуття самоцінності і самодостатньості, визначитись з сенсами і цілями в житті.
Цей процес доволі тривалий, але вдячний до тих, хто наважився по ньому йти.
Як не прикро зазначати, але листування на форумі проблему не вирішує. Лише визначає напрямки.
Я Вам раджу переглянути відео. Вважаю і сподіваюсь, що для зрушення з місця воно зіграє корисну роль.
САМЫЙ ЭФФЕКТИВНЫЙ АНТИДЕПРЕССАНТ
https://upsihologa.com.ua/audio-video-468
психолог онлайн
Вы пишите, что пили таблетки. А после вы обращались к психиатру? Вам сняли диагноз?
Лучшим вариантом была бы психотерапия еще. Поскольку на ровном месте такой диагноз не появился бы и важно понимать, что к нему привело и решать эти проблемы.
Вы пишите про секс и в этой теме МЧ как будто вас не слышит и игнорирует ваше состояние.
А как в других вопросах обстоят дела? Что ценного в отношениях с МЧ вы получаете?
психолог онлайн
Ви відчуваєте фоново роздратування через свій емоційний стан.
Зрозуміло, що бажання сексу через це може відійти на другий план.
А сил на таку грандіозну процедуру як масаж всього тіла може взагалі не бути, як і бажання.
А у хлопця "інший графік " бажань.
Це також важливо враховувати.
До того ж хлопець не вміє дібрати слів, щоб якось "натякнути " так, щоб Вас це не дратувало.
Вам важливо щиро поспілкуватись з ним, пояснити свій стан, домовитись про те, як саме може відбуватись "попередня домовленість ", щоб і хлопець міг озвучити свої бажання, і Вас це не дратувало.