Чи може бути що проблема вживання м‛яса є психологічною
В мене проблема, пов'язана з тим, що я не можу вживати м'ясо, або продукти які його місять. Більшу частину життя коли їла м'ясні страви, то відволікала себе на щось (телевізор, розмову з людьми ітп), але іноді в моменти коли зосереджуюся на тому щоб вже доїсти страву, то виникає відчуття відрази, схоже на те, коли відкусив яблуко і побачив половину хробака і розумієш що іншу його половину ти зараз жуєш. В ці моменти випльовую все, те що в роті і далі не можу їсти. Я не дуже емпатична людина і впевнена що справа не в жалю до тварин, а саме в якійсь відразі, наче м'ясо якесь брудне або заражене чимось, хоча впевнена що всі продукти чисті і оброблені. Чи може буди що ця проблема психологічна, чи мені потрібно шукати далі інші причини цього?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Виходячи з того, що Ви описали, цілком можлива психологічна або ментальна проблема. До речі, далеко не всі люди, які не вживають м'ясо, роблять це виключно жаліючи тварин - є багато інших причин. Також відраза до м'яса може виникати внаслідок травматичних подій, на перший погляд з м'ясом ніяк не пов'язаних
психолог онлайн
Доброго дня! Я, наприклад, також, не їм м'яса, бо усвідомлюю, що воно несе в собі енергію вбитої тварини, яка дуже боялася... Знаєте, як говорили древні? Ми є те, що ми їмо. Тобто, якщо я хочу жити в гармонії з собою та оточуючим світом, мені зовсім не потрібні енергії страху та ненависті, які роблять людину дуже вразливою... Бо ми притягуємо те, що несемо в собі самі.
Насправді, як на мене, у Вас, навпаки, дуже гарно розвинуте відчуття.
І, загалом, а чому Ви вирішили, що з Вами щось не так? Бо, якщо подивитися на питання з іншого боку - можливо щось не так якраз з усіма іншими?
Відредаговано автором 23-04-2023 18:52:35
психолог онлайн
Є можливість, що ваша проблема є психологічною. Це досить поширена ситуація, коли людина відчуває відразу до певного типу їжі через психологічні фактори, такі як негативні асоціації, звички або страхи.
Якщо ви були в здоровому стані раніше і не мали жодних проблем із здоров'ям, що можуть викликати подібну реакцію, то це може бути ознакою психологічної проблеми. Якщо вам складно самостійно знайти причину своєї відрази до м'яса, то рекомендую звернутися до психолога або психіатра для проведення додаткових досліджень та консультацій.
Є й інші причини, чому людина може відчувати відразу до м'яса або продуктів, які його містять. Наприклад, алергічна реакція на деякі складові, такі як білок, який міститься у м'ясі. Це також може бути пов'язано зі здоров'ям шлунково-кишкового тракту або іншими фізичними проблемами. Якщо ви спостерігаєте інші симптоми, такі як біль у животі, діарея або нудота, рекомендую звернутися до лікаря для діагностики та лікування.
В будь-якому випадку, важливо знайти причину вашої відрази до м'яса і продуктів, які його містять, щоб уникнути проблем із здоров'ям та забезпечити належне харчування для вашого організму.
психолог онлайн
Добрий ранок!
цитата:
Чи може буди що ця проблема психологічна, чи мені потрібно шукати далі інші причини цього?
Так - відповідь на першу частину питання. Так - на другу, адже до проблеми варто ставитись комплексно. Однієї якоїсь причини частіше за все не існує.
Для ваших пошуків кілька питань.
Відколи помітили цей феномен?
Яким був характер вашого харчування в дитинстві - як годували? чим? що казали при цьому? і в цілому, які харчові звички були притаманні родині?
З чим самі пов'язуєте відразу від вживання м'яса - події, люди, переживання?