Не знаю як реагувати на дії свого хлопця
Доброго дня!
Ми з хлопцем живемо разом уже майже 4 роки. Останній рік у нас не було сексу через мої гінекологічні проблеми. Останній місяць намагалася знову повернути наші стосунки в звичне русло, але вчора побачила в нього секс-переписку з іншими дівчатами. Одразу запитала, що це і як він до цього ставиться. Сказав, що не вважав за потрібне тим зі мною ділитися, бо знав мою реакцію, при цьому це лише спілкування, щоб 'випустити пар'. Спробувала сказати, що мені це не подобається, проте він каже, що час від часу йому це потрібно. Тоді я вирішила, що справедливо було б, щоб у мене було те саме право в стосунках, запитала в хлопця, як він до цього ставиться, реакція була різко негативна, оскільки він думає, що в більшості дівчат таке спілкування викликає прив'язаність і він не зможе мені більш довіряти. Хлопця я дуже люблю й хотіла б спробувати зберегти стосунки, проте на даний момент відчуваю пригнічення. Порадьте, будь ласка, на чому я маю сфокусувати власну увагу в цій ситуації. Наперед дякую та Слава Україні!
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Доброго дня і героям слава.
цитата:
Порадьте, будь ласка, на чому я маю сфокусувати власну увагу в цій ситуації.
На собі і своїх почуттях. Що Ви відчуваєте, коли хлопець переписується з іншими дівчатами, але "не довіряє Вам" через одне лиш припущення, що Ви також можете листуватися з іншими хлопцями? Або коли Вас звинувачують за відстоювання власних кордонів і потреб?
Що цінного для Вас в цих стосунках, що Ви хочете їх зберегти?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362760 для Марія Радченко
Відчуваю жорстоку несправедливість у тому, що мене принаймні немає дзеркального права на ті самі дії (хоча до вчорашнього дня я навіть не замислювалася, що в стосунках з ним мені це потрібно).
Щодо того, чому я так тримаюся за ці стосунки, то, по-перше, це відчуття захищеності, був життєвий період, коли я сильно захворіла, настільки що не могла навіть піднятися, тоді він був поруч та допомагав у всьому, хоча я його про це навіть не просила. Інші люди, що до того моменту мене оточували просто відвернулися. Навіть зараз, коли все нібито добре, він часто піклується та переживає. По-друге, з ним я розвиваюся інтелектуально. Завдяки йому я значно розширила коло особистих інтересів та стала більше уваги приділяти особистому розвитку. По-третє, це сильна прив'язаність до нього, досить часто я почала думати категорією 'ми', замість 'я'. Список можна продовжувати, але це мабуть найбільш важливе для мене.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня. А як Ви розцінюєте самі його переписки? Ви сказали, що Вам це "не подобається", але що це саме таке, в Ваших очах? Тому що подібну взаємодію партнера з іншими жінками, можна оцінити по різному і від того, будувати своє не тільки ставлення але і поведінку. Адже може просто не подобатись але бути прийнятним, як погана звичка, а може бути не допустимо. І було б важливо, прояснити це і для хлопця.
Якщо припустити, що цей спосіб спілкування допомогав йому сексуально розряджатись у той період, коли Вашій парі це було не доступно, чи цікавились Ви, навіщо це потрібно йому зараз? Коли Ви, якраз таки намагаєтесь відновити сексуальне життя. ЩО саме в цьому спілкуванні, йому потрібне ЗАраз?
цитата:
Тоді я вирішила, що справедливо було б, щоб у мене було те саме право в стосунках, запитала в хлопця, як він до цього ставиться, реакція була різко негативна, оскільки він думає, що в більшості дівчат таке спілкування викликає прив'язаність і він не зможе мені більш довіряти.
- тут декілька моментів, хочеться виділити.
- Так, це справедливо мати однакові права в стосунках, і це важливо відстоювати. Але тут, хочеться зрозуміти саме стосовно переписки - вона Вам потрібна чи якщо відверто, це спосіб насолити хлопцю? Це не йде мова про те, що ви не можете це робити, я тільки цікавлюсь мотивом, тому що втягуючи різні дії під хибними цілями - в результаті можна самому мати від них негативні наслідки.
- Чи відчуваєте Ви довіру до хлопця при збереженні його переписок? Будь-яка Ваша відповідь буде вагомим аргументом.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362765 для Яна Дмитриевна
Для мене наявність таких переписок це щось наближене до зради. Можливо, якщо б він сам зі мною відкрито це обговорив, що в нього є така потреба, реакція та відношення до цього ймовірно могли б бути іншими. Мене ображає, що він намагався це від мене приховати.
Як я зрозуміла, за той час, поки він практикував таке спілкування, в нього встигла сформуватися звичка. Він каже, що в нього існує потреба, щоб інші жінки ним захоплювалися та хотіли його, проте в той же час вони для нього нічого не значать (теж з його слів).
Щодо особистої потреби в переписках з іншими хлопцями, то мабуть вона відсутня. Але мені важливо, що якщо він зі свого боку вважає це прийнятним, то я зі свого боку хочу теж мати таке право (хоча вірогідно навіть не буду ним користуватися).
Щодо довіри досить складне питання. Не можу зараз дати на нього однозначної відповіді. Можливо, якщо це не буде приховуватися з його боку, то мені буде простіше йому в цьому довіряти.
психолог онлайн
Чи говорили Ви йому прямо, що його переписки у Ваших очах близькі до зради? (А в стосунках, попри якіісь "загальні" визначення зради, нею може рахуватись те, що визначають партнери як "зраду"). Можливо хлопець недооцінює значення його вчинків та їх вплив, або через власні уявлення не хоче бачити, як його вчинки Вас зачіпають.
цитата:
в нього встигла сформуватися звичка.
- чисто технічно, хочу відмітити, що якщо людина не здатна силою волі впливати на свою звичку, то це залежність. І якщо в ній більше цінності для хлопця, ніж у Ваших проханнях та Вашому стані, це варте уваги.
цитата:
Можливо, якщо б він сам зі мною відкрито це обговорив, що в нього є така потреба, реакція та відношення до цього ймовірно могли б бути іншими
- дозвольте уточнити. Зараз, Ви вже про це знаєте, чи продовжує він активне спілкування з іншими?
І, що важливіше, тепер коли Ви знаєте - чи дійсно змінюється Ваше ставлення? Чи готові Ви прийняти, що надалі, будете проінформовані про його переписки які продовжуватимуться?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Відчуваю образу, біль і безсилля у вашому тексті, бо ніби ваша реакція атакується з боку хлопця. Співчуваю такому непорозумінню і байдужості з його слів. Це не дуже зріла чи доросла позиція людини. Йому чомусь можна більше і це ще приховується. Так, тілесна потреба хлопця була невдоволена, але він вирішив себе втішити поза ваші очі, спілкуючись з іншими. Ви одразу пропонуєте подібну поведінку зі своєї сторони у відповідь на його. Але перед цими словами є почуття, які ви не висловили йому і не прожили.
Це дійсно схоже на зраду, на втрату довіри та безпеки поруч з коханою людиною. Я думаю треба сфокусуватись саме на проживанні цих почуттів і бути більше в собі, бо ви дуже злились з ним. Ваш гнів якраз маркер виходу зі злиття, ви з’являєтесь з своїм іншим баченням, яке йому не подобається…
Рекомендую роботу з психологом!
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго дня!
Право мати таку переписку (яку має ваш чоловік) ви і так маєте, вам не треба питати його дозволу. Але ви чекаєте на його дозвіл. І тут питання до вас - чому вам потрібен його дозвіл?
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
А весь цей рік Ви якось намагались разом з хлопцем щось вигадати, щоб йому не було бажання переписуватись з іншими?
Ваші "дзеркальні дії "- це підміна понять.
Ви питали про це, хоча самі такого "права" не хотіли.
Отже, це було для того, щоб хлопець відчув себе на вашому місці і зрозумів, як це образливо.
Чи обговорювали ви з хлопцем взагалі якісь бачення кожним з вас стосунків в парі, що "можна/не можна "?
Чи планували спільне майбутнє?
Ваші почуття щодо такої переписки цілком зрозумілі.
Тут важливо розібратися, що призвело до такого його "вибору " (можливо він "подавав певні сигналипро допомогу", які були проігноровані, наприклад) , чи готові Ви бути з людиною, яка достатньо вільно відкривається для інтимного спілкування з практично сторонніми людьми, чи хоче він продовжувати стосунки вже без подібних переписок.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 362769 для Яна Дмитриевна
До виникнення цієї ситуації ми про це не говорили, оскільки мені не здавалося навіть за потрібне виносити це питання на обговорення, бо майже весь вільний час через віддалений формат роботи в нас обох ми проводимо разом.
Щодо продовження спілкування точної відповіді в мене немає, оскільки це щойно вчора викрилося, до того ж я не хочу порушувати його особистий простір та щоразу як в мене виникне підозра, шукати підтвердження в його телефоні. Проте він каже, що це траплялося (й можливо буде продовжувати траплятися) не на щоденній основі, а лише в разі, якщо буде відчувати потребу в такому спілкуванні.
Щодо мого відношення на разі складно сказати, чи щось змінилось, оскільки мені хотілося б більше відвертості від нього, щоб у разі, коли в нього виникають такі потреби, він їх зі мною обговорював, а не приховував, що є проблема.
психолог онлайн
Доброго вечора!
цитата:
Ми з хлопцем живемо разом уже майже 4 роки.
Спробуйте знайти відверту відповідь - хто ви одне для одного? Колеги, яким зручно працювати і жити разом?
Коханці?
Молоді люди, що шукають себе і свою половинку?
Наречені?
Статус не визначений?
цитата:
Подивіться на цю ситуацію з перспективи власного МАЙБУТНЬОГО.
Воно однозначно подає Вам якісь важливі знаки і сигнали. Варто їх лише розпізнати.