Як не втратити людину і зав‛язати стосунки
Я закохана в свого друга. Я робила дуже багато кроків, щоб зблизитись з ним. Спочатку він мене відштовхував і повторював, що ми лише друзі. Потім з'явилась надія, бо він почав проявляти якісь кроки, спонтанно запрошувати мене прогулятись, поїхати до моря вночі, попити кави в нього вдома. Все це виглядало досить романтично. Але потім він ставав холоднішим, а потім раптом знов починав фліртувати зі мною, проводити багато часу разом.
Нещодавно він переїхав до іншого міста. Саме перед цим ми максимально зблизились. Ми цілувались кілька разів. І це було його ініціативою. Але поцілунки якісь такі несміливі, не в засос, просто доторк губами. В нас був петтінг, до реального сексу не дійшло, бо він сказав, що не готовий до стосунків, хоча саме він почав ті еротичні ігри в той день. За день до його від'їзду я розплакалась і спитала, чи я йому хоч подобаюсь взагалі. Він не сказав нічого, а різко мене поцілував. Так само швидко і лише кінчиками губ.
Цей рік був для нього складним, бо він мав фінансові проблеми, тому й переїхав, також він розійшовся зі своєю попередньою партнеркою незадовго до зустрічі зі мною. Розумію, що йому треба привести своє життя в порядок.
Після цього переїзду ми бачились тричі. Кожного разу ми спілкувалися як друзі, але були раптові напади довгих обіймів з його боку. Він мене дуже довго обіймав і сильно притискав, гладив рукою по спині, цілував в щоку.
Розумію, що почуття в нього є, але є страх і нерішучість.
Він зараз налагоджує своє життя в іншому місті, проводить багато часу на новій роботі, зі своїми старими друзями, які живуть там і його підтримують. Розумію, що йому це потрібно, щоб стабілізувати все. Але я боюсь, що він скоро мене забуде, коли в нього все буде добре там.
Що мені робити? Як зберегти зв'язок, як його переконати спробувати почати стосунки? Я думаю переїхати в його нове місто, бо я працюю віддалено, мені це не вплине суттєво на моє життя. Але я боюсь, що це його може налякати, занадто сильний напір. Коли я раніше прямо говорила про свої почуття, він ніби лякався і не хотів чути про це.
Як себе поводити, щоб між нами зародилось щось більше. Ця людина справді дуже важлива для мене
Питання від: ; Вік: 35

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Ірина Миколенко
цитата:
Що мені робити? Як зберегти зв'язок, як його переконати спробувати почати стосунки?
Вітаю, Олеся! Ви хочете, щоб Ваш друг поводив себе так, як Вам потрібно. Але у нього може бути зовсім інше бачення ваших стосунків. Він має право не погоджуватись на зближення. Розумію, що Вам від цього боляче, але він - інша людина, яка сама вирішує, як жити.
цитата:
Я робила дуже багато кроків, щоб зблизитись з ним. Спочатку він мене відштовхував і повторював, що ми лише друзі. Потім з'явилась надія, бо він почав проявляти якісь кроки, спонтанно запрошувати мене прогулятись, поїхати до моря вночі, попити кави в нього вдома. Все це виглядало досить романтично. Але потім він ставав холоднішим, а потім раптом знов починав фліртувати зі мною, проводити багато часу разом.
Чому Вас зачепили такі стосунки, в яких чоловік то відштовхує, то наближає Вас до себе, коли Вам людина потрібна більше, ніж Ви їй? Ви відчували щось схоже раніше, можливо, в дитинстві?
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Ірина Миколенко
Добрий день. Складається враження, що ще трішки ви перетнете межу неповернення. Начебто ще трішки - і ваша ідея бути з цим чоловіком стане манією. Перепрошую.
Можливо вам варто звернути увагу на реальність, в якій хлопець не відповідає вам взаємністю до того ступеня, щоб це назвати почуттями чи відносинами? Ви не можете заставляти людину бути з вами. Це має відбуватися органічно. Або не відбуватися.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351144 для Тетяна Штапова
Я розумію, що йому вирішувати, але ж він теж проявляє симпатію. Тому я подумала, що можливо, є шанс на стосунки. Був момент, що я вже майже змирилась, що ми просто друзі і все. Я тоді поїхала на тиждень в Україну по справах (зараз я живу в Польщі). Якраз думала, за цей час зможу щось переосмислити. Але він мені весь час дзвонив, писав, дуже переживав. Коли я приїхала, постійно поводив зі мною час. Також ми брали паузу в спілкуванні одного разу, після неї ми пішли на концерт і вперше поцілувались. Людина,яка не має симпатії наврядчи цілувала б іншу людину після розлуки.
Щодо мого досвіду, раніше в стосунках мене добивався мій колишній чоловік і у всьому мені старався догодити, проявляв дуже багато уваги. Але я його не любила, поважала, але не любила. Я навіть деколи ловлю себе на думці, що зараз я поводжусь, як мій колишній чоловік
психолог онлайн
Добрый день!
Исходя из того, что в отношениях участвуют два человека 50 на 50, то у вас безусловно
цитата:
є шанс на стосунки
То есть у вас есть ваши 50%, на которые вы можете что-либо сделать, если хотите быть с этим парнем.
Тем более вы можете не только общаться и переписываться с ним, а и встречаться (если переедете в его город).
Но если вы хотите
цитата:
його переконати спробувати почати стосунки
то вам придется менять себя, свое отношение (к себе и другим) и поведение.
Ведь "если вы хотите иметь то, что никогда не имели, вам придётся делать то, что никогда не делали".
То есть необходимо проанализировать ваши предыдущие действия и исходя из них, построить новую стратегию и тактику вашего поведения, с учетом ваших с парнем характерологий.
Для этого вам будут нужны индивидуальные консультации.
Вы можете обращаться ко мне, я работаю с такими запросами и могу помочь.
На первой встрече вы получите план решения своей проблемы и первые ответы на вопрос
цитата:
Що мені робити?
Помочь же вам в формате общения на форуме не представляется возможным, потому что здесь можно дать только общие рекомендации, которые в вашем случае не сработают.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Владимир Анатольевич Тарасенко
Наталия Горская
Вітаю, Olesia.
---
При " здорових" відносинах не треба робити "дуже багато кроків", "переконувати", доказувати, що Ви та єдина, яка йому потрібна. В "нормальних " відносинах все відбувається органічно, взаємно, за бажанням обох. А те, що Ви описали, виглядає як переслідування з Вашого боку. Вам подобаються " зникаючі" чоловіки, ті, яких треба " завойовувати"? Як я зрозуміла, Ваш минулий чоловік був Вам не цікавий, бо йому не потрібно було нічого доказувати, боротися за його любов. Для Вас кохання- це про страждання, біль, боротьбу, про " багато емоцій"?
"Розумію, що почуття в нього є, але є страх і нерішучість."
Якщо у чоловіка є почуття до жінки, він не буде їх приховувати. В попередніх стосунках він теж був такий "нерішучий "? На мою думку, Вам дуже не хочеться визнавати той факт, що цей чоловік не має до Вас ніяких почуттів, а те що між вами відбувається- це нездорова гра.
---
"Людина,яка не має симпатії наврядчи цілувала б іншу людину після розлуки."
---
Чому б ні? До того ж, Ви мабуть так цього хотіли.
"Як себе поводити, щоб між нами зародилось щось більше. "
---
Що для Вас означає " щось більше"? До чого Ви прагнете у стосунках? Яким Ви бачите ваше майбутнє з цим чоловіком?
Ви намагаєтесь будувати замок на піску та ще й з ( вибачте) поганих матеріалів. Будівля може й вийде, але ось яка .
Дуже раджу взяти паузу у стосунках, пройти індивідуальну терапію, а потім вирішувати як і що робити з цими " відносинами".
психолог онлайн
цитата:
Людина,яка не має симпатії наврядчи цілувала б іншу людину після розлуки.
Так, напевно у нього є до Вас симпатія, але навряд чи закоханість, як у Вас. На даний момент він Вам потрібен набагато більше, ніж Ви йому. Він дає надію на те, що між вами може бути щось більше, ніж дружба. А коли Ваш потяг до нього збільшується, він Вас відштовхує, чим робить боляче.
цитата:
Вам чомусь потрібно бути в стосунках, коли один закохується і добивається, а інший в тій чи іншій мірі дозволяє себе любити, але поводить себе більш прохолодно. Ви були то в першій, то в другій ролі, таким чином відігруючи щось своє. Якщо звернетесь до психолога, буде шанс дізнатись, чому Ви обираєте цю гру замість стосунків, в яких є кохання з боку обох партнерів, і зможете по-іншому вибудовувати відносини.
психолог онлайн
цитата:
Я думаю переїхати в його нове місто, бо я працюю віддалено, мені це не вплине суттєво на моє життя. Але я боюсь, що це його може налякати, занадто сильний напір.
Це бажання продиктоване тільки тим, що там живе Ваш друг?
цитата:
Коли я раніше прямо говорила про свої почуття, він ніби лякався і не хотів чути про це.
Ну, якщо він боїться і прямо не каже про те, що хотів би побудувати стосунки, варто прийняти це за неготовність чи небажання будувати стосунки конкретно з Вами або в принципі. Це сумно, але так буває. Бажання щось робити повинне бути висловлене словами, чітко і ясно, а не символічними діями/натяками, бо другі можуть бути інтерпретовані хибно.
цитата:
Ця людина справді дуже важлива для мене
Він важливий Вам тільки тому, що Ви в нього закохані, чи є й інші почуття, які Вас об'єднують? Чи влаштовуватиме Вас, якщо він скаже, що не хоче за Вами стосунків?
Я погоджуюсь з колегами щодо необїідності індивідуальної терапії для Вас, вона в будь-якому разі допоможе розібратися. Також доречна відверта розмова з другом про те, як він Вас сприймає і в якій формі хотів би спілкуватись. Тиснути на людину чи переслідувати не треба, а спокійно поговорити можна.
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Наталия Горская
Доброго ранку, Olesia!
цитата:
Що мені робити?
Однозначно, жити далі!
Жити і відчувати себе, дбати про себе, турбуватись про себе... і ще спробувати подивитись на ситуацію поглядом ніби збоку, тобто зовні.
То який сценарій можете помітити?
Можливо, той, де жінка нав'язує себе чоловікові, в якого є лише симпатія чи щось подібне?
Який після невдалих попередніх стосунків намагається себе опанувати і розібратись в собі, налагодити важливі життєві процеси?
Що з Вашими емоціями після побаченного? Якою себе вважаєте? Чи достатньо у Вас самоповаги?
Також, думаю, варто зважати на те, що в кожного з вас, як і в кожної людини в світі, своя швидкість зближення. І, до речі, своя модель, в яку входить стиль вибору партнера, відкритість почуттів, стилістика відносин тощо.
цитата:
Як зберегти зв'язок, як його переконати спробувати почати стосунки?
Зізнаюся, мені стало аж трохи ніяково від подібних намірів.
Дивно, як можна когось ПЕРЕКОНАТИ у питаннях сердечних?!
Почуття або є, або їх нема.
Хіба на людину, на її здатність робити вибір в царині кохання можуть вплинути якісь когнітивні аргументи?!
Дайте чоловікові час? І собі, між іншим, теж. Помітьте його щирий потяг до Вас. Якщо почуття справжні і глибокі, то все вийде.
А спілкуватись, навіть живучи в різних містах, ніхто ж не забороняє.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 351150 для Марія Радченко
В нас дуже багато спільного, ми навіть, як виявилось, народились в один день. Ми слухаємо схожу музику, цікавимось сучасним мистецтвом, модою, в нас схожі смаки в одязі. Ми обоє дуже любимо тварин. Він має двох котів, я їх дуже люблю. Ми разом ходили на шопінг, на концерти, їздили до моря. Просто проводили багато часу разом. Мені добре бути поруч з ним, він мене розуміє
психолог онлайн
Тетяна Штапова
Доброго дня!
Извините - но скажу как вижу...
С вашей истории - парень пока и не готов к отношениям. И врядли хочет отношений именно с вами.
Вы ему просто удобны - так как влюблены в него и он это чувствует.
Вы готовы все для него сделать - даже переехать в другой город ради него.
А на что он готов ради вас не задумывались?
Ответ врядли вам понравится... вы в иллюзиях - так как хочется любви...
И вам видимо нравятся мужчины - которые холодны - то приближают - то отдаляют.
Ему такая игра тоже нравится - потому играет с вами так ( образно говоря)
Ему нравится ваше внимание да - и может даже ему интересно с вами дружить.
Но отношений он явно с вами не планирует - хотел бы с вами отношений - то давно бы вел себя совсем бы по другому.
С вами он скорее пробовал забыть прежние отношения - и все.
психолог онлайн
Олеся, Вас можна зрозуміти в тому, що хочете продовження того, що, як Вам здається, вже трохи почалось.
Але виникає питання.
Це "почалось " у двох людей?
Якщо так, то хіба не важливо поспостерігати а як цей чоловік буде вибудовувати стосунки з Вами.
Навіть якщо він "боїться, сором'язливий, невпевнений"- але ж він Жива Людина, яка має Свої думки, Свої почуття, Свої плани.
Вы стосунки хочете з Живою Людиною, яка каже і вчиняє згідно своїх міркувань?
Чи з тінню, яку Ви "розкриєте " , розказати що і як він відчуває і що варто робити?
Відчуття виникає, що Ви хочете грати його шахами, а не тільки своїми.
Якщо він вирішив їхати в інше місто, то явно цікавість до Вас у нього не в пріоритеті.
Якщо припустити, що він дійсно сором'язливий, то коли він відчує, що Ви для нього дійсно важливі, то він сам знайде як з Вами зв'язатись.
Що робити- змістити фокус уваги на Себе. Робити те, що подобається, що цікаво, спілкуватись з іншими, не звужувати свій обрій до однієї зірки.
Можна продовжувати спілкування на тому рівні, який був, але не штурмувати чоловіка, який не впевнений в своїх бажаннях.
Нікому не дадуть щастя стосунки, в яких не буде того, щоб дійсно обидві людини усвідомлено розуміли, що хочуть бути саме один з одним.