Стосунки
Після 17років подружжя в якому було багато недорозуміння, минулого року чоловік прийняв розвестися, деякий час ми неспілкувалися потім він запропонував дати шанс на дальші стосунки щось виправити але нажаль нічого хорошого невиходить, він звинувачує мене що це я у всьому винна нетак діток навчаю, приходить з роботи і всім незадоволений бурчить....бентежить одне що після оцих другий третій шанс він вже навіть тиждень жив на іншій квартирі вимагав розводу, потім прийшов і знову говорить щоб стосунки продовжувалися, але після обіцяного вже на другий день міняється настрій відштовхує мене від себе і постійно згадує минуле що було тобто образи, непорозуміння сварки.Нерозумію його поведінки
Питання від: ; Вік: 38

психолог онлайн
Євгеній Мишенко
Ліка, Ви описуєте поведінку чоловіка, його слова, дії, плани. Намагаєтесь вгадати чого він хоче і ніби хочете дізнатись своє майбутнє, спираючись на ці "передбачення".
Але де ВАШІ відчуття, думки, бажання?
Чи хочете Ви продовження стосунків з таким непередбачуваним чоловіком?
Як Ви ставитеся до ваших стосунків з чоловіком?
Чи влаштовували вони Вас раніше?
Чого хотілося б Вам в цій ситуації?
Доповнення від автора
До певного часу все було добре але потім він більше вільного часу почав проводити з друзями так як у нас була мала дитина, і почалися довготривалі ремонти будинку і і нагнітали сварки розбіжності, він весь час твердить що я недооцінюю його снагу праці тобто він приносить гроші і ремонтує будинок. Али при розбіжностях я лише вислуховую його Я а не ми,заробляю,я ремонту тобто все що робиться то тільке він, він невраховує що у нас троє дітей і більший час я була у декреті і матеріальності в сім'ю я невкладала,все це я вислуховую останнім часом.
Доповнення від автора
До стосунків з чоловіком він контроль хдо де коли аж занадто і нероби те бо я зроблю те.Стосунки раніше влаштовували ми змогли домовитися і небуло розбіжностей.На даний час я кажу що в сім'ї все має бути ніяких таємниць, ведення бюджету разом і приймання рішення теж разом, але в більшості я була повинна підлаштовувптися під прийнятих рішень чоловіка хоч і нехотілося.В цій ситуації зрозуміти його поведінку то він хоче розійтися то він поживши інде хоче спробувати зберегти стосунки а за два дні знову відвертається і говорить що вже немає сенсу щось міняти щось вирішувати.
психолог онлайн
Доброго вечора, Ліка
Скажіть, буд ласка, яке у вас питання до психологів у зв’язку з описаною вами ситуацією?
психолог онлайн
Доброго ранку, Ліко!
цитата:
Нерозумію його поведінки
З вашого опису можна відчути, що ви розгублені. Поведінка чоловіка мінлива, позиція хитка. А до того всього ще й докори та посилання на образи з минулого.
Щоби зрозуміти чоловіка, потрібно розмовляти. Наприклад, говорити про свої емоції щодо актуального перебігу подій, висловлювати свої бажання і ставити питання йому.
Але ж для цього потрібно вам самій визначитись - чого ви насправді хочете.
Поділіться спочатку тут на форумі, чого ви прагнете? На щастя, є така можливість.
А вже потім буде видно, як ваші прагнення втілити в реальність. Або шукати інші шляхи виходу з кризи.
До речі, за всіма маркерами ваша сім'я, дійсно, переживає кризу. І ви обоє вже заплутались, тупцюєте на одному місці вже тривалий час без будь-якого просування вперед. При цьому повноцінний конструктивний діалог, на жаль, не виходить. Тому цілком доречним кроком може бути звернення до сімейного психолога. Поміркуйте над моїими словами.
психолог онлайн
Ліка, ваші стосунки з чоловіком не налагоджені, незважаючи ні на кількість років разом, ні на 3 дітей.
Ви не поважаєте те, що робить чоловік (бо інакше б він не відчував те, про що він говорить), він не поважає вашу думку.
До того ж, самі способи вирішення проблем хаотичні, емоційні, не виважені.
Їх можна відкорегувати і навчитись взаємодіяти.
За однієї умови- якщо і Вам, і чоловікові хочеться бути разом, зберегти родину.
Ви можете звернутись до спеціаліста разом, щоб налагодити процеси вашої взаємодії, почати слухати та розуміти як себе, так і партнера.
Може так вийти, що кожен з вас зрозуміє, що йому взагалі не підходить цей брак. Але це дасть можливість спілкуватись надалі і разом виховувати дітей навіть проживаючи окремо.
Чи обговорювали ви з чоловіком спокійно причини ваших конфліктів?
Чи розуміє кожен з вас свою долю відповідальності за те, що ваші стосунки зайшли в такий глухий кут?
Чи є в кожного з вас розуміння того, для чого ви разом?
психолог онлайн
Ліка, між вами типові нездорові АБ'ЮЗИВНІ стосунки. Знаєте, що це?
цитата:
потім він запропонував дати шанс на дальші стосунки щось виправити але нажаль нічого хорошого невиходить, він звинувачує мене що це я у всьому винна нетак діток навчаю, приходить з роботи і всім незадоволений бурчить....бентежить одне що після оцих другий третій шанс він вже навіть тиждень жив на іншій квартирі вимагав розводу, потім прийшов і знову говорить щоб стосунки продовжувалися, але після обіцяного вже на другий день міняється настрій відштовхує мене від себе і постійно згадує минуле що було тобто образи, непорозуміння сварки
І багато говорите "він" те, "він" се, а ДЕ в цьому всьому ВИ? Де Ваші бажання, думки, почуття щодо цього всього?
Чи є тільки ВІН, а Вас немає?