Як позбутися уявного друга у своїй голові?
Всім привіт. Мене звати Микита, я звичайний хлопець, мені 27 років, скоро 28. Працюю економістом у бюджетній установі. Живу з дівчиною вже 2 роки, скоро збираємося одружитися. У шкільні роки я був діджеєм шкілької дискотеки, мені дуже подобалась ця робота, я почав захоплюватись написанням електронної музики, навіть у той час на назбирані кошти придбав відповідну програму для її написання. Навіть випустив кілька треків, вмикав їх під час дискотек, публіці наче подобались. Проте моє захоплення не схвалювали батьки. У мене була мрія працювати діджеєм у якомусь клубі, але мене батьки змусили вступити в універ на економіста, 5 років платили мені за контракт. Довелося покинути своє захоплення і вчитися на те, що мені не цікаво. Електронну музику міг хіба що слухати (не свою звичайно). Після універу мене батьки влаштували на ''престижну'' роботу у вищезгадану бюджетну установу. Єдиний плюс - гарна зарплатня, проте ця робота мене бісить, виснажує, ходжу на неї через силу, але куди діватися, іншого вибору у мене зараз немає, йти на тяжку фізичну роботу я теж не хочу. Доводиться миритись, бо потрібно за щось виживати. Але рік назад я почав після роботи прослуховувати електронну музику, щоб якось розслабитися після емоційно важкого робочого дня (а у мене кожен робочий день такий). І захопився творчістю найвідомішого діджея світу - Мартіна Гаррікса, який є моїм однолітком, став відомим у 17 років. Став переглядати його концерти до пізньої ночі, позбавляючи себе сну. Хочу сказати, що Мартін Гаррікс кожну людину, яка приходить на його концерт чи шоу, робить трішки щасливішою, він сам щасливий і заряджає інших своїм щастям. Я почав фанатіти, перегляд його кліпів спочатку викликає у мене ейфорію, яка потім поступово у сльози радості за нього. Почав плакати майже кожну ніч. Ну це ще нічого. Останні декілька місяців зі мною почалось відбуватися щось дивне, мені здається, що я почав їхати з глузду. Мені соромно про таке комусь розповідати, але у мене тепер став відбуватися постійний внутрішній діалог з уявним Мартіном Гарріксом.
Питання від: ; Вік: 27
Доповнення від автора
До прикладу, я збираюсь на роботу і в голові виникає картинки ніби Мартін мені телефонує і питає чи скоро я вийду з дому - він мене чекає біля під'їзду, я відповідаю що за 15 хвилин. Коли виходжу з дому - наступна картинка з'являється у голові - я уявляю ніби Мартін іде поруч зі мною і питає як справи, куди ти йдеш, я йому відповідаю, що на роботу. А він мені відповідає: дуже шкода, я думав ти поїдеш зі мною в студію, я роблю нові треки і хотів з тобою порадитися. А я йому: вибач, давай іншим разом. На роботі, особливо коли якась запара, знову приходять в голову картинки - ніби Мартін сидить поряд зі мною і каже: та кидай ти свою роботу, пішли до клубу потусуємося. І так далі. Такі внутрішні діалоги у мене з цим, за винятком двох випадків: коли з ким говорю наживо або дивлюся кліпи Мартіна. Якщо у мене з ним нема діалогу, то у моїй голові стоїть просто його усміхнене і щасливе обличчя. Коли сам щось роблю на самоті - то знову виникають картинки ніби Мартін знаходиться разом зі мною і коментує кожну мою дію. Ще забув сказати, що він мені постійно сниться, сни у мене на різну тематики і гарні, і погані, але в кожному сні обов'язково присутній Мартін Гаррікс, якщо не розмовляє зі мною, то просто ходить за мною. Апогеєм божевілля стало те, що коли я цілую свою дівчину, мені здається, що це насправді робить Мартін. І ще бувають випадки, що я відмовляю своїй дівчині в інтимі, щоб подивитися концерт Мартіна. Це не є нормальним. В останній тиждень у мене голові з'явилася чергова фантазія: Мартін мені телефонує і просить скинути йому мої треки. Я запитав а навіщо вони тобі? Пролунала відповідь: ну ти ж слухаєш мої треки, я теж хочу твої послухати. Я в своїй уяві скинув йому ті треки, які я робив коли мені було 16 років. Він послухав і сказав, що вони йому дуже сподобались (хоча вони і поруч не стоять з тими треками, які
є у Мартіна). І тут почалось справжнє божевілля: Мартін (уявний звичайно) почав пропонувати мені зробити спільний трек разом з ним. Я йому відповів, що треба подумати. І весь тиждень його образ в голові мене вмовляє погодитися, а я неначе не можу наважитись. Навіть зараз коли пишу своє питання психологам, Мартін у моїй голові каже: вони тобі скажуть погодитись на мою пропозицію. Скажіть, будь-ласка, як мені позбутися від цього Мартіна у своїй голові? Я розумію, що це не справжній Мартін зі мною розмовляє, це ніби якась частина мене від мене відкололася і постійно щось вимагає. Можливо я з'їхав з глузду і треба лягати до психіатричної лікарні. Порадьте, як вигнати уявного Мартіна Гаррікса зі своїх думок? Дякую за приділений час і за відповіді

психолог онлайн
Добрый вечер!
цитата:
Мене звати Микита, я звичайний хлопець, мені 27 років, скоро 28. Працюю економістом у бюджетній установі. Живу з дівчиною вже 2 роки, скоро збираємося одружитися. У шкільні роки я був діджеєм шкілької дискотеки, мені дуже подобалась ця робота, я почав захоплюватись написанням електронної музики, навіть у той час на назбирані кошти придбав відповідну програму для її написання. Навіть випустив кілька треків, вмикав їх під час дискотек, публіці наче подобались. Проте моє захоплення не схвалювали батьки. У мене була мрія працювати діджеєм у якось клубі,
А как Вы сами думаете для чего Вам нужен этот диалог с ним? Что Вы от этого получаете для себя? Было ли что-то похожее в Вашем детстве? Вы пишите, что у Вас была мечта в детстве, но ей не суждено было сбыться. Может ли быть связан этот диалог с этим? Как давно Вас это беспокоит? А Вы хотите от этого избавиться?
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Можливо, потрібно спробувати домовитись з Мартіном, щоб він пішов. А, можливо, прогнати його грубо. Я не знаю, яка тактика спрацює. Можна спробувати і те, і те. Хоча це не найкращий варіант. Або ж спробувати виконати його умови - може, він тоді піде й сам. Мартін хоче записати з Вами трек? То запишіть. Подивитесь, що з цього вийде. Очевидно, що він - це якась нереалізована ваша частина, і він вимагає втілення. Це нормально. Так буває. Я б не сказала, що це ваш тіньовий аспект, адже Тінь здебільшого неусвідомлювана чи погано усвідомлювана. Так що загрози поринути в неконтрольоване несвідоме (чи, як ми кажемо, у психоз) поки що не бачу. Однак Мартін добряче заважає Вам жити. В перекладі на психологічну мову це означає, що ВИ СОБІ ДОБРЯЧЕ ЗАВАЖАЄТЕ ЖИТИ. Висновок - заприятелюйте сам із собою, і симптом зникне
Відредаговано автором 20-01-2024 19:05:13
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358800 для Ольга Владимировна
Добрий день, Ольго Володимирівно! Дякую за відповідь. Цей діалог мені мабуть потрібен для того, щоб втекти від реальності, яка мене не влаштовує. Як я писав, мені не подобається моя робота,нав'язана батьками. І коли вона у мене вже в печінках, то ніби в якості порятунку в голові з'являється Мартін і говорить зі мною, пропонує зробити щось приємне. У дитинстві нічого подібного не було. Безумовно мені і зараз хочеться бути діджеєм як Мартін, хай і не в таких масштабах, як він, проте я це сприймаю просто як дитячу мрію, яка ніколи не здійсниться. Зараз треба думати про майбутнє, будувати сім'ю, заводити дітей. Не можу я ж всім одразу заявити, що мені захотілося бути діджеєм, коли тобі майже 30 років, треба думати про більш земні речі. Мартіну пощастило - у нього не було таких батьків, які тиснули на нього змушуючи вчитись на те, що йому не подобається. Тому він і став відомим у 17 років. Чи хочеться мені від цього позбутися? І так, і ні одночасно. Мартін - це переважно приємна фантазія, але іноді вона мене роздирає на частини
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358800 для Ольга Владимировна
Внутрішні діалоги з Мартіном турбують мене останні декілька місяців
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358801 для Тетяна Артеменко
Тетяно, дуже Вам дякую за відповідь. Я часто намагався у своїй уяві просити його залишити мене у спокої у різних формах. Реакція Мартіна було різною. Коли спокійно просив, він казав "та ти жартуєш напевно, не вигадуй краще, ти без мене не зможеш", а коли намагався послати у нецензурній формі, то він на мене ображався, казав, за що ти так зі мною, ми з тобою завжди були друзями, і у мене виникало почуття провини і я потім вибачався. Трек записати у реальності? Можна звичайно спробувати, не поспати якусь одну ніч, чи присвятити цьому вихідний. Тільки я не знаю, як до цього поставиться моя дівчина, вона не знає за мої фантазії, але знає, що фанатію від Мартіна. Тим паче вона не знає, що я був колись діджеєм. А реакцію моїх батьків я навіть боюся уявити - скажуть, що ми тебе вчили, вкладали в тебе мої кошти, влаштували на роботу, а ти невдячна тварина ганьбиш нас, займаєшся незрозуміло чим. Звичайно я-то можу послати батьків, у реалі при чому, але не хотілося б псувати стосунки. Отже, мені і хочеться почати писати електронну музику, як Мартін, але я багато "але"
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Зараз треба думати про майбутнє, будувати сім'ю, заводити дітей.
Кому ТРЕБА?
цитата:
Мартіну пощастило - у нього не було таких батьків
На данний момент Ви сам собі цей батько, який тисне, а Мартін-Ваша нереалізована дитяча частина, яка щаслива, в якої є мрії, бажання. Ви цю частину відщепили
цитата:
реакцію моїх батьків я навіть боюся уявити
Ви боїтеся батьків і догоджаєте їм, а де Ви?
Спробуйте почати реалізовувати свою мрію, не обов'язково зразу кардинально міняти своє життя, але почніть з чогось. Поділіться з дівчиною, хто знає, може вона Вас підтримає. І для Вас задача номер один-сепаруватись від батьків. Це не означає перестати їх любити, це означає бути більш незалежним від їхньої думки. Мартін з'явився недаремно. Це симптом, який, можливо, допоможе Вам стати щасливішим.
психолог онлайн
Ви пишете "Звичайно я-то можу послати батьків, у реалі при чому, але не хотілося б псувати стосунки. Отже, мені і хочеться почати писати електронну музику, як Мартін, але я багато "але"". Почула Вас. Поважаю Ваш вибір. Ви не хочете йти проти батьків, і це зрозуміло.
Разом з тим, у мене є прогноз, що якщо Ви нічого не змінюватимете, то Мартін заполонить Вас до країв і повністю відвоює місце у вашому внутрішньому просторі. А Мартіну вже, повірте, абсолютно байдуже до реакції ваших батьків і вашої дівчини. І Мартін зробить все по-своєму - можливо, Ви навіть не дізнаєтесь, що він зробив. Збоку це буде виглядати так, ніби це робите Ви. І хто"зна, чим це обернеться для Вас. Це один з моїх прогнозів. Я мала Вас попередити. Симптом буде посилюватись. Якщо ми не чуємо наших потреб, то вони спочатку говорять до нас пошепки, потім починають кричати, а потім просто вриваються з бітою і все трощать на своєму шляху. Просто будьте до цього готові.
Відредаговано автором 20-01-2024 20:06:03
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358806 для Ганна Мисів
Ганно, дякую за Вашу відповідь.
Кomу ТРЕБА? Ну мабуть мені в першу чергу. Треба за щось жити. Та навіть, щоб писати електронну музику, потрібно фінансові ресурси, а якщо її просувати, то тим паче. Мені не подобається моя робота, я навіть не вважаю себе економістом, відчуваю себе зайвим там, але змінити її не можу, тому що не знаю на яку саме.
''Нa дaнний momент Ви cam coбі цей бaтьko, яkий тиcне, a Мapтін-Вaшa неpеaлізoвaнa дитячa чacтинa, яka щacливa, в яkoї є mpії, бaжaння. Ви цю чacтину відщеnили'' - з цим твердженням погоджуюсь повністю.
Ви бoїтеcя бaтьkів і дoгoджaєте їm, a де Ви?
Ви праві, місця для себе в мене не знаходиться. Мабуть треба і справді не зважати на думку батьків. Можливо підкажете, як з ними поговорити щодо того, що я буду писати електронну музику навіть у вільний від основної роботи час. Просто коли мені 17 років, і я на електронну музику приділяв більше часу, ніж на шкільні домашні завдання, то батьки мене били ременем наче малу дитину, намагаючись перевиховати. І це дуже неприємні спогади
психолог онлайн
Ганна Мисів
Вы пишите, что Вам 27 лет и Вы хотите построить серьезные отношения с девушкой. Почему Вам до сих пор важно получать одобрение родителей. Мартин это Ваша часть психики, с которой Вы пока не можете договориться. Это не какой-то вымышленный персонаж. Вы не знаете, на самом деле, какая у него была раньше судьба, это пока Ваше представление. Вам нужно столкнуться с реальностью, а не погружаться в Ваши фантазии. Если сложно сделать какие-то большие шаги, попробуйте с малых. Для того, чтобы заниматься любимым делом не обязательно делать крупные вложения. Вы можете найти друзей, которые этим занимаются и спросить совета, с чего Вы можете начать. Возможно, Вы бы могли просто играть музыку для себя или других бесплатно какое-то время. Когда Вы попробуете, тогла для Вас будет более понятно, что Вы хотите в жизни.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358808 для Тетяна Артеменко
Згоден з Вами, симптом і справді лише посилююється. Дякую за попередження. Коли читав Вашу останню відповідь, знову з'явився Мартін і почав під читання Вашої відповіді піддакувати, а потім сказав: не погодишся зі мною співпрацювати - зведу тебе з розуму. Тобто вже почалися певні погрози з його боку. Можливо і справді треба виконати його прохання, мені цього дуже хочеться. Можливо навіть реакція батьків не варта негативних наслідків. Я просто і справді боюся, що Мартін займе всі мої думки, і я не зможу зосередитись на чомусь іншому. У мене вже порушився сон, особливо на вихідних, не можу спати майже до ранку, слухаю музику Мартіна і не можу зупинитися
психолог онлайн
цитата:
Можливо підкажете, як з ними поговорити щодо того, що я буду писати електронну музику
Вам не потрібна їх згода, Вам не 17
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358810 для Ольга Владимировна
Вoзmoжнo, Вы бы moгли npocтo игpaть mузыkу для cебя или дpугиx беcnлaтнo kakoе-тo вpеmя.
Колись я так робив, коли ще був підлітком, зробив кілька електронних композицій і крутив їх безкоштовно на шкільних дискотеках. Веселий був час. Але завдяки старанням моїх батьків, їх психологічному (та і фізичному) насиллю справа далі не пішла. Треба сісти і обдумати план дій.
Вы не знaете, нa camom деле, kakaя у негo былa paньше cудьбa, этo noka Вaше npедcтaвление.
Так, дійсно, я не знаю, яка у нього раніше була доля у деталях. Але якщо він міг стати знаменитим у 17 років, то можна припустити, що навряд чи його батьки насильно запихали його до університету, як мене.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358813 для Ганна Мисів
Я питаю не за згоду, згода безумовно не потрібна, я мав на увазі, чи можливо поставити батьків перед фактом, що я буду займатися електронною музикою якомого м'якіше, щоб уникнути конфлікту? Чи його вже ніяк не уникнути і на конфлікт все одно піти доведеться? Ясна річ, що вони мене вже не будуть пороти як у 17 років, але все одно у мене присутній певний фобічний страх, що вони не захочуть більше зі мною спілкуватися
психолог онлайн
цитата:
я мав на увазі, чи можливо поставити батьків перед фактом, що я буду займатися електронною музикою якомого м'якіше, щоб уникнути конфлікту?
Навіщо Вам сповіщати батьків про те, чим Ви займаєтесь? Щоб що? Ви написали, що живете з дівчиною, фінансово незалежні. Ви вільна людина
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 358816 для Ганна Мисів
Зрозумів Вас, дякую