нав‛язливі думки
доброго дня, що мені робити якщо кожного дня я мучаюсь від нав'язливих думок?? зовсім в раптовий момент мені стає занадто тривожно і це почуття настільки сильне, що починає нудити і ледве доводиться стримувати сльози типу кожен день мене переслідують суїцидальні думки я прокидаюся з цими думками і цілими днями я думаю лише про це я я ніби весь час у роздумах але якщо запитати або замислитися про що я думаю я не можу дати ніякої відповіді я просто потопаю у думках про свою смерть я не можу спокійно засинати бо в мене нав'язливе бажання нашкодити якось собі що мені з цим робити? дякую
Питання від: ; Вік: 16

психолог онлайн
Здравствуйте!
"що мені робити якщо кожного дня я мучаюсь від нав'язливих думок?? зовсім в раптовий момент мені стає занадто тривожно і це почуття настільки сильне, що починає нудити і ледве доводиться стримувати сльози типу кожен день мене переслідують суїцидальні думки", что у Вас до этого происходило, чем интересовались, как у Вас с окружением, есть ли на кого положиться, разделить переживания?
Навязчивые мысли подкрепленные еще соматическими реакциями организма, это может быть и ОКР, с такой интенсивной тревогой, это на данном этапе компетенция поставит психиатра. Может раньше Вы тоже отслеживали, что о чем-то другом думали и застревали на мыслях либо действиях?
Обратитесь к психиатру, необходимо купировать тревогу, т.к Вам еще и тошнить от такого прорыва тревоги(это к чувству отвращения). В последующем и с психотерапевтом поработать.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335721 для Юлия Витальевна Якименко
я не могу сказать что до этого происходило в том плане что сейчас у меня все относительно спокойно, но сколько я себя помню у меня всегда были эти мысли, просто в последнее время я уже не знаю как с этим бороться, ибо они становятся все навязчивее и никак не исчезают из головы. Я пытаюсь как то отвлекаться на общение с подругой?? рассказываю ей о своём самочувствии и в целом пока диалог продолжается я как то увлечена другими темами, но стоит диалогу закончиться как я снова возвращаюсь ко всем этим мыслям. Особых интересов как таковых у меня и нет? пытаюсь себя занять чтением, учёбой, играми, но все равно не могу ни на чем сконцентрироваться, ибо продолжаю думать.
Спасибо за ответ!!
психолог онлайн
Доброго дня. Чи ділились ви своїми думками з кимось із дорослих, які вас оточують? Чого точно не варто робити - це ігнорувати свій стан. Зараз ви потребуєте допомоги спеціалістів і перше, що варто зробити - визнати цей факт та організувати собі допомогу. Оскільки ви є досить юною за віком особою, найлегше це буде зробити через звернення до дорослих. Бережіть себе. Ваше життя - найвища цінність.
Доповнення від автора
на жаль, до дорослих я не можу звернутися, бо в нас завжди були досить тяжкі стосунки і як я думаю вони відіграли велику роль у моєму нинішньому стані. Але дуже дякую за вашу відповідь!!
психолог онлайн
"на жаль, до дорослих я не можу звернутися, бо в нас завжди були досить тяжкі стосунки і як я думаю вони відіграли велику роль у моєму нинішньому стані" очень жаль, что Вам не к кому обратиться, сочувствую Вашим чувствам.
Тогда давайте так, Вы можете обратится в поликлинику к лечащему врачу и попросить направление к психиатру, это важно, Вам самой необходимо взять ответственность за свое здоровье!
Если не можете решиться есть страхи, могу Вам предложить бесплатную консультацию в разъяснении и поддержке.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335734 для Юлия Витальевна Якименко
Спасибо Вам!! я попытаюсь обратиться за помощью
психолог онлайн
Добрий вечір. Так як Вам тільки 16, має бути дозвіл батьків на роботу з вами психолога. Єдине, що найкраще зробити, так це спробувати поговорити з батьками й розповісти дану ситуацію. Обов'язково звернутися до лікаря. Бережіть себе.
психолог онлайн
Ви можете кожного ранку як прокинитесь відповісти собі на питання як я зараз себе почуваю? Як я хочу себе почувати? Що мені заважає? Який зазаз світ навколо мене? (відповідайте письмову, заведіть для цього щоденник)
Потім почніть виписувати всі думки, які зявляються або проговорюйте їх в голос поки вони не зникнуть.
Це бажано робити кожен день, якщо ви небажаєте працювати зі спеціалістами.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335740 для Олена Миколаївна Рижа
дякую!!
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 335743 для Олександр Петрович Чорноіван
дякую, я спробую!! мені важко якось пояснювати такі речі про себе, тому що я не дуже розумію свої думки та почуття, але якщо це допоможе, то я намагатимуся
психолог онлайн
цитата:
я мучаюсь від нав'язливих думок
цитата:
в мене нав'язливе бажання нашкодити якось собі
Вам надо обратиться к психиатру.
цитата:
до дорослих я не можу звернутися
Если Вам есть 16 лет, тогда Вы можете самостоятельно обратиться к врачу.
В психоневрологических диспансерах психиатры принимают без направления. Нужен только паспорт.