Зрада
В шлюбі 10 років, дитине 8, заради чоловіка пройшла стільки, що мало хто повірит, полюбила его без гроша, спустя стільки років як тільки у него з'являтися гроши і впливові друзі, я розумію що він мені зраджуєт, при чому я їому про підозри казала але він тільки брехав, потім я їого викрала, їого не було вдома, але я їого впустила из за дитини, та і це арендована квартира, у мене взагалі нічого немає, я на обеспеченні чоловіка. Ми так відношення не виясняли, прі дитині нібито все добре, але меня накриває хвилями, я розумію що він мене не кохає, що повірити я ему не зможу ніколи
Питання від: ; Вік: 30
Доповнення від автора
Саме смішне всі їого друзі завжди казали що дуже здивовани, коли зі мной знайомились, я для своїх років гарно збереглась та еще і красива, а він дуже набрав вагу, казали що в мене вигляд жінки олігарха, а він так собі.. це його дуже зачепило, такє відчуття що він хотів довести що він і кращий жінки может сподобатись, харизму та брехню ніхто не відменяв

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Nika, доброго ранку. Переживати зраду завжди дуже боляче. Ви описали ситуацію, але яке питання у Вас до психологів форуму? І до речі, чому не з'совували відносини з чоловіком після того, як дізнались про зраду?
психолог онлайн
Ніко, доброго дня.
Яке питання ви хотіли б задпти та загалом- яке рішення у цій ситуації було б для вас особисто найкращим?
психолог онлайн
Nika, дорого часу доби!
цитата:
заради чоловіка пройшла стільки, що мало хто повірит
За ради чого?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356619 для Тетяна Штапова
Не розмовляли тому що він маніпулянт і завжди викручіваєтся, знаю що він спровокує меня на емоціі, та і ще зробить винной, тому я йому записала аудіо, попросила добре подумати, а потім поговоримо, але я так і не розумію слухал він його чи ні, я зараз сильно захворіла, температура, ангіна. Чоловіка хоть до рани прикладах, весь час вдома, та робить всі мої обов'язки. Це звісно добрє, але може коли він рядом меня так накриває, вот я і захворіла. Я впевнена коли ми почнемо розмовляти, він запитає що мені зробити, щоб сохранить семью, але я не хочу просто жити сусідами, я хочу бути коханой та бажанной, а щоб це сталось, треба побільше ухажівать ніж за коханкой, сумно але він взагалі ніколи за мною так не ухаживав. Я взажди гроші ставила на останнє місце, а зараз розумію що не треба його жаліти, треба вимагати, та побільше
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356625 для Наталия Павловна
Кохала
психолог онлайн
цитата:
Кохала
А зараз?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356632 для Наталия Павловна
Зараз теж кохаю, але він цього болю мені завдав , йому цій біль і лікувати, він зруйновал всі мрії, в мене нема зараз нічого крім сина, я дуже в нього вкладають, він дуже розумний і дуже чутливий, мені зараз головне не завдати йому болю
психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
він цього болю мені завдав ,йому цій біль і лікувати
А він цього хоче? Вонойому треба?..
цитата:
мені зараз головне не завдати йому болю
Думаєте він нічого не бачить, не відчуває?
Мені жаль, але мушу Вас ще більше засмутити - навіть однорічна дитина відчуває, коли між батьками щось неладне відбувається. відчуває і страждає, бо не може зрзуміти..Чим старша дитина - тим більше її страждання, бо дитина вже може щось зрозуміти, але батьки тримають її /(дитину) в темній кімнаті і думають, що так дитині спокійніше..
Уявіть, що Вам треа їти в повній темряві - як будете себе почувати?.. От і дитина яку намагаються ізолювати від того, що відбувається у сім'ї відчуває те ж саме - гіпер тривогу.
Я б радила за для дитини - поговорити з сином. Але інофрмацію треа давати таку, яку за своїм інтеллектуальним розвитком та емоційним віком він зможе сприйняти та зрозуміти.
А Вам подумати та подбати про себе. Може має сенс зрозуміти, визначитися що ж насправді тримає Вас в цих стосунках?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356644 для Наталия Павловна
Сумно те що навіть якщо я зрозумію що нема приводов щоб зберегти брак, я не можу від нього пійти, тому що в мене немає жодного родича, немає своего житла, залишилось тільки чекати коли мій син зможе самостійно ходити у школу, та робити дз, потім мені потрібно знайти роботу, щоб я була в змозі снимати квартиру і обеспечивати себе та сина, але я не впевнена що під час війни, жінка після декрета знайде зп 50 т грн
психолог онлайн
Тетяна Штапова
цитата:
я не можу від нього пійти, тому що в мене немає жодного родича, немає своего житла
а оце і схоже на справжнюпричину, через що Ви це все терпіли всі ці роки.
АЛЕ.. схоже Вас це те влаштовую... виправьте мене якщо я помиляюся, але припускаю, що Ваш особистий страх вийти в світ та взяти на себе відповідальність набагато більше ніж обурення та біль від зневаги та зради чоловіка. І поки це буде так - Ви нічого не будете міняти всвоєму житті. І школа, самостійність сина на це не впливає аж ніяк. Це стовідсотково про Вашу самоцінність, Вашу дорослість, Вашу самооцінку. То може має сенс обрати фахівця та попрацювати з психологом?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356647 для Наталия Павловна
Ні в мене нема страху перед відповідальною, коли ми познайомились, я була дуже заможня, богато процювала,а він був ніким, він мені багато брехав, пускав пиль в очі, потім дозволяв мені працювати тільки у своїх знайомих, щоб була під присмотром, а потім коли дитине було 2 рока в час коли він не міг знайти працю, я красотка с вишой освітою, пошла прибирати кватири + занималась репетиторством, так було 1 рік, дуже затягнулося, тоді я його кохала дуже сильно і дуже його підтримувала, а зараз я вважаю що він мені должен за ті 12 років! Його споганили гроші, як тільки з'явитися то одразу побіг, причому так що всі про це знали, коханка десь рядом живе, я бачила тільки дом, школу, дитячий майданчик, а він сауни, дорогі ресторани, загородні бази відпочинку
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Гроші можуть тільки проявити людину, не спаганити.
Ви і раніше бачили неповагу з боку чоловіка, коли Ви працювали, а він все це споживав.
Можливо, ваші ілюзії про чоловіка жили з Вами більше, ніж сам чоловік.
А зараз прийшов час відкрити очі і прийняти реальність такою, як вона є.
Це важко.
Але важливо.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356656 для Наталия Горская
Я все це розумію, але є одне але:
Я маю громадянство проклятучого рф, маю посвідку на постійноє проживання в Україні, як жінка та мати громадян України, мої батьки народилися в Україні, але до розвалу совка переїхали, я 12 років не виїжджала нікуди з України, пережівала разом зі всіма українцями всю біль, що коїть ця бездушна раша, чоловік атошник, але зараз громадянство ніяк не змінити, це заборонено. Я розумію що всі мені будут співчувати, але будут обходити стороною. Кому я потрібна?!
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Важливо розмовляти, ангіна частіше за все говорить про невиказану агресію.
Питання громадянства можна почати вирішувати, можливо навіть через впливових друзів чоловіка.
Час, який зараз є до вашої спроможності жити окремо, можна використати для "роботи на помилками ". Важливо розібратись, як так сталось, що Ви охоче обманювались , хоча бачили, що чоловік бреше і його тягне в сторону саун та ресторанів.
Ви ще дуже молода, щоб ставити на собі хрест, як і для висловлювань про "добре зберіглась".
Можливо чоловік і зрозуміє, що помилився, загрався в "крутих"(може в його розумінні саме так виглядала "крутість"), коли усвідомить, що може втратити родину.
А може він настільки неглибокий, що навіть не зрозуміє про що все це.
Важливо не те, що думає і робить він.
А те, яким Ви хочете бачити своє життя.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356669 для Наталия Горская
Дякую за підтримку, я з ним обов'язково поговорю, буду керувати тільки своїми інтересами, час самопожертв закінчілся. Ще є така річ, ми з ним обвінчані, він не погана людина і досить релігіозен, чому він меня просив вінчаться не розумію, це була його ініціатива, навіщо робити клятви перед Господом, він же мені часто зраджував, але те що я довіра, це другий раз. Перший раз пробачила, бо він був один в іншей країні 3 місяці
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Тетяна Штапова
Дивіться, Ви намагаєтесь залізти в голову чоловіка, щоб зрозуміти його мотиви.
А коли вінчалися, обговорювали це?
Або коли він зрадив?
Люди вінчаються часто не розуміючи глибини, просто як обряд, чи "так потрібно, бо батьки кажуть ".
А Ви розуміли для чого особисто Ви вінчалися?
Ви "пробачили" зраду, (в лапках, бо думаю, що тут скоріше зробили вигляд, що пробачили), бо чоловік був 3 місяці в іншій країні.
Ви насправді вважаєте, що 3 місяці це "поважна причина "?
Чи це просто зручна причина, щоб закрити очі на зраду?
Вам було б добре опрацювати з спеціалістом ваші внутрішні установки, розібратись в тому, що всередині Вас керує вашими вчинками(може страх, може невпевненість в собі, може бажання "довести" комусь, (наприклад батькам чи знайомим, ) щось.
Щоб в подальшому впевнено спиратись на свої бажання і не дозволяти порушувати свої цінності.
Розумію, що Вам дійсно складно.
Але тут є 2 шляхи- або і надалі жити із закритими очима і шукати зручні пояснення, або подивитись на СЕБЕ, зрозуміти, що крім Вас ніхто не зробить ваше життя таким, яким Ви хочете і почати крок за кроком йти до свого щастя.
психолог онлайн
цитата:
Я впевнена коли ми почнемо розмовляти, він запитає що мені зробити, щоб сохранить семью, але я не хочу просто жити сусідами, я хочу бути коханой та бажанной, а щоб це сталось, треба побільше ухажівать ніж за коханкой, сумно але він взагалі ніколи за мною так не ухаживав. Я взажди гроші ставила на останнє місце, а зараз розумію що не треба його жаліти, треба вимагати, та побільше
Ви відчуваєте, що він Вас не кохає і не готовий вкладатись у ваші з ним відносини, відмовлятись від коханки?
цитата:
Зараз теж кохаю, але він цього болю мені завдав , йому цій біль і лікувати, він зруйновал всі мрії
На жаль, навряд чи чоловік зможе вилікувати Вас від болю. Він не лікар і не психотерапевт. Навіть якщо він буде кожного дня вибачатись перед Вами і розірве відносини з коханкою, це не гарантуватиме, що біль повністю і швидко пройде, в кращому випадку буде полегшення. Вам варто взяти на себе відповідальність за своє відновлення. Ви відчули сильний удар із-за зради, який Вас підкосив. Чоловік може багато чого зробити, щоб Ви поступово змогли стати на ноги, а може і не зробити. Якщо Ви будете надіятись, що він вилікує Ваші душевні рани, Ви будете від нього залежною. Є сенс звернутись до психолога, щоб отримати підтримку та навчитись покладатись в першу чергу на себе.
цитата:
Ви вже можете працювати неповний робочий день, щоб відчувати себе більш впевнено в матеріальному плані, а також професійно. Ви писали, що займались репетиторством. Якщо Вам це подобається, можна продовжити. Або домовитись з чоловіком, щоб він оплатив Вам навчання чи дав гроші на свій бізнес. Ви краще знаєте свою ситуацію. Але в будь-якому випадку Вам вибирати, так і залишатись фінансово залежною від чоловіка ще декілька років чи вже починати рухатись в напрямку власної професійної реалізації.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356678 для Тетяна Штапова
Питання не в цьому, я вже опубліковала та оновила резюме, цікаво що навіть є пропозіціі, я не хочу сидити вдома займатися репетиторством, я хочу десь вийджати, спілкуватися з людьми. В мене даже є задум, я хочу попасти в відділ продаж з нерухомості, знаю одного забудовника , друг чоловіка котрий мене дуже пітримав. Але поки я буду з чоловіком, він же мене використовивал, зараз моя черга
психолог онлайн
цитата:
Питання не в цьому, я вже опубліковала та оновила резюме, цікаво що навіть є пропозіціі, я не хочу сидити вдома займатися репетиторством, я хочу десь вийджати, спілкуватися з людьми. В мене даже є задум, я хочу попасти в відділ продаж з нерухомості, знаю одного забудовника , друг чоловіка котрий мене дуже пітримав.
Чудово, якщо Ви вже знаєте, як стати фінансово самостійною. Це Вам допоможе по-іншому себе відчувати, опиратись на себе.
Відредаговано автором 16-12-2023 23:01:24
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356680 для Тетяна Штапова
Чого хорошого мені чоловік дав, він навчил меня ніколи не здаватись і стучати во всі двері
Доповнення від автора
психолог онлайн
цитата:
Так, це дуже корисний навик. І добре, що Ви вже думаєте, як змінювати своє життя в професійному плані.
А от що стосується зради, як правило, до неї призводять певні проблеми, які були у стосунках раніше. Один з партнерів вирішує знайти на стороні те, чого не отримує в сім'ї. Деякі люди йдуть більш легким шляхом, ніж налагодження відносин зі своїм партнером. Звичайно, слова друзів про те, що Ваш чоловік виглядає гірше, ніж Ви, могли вплинути на нього таким чином, що він вирішив підняти свою самооцінку за допомогою коханки. Але якби він був задоволений вашими з ним відносинами, то навряд чи оцінка інших людей його зовнішності призвела б до зради.
Якщо Ви зможете пробачити чоловіка і захочете залишитись у стосунках з ним, Вам в будь-якому випадку доведеться щось в них міняти, щоб вони розвивались. Не тільки чоловіку, тому що він зрадив, а вам обом. Звичайно, є ще варіант функціональних відносин, коли ви використовуєте один одного і живете як сусіди. Але ж Ви писали, що не хочете цього.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356701 для Тетяна Штапова
В мене на чоловіка зараз відкриваються очі, він абьюзер, він типу мене доглядає, готує, миє посуд, але він хотів мені відчуття вини нав'язати. За весь час він так і не вибачився, тільки по смс, це було на самому початку, а зараз він при сині типу веде себе як завжди, і дозволив собі свої тупі жарти в мій бік, которі він знає я не люблю. Я відповіла категорично, що терпіти цього не буду. В мене запитання, у мене дуже нав'язливі думки, я хочу зателефонувати коханкі, та яка була основна, вона точно з ним не спілкуватися, я ж її слила скрини що він не тільки з нею був, про родину вана і не підозрювали. Мені треба узнати намогався він з ней помиритися, яки подарки йй дарував, де вони відпочивали
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356701 для Тетяна Штапова
Вибачте за помилки, в мене температура, часто помиляюсь
психолог онлайн
цитата:
В мене на чоловіка зараз відкриваються очі, він абьюзер, він типу мене доглядає, готує, миє посуд, але він хотів мені відчуття вини нав'язати. За весь час він так і не вибачився, тільки по смс, це було на самому початку, а зараз він при сині типу веде себе як завжди, і дозволив собі свої тупі жарти в мій бік, которі він знає я не люблю.
Схоже на те, що для Вашого чоловіка не є катастрофою той факт, що Ви дізнались про зраду. Він намагається бути для Вас зараз більш зручним, чекає, поки стихнуть Ваші емоції, щоб потім жити так, неначе нічого особливого не сталось. І від Вас багато в чому залежить, що буде далі відбуватись з вашими відносинами.
цитата:
В мене запитання, у мене дуже нав'язливі думки, я хочу зателефонувати коханкі, та яка була основна, вона точно з ним не спілкуватися, я ж її слила скрини що він не тільки з нею був, про родину вана і не підозрювали. Мені треба узнати намогався він з ней помиритися, яки подарки йй дарував, де вони відпочивали
Що Вам це дасть? Навіщо Вам витрачати свій час, свою енергію на цю жінку?
цитата:
Вибачте за помилки, в мене температура, часто помиляюсь
Не переймайтесь, Ви пишете зрозуміло.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356759 для Тетяна Штапова
Так, але є 3 привода
1.чоловік мені обіцяв телефон, а потім в него не вийшло, а у дівчини був день народження
2. Обіцяв свозити в Карпати, я вдома, а коханка була точно, тільки не зрозуміло з ним чи ні
3. Чоловік подарувал мені парфюми(ему друг на виставці в Франції купив) але було 2 парфуми, типа другий для жінки друга, але він его бачив і типу забував віддати. Я навіть впевнена що це було їй
Якщо всє підтвердится, я остаточно прийму рішення.
Це ж типу жінка обійдеться. Я знала багато заможних чоловіків, але їх жінки жили явно краще ніж коханкі
психолог онлайн
цитата:
Якщо всє підтвердится, я остаточно прийму рішення.
Яке рішення Ви готові прийняти?
цитата:
Звичайно, це дуже неприємно, дізнаватись, що чоловік віддавав гроші і намагався порадувати коханок, а не Вас. Але напевно, він щось від них отримував за це. Якщо йому чогось не вистачало у відносинах з Вами, він йшов за цим наліво. Це його не виправдовує, звичайно. Але є сенс зрозуміти, що між вам відбувалось до того, як чоловік почав зраджувати.
Зараз Ви на нього сильно злитесь, і це природньо. Якщо дуже хочете поспілкуватись з коханкою, можливо, це Вам чимось допоможе в тому плані, що щось дізнаєтесь. Але Ви ще не говорили з чоловіком, хоча відносини у Вас з ним. Злість варто направляти в першу чергу на того, хто Вас обманював і зробив боляче, тобто на того, хто її викликав.
Доповнення від автора
Я вже розмовляла з коханкою, з'ясувалось, що мій чоловік похоже хворий.
По-перше на день народження він їй подарувал тільки квіти, та ще якось образив її що вона деякий час не спілкуватись з ним, потім почали знов спілкуватись, один раз були в ресторані і один раз в загородном комплексі в ніч, потім зьявилась я. Гроші він їй не давал.
По-друге він їй расказивал що він розведен, що жінка була безобразною та ще і зраджівувала його( це він взял за зразок історію друга)
По-третє він їй дзвонив після того коли я с його телефона відкрила їй очі, тільки він цього не знав, начав відмазиваться, сказав що то його п'яний друг написав, але ж він не знав що, і це було останнє її спілкування з ним, він її заблокував Корочше жінок було богато, всім брехав.
Я хочу розвенчатися з ним, в мене є докази і я вважаю церква мені не відмовить. А потім принести це йому щоб ві понял, що пора повертатися на землю з якогось миру похоті.
В сексуальному плані, він це знає, я за будь яки эксперименти, но схоже йому мене замало
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356811 для Тетяна Штапова
Ми з нею подоброму спілкуватись, я ж на неї не зла, хотя вона казала що почувається війною, але ж вона теж обманути і ображена, тільки не в такой степені як я
психолог онлайн
Виглядає так, що якщо б чоловік дарував Вам якісь там телефони, парфуми та возив до Карпат (? така ще собі "подорож "), то Ви б закрили очі на те, що в нього є жінки.
Схоже Вас не сильно хвилюють справжні стосунки, в яких є повага, взаємна довіра, відвертість.
Ви переймаєтесь за те, що хтось інший отримує більше , ніж Ви, і тим, що це несправедливо.
Ви 10 років закривали очі на справжні риси чоловіка.
Це було зручно.
Можна так робити і надалі.
З чоловіком можна домовитись скільки це буде коштувати і всі будуть задоволені.
Розвінчатись щоб щось довести чоловіку?
Дещо дивно.
Йому все одно.
В нього геть інша "картина світу ", в який правий той, кто краще набреше і жити можна без будь яких обмежень, в якій не мають значення почуття іншої людини, тільки задоволення своїх потреб.
Доповнення від автора
Я не тільки думаю за себе, я насамперед думаю про дитину, щоб він єму давал то що потрібно, зараз война я свої забаганки залишила позаду. В остальному во многом згодна
психолог онлайн
Тоді питання простіше.
Кожен з вас двох висуває свої умови і Ви домовляєтесь з чоловіком.
Ви вказуєте суму, або перелік на що саме потрібні гроші, а чоловік, наприклад, каже, що буде ночувати чи жити де хоче.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356837 для Наталия Горская
Так, бо повірити йому і подпустити до себе я не зможу
психолог онлайн
цитата:
Це не хвороба, а звичка користуватись людьми і брехати.
цитата:
Не факт, що він повернеться на землю. Головне, щоб Ви отримали те, що Вам потрібно.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356859 для Тетяна Штапова
В мене така пустеля в души, мій чоловік професіонально вміє втіраться в довіру , даже зараз він це робить, але мені зараз смішно, напевно він думає що він щось виправіть. Чесно кажучи, я не розумію що мені дасть розмова з чоловіком, я ж не повірю не єдиному його слову. Я просто хочу стати самостійною, коли це станеться я разведусь. Такій план
психолог онлайн
цитата:
В мене така пустеля в души, мій чоловік професіонально вміє втіраться в довіру , даже зараз він це робить, але мені зараз смішно, напевно він думає що він щось виправіть.
Чоловік Вам говорить одне, а думає про інше.
цитата:
Чесно кажучи, я не розумію що мені дасть розмова з чоловіком, я ж не повірю не єдиному його слову. Я просто хочу стати самостійною, коли це станеться я разведусь. Такій план
У Вас є свій план, про який йому розказувати звісно ж не будете, щоб вийшло втілити його у життя.
Тобто кожен з вас грає в свою гру і намагається переграти іншого. Можливо, зараз відверта розмова вже й не має сенсу, якщо Ви не готові його пробачати і не вірите, що з ним можливі відносини, які Вас влаштують. Але Ви можете проаналізувати свій вклад у ці стосунки, щоб в майбутньому не отримати схожі проблеми. Та й Ваша злість на нього нікуди не поділась, Ви носите її в собі замість того, щоб хоч частково від неї позбавитись. Але Вам вирішувати, як краще діяти в цій ситуації.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 356881 для Тетяна Штапова
Напевно я з ним поговорю тільки для того щоб мої емоції знайшли виход, а то так і чимось захворіти важким можливо
психолог онлайн
цитата:
Так, якщо тримати все в собі, наслідком можуть бути психосоматичні захворювання.