Нестача сил
Доброго дня! Мені вже говорили і я по собі чую,що в мене якась емоційна або фізична втома,нестача сил але цікаво які можливі наслідки. Раніше,коли приходила апатія - якийсь позитив додавав сил і вона проходила,а зараз я трохи робот - робота та все оточуюче не викликає ніяких емоцій. Перед тим відчувала сильну напругу та роздратування,перед тим була дуже напружена робота але такий стан повної апатії мені не дуже подобається. Як зрозуміти,коли стан вже буде критичним і варто звертатись до фахівця?
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго, Оля!
За тими ознаками, що Ви описали:
цитата:
в мене якась емоційна або фізична втома,нестача сил... апатія
Ви вже спізнюєтеся.
психолог онлайн
цитата:
і варто звертатись до фахівця
Оля, уже пора обращаться к специалистам.
Зачем же Вы медлите?
психолог онлайн
цитата:
в мене якась емоційна або фізична втома,нестача сил але цікаво які можливі наслідки. Раніше,коли приходила апатія - якийсь позитив додавав сил і вона проходила,а зараз я трохи робот - робота та все оточуюче не викликає ніяких емоцій. Перед тим відчувала сильну напругу та роздратування,перед тим була дуже напружена робота але такий стан повної апатії мені не дуже подобається.
Олю, зрозуміло з Вашого допису, що витрачати (спалювати) енергію вмієте досконало. А от накопичувати і поповнювати - не виходить. Або не вмієте, або - нізвідки.
цитата:
Як зрозуміти,коли стан вже буде критичним і варто звертатись до фахівця?
А зараз стан хіба не критичний? Який він, за Вашими оцінками? Де той водорозподіл між "можу відновитись" і "вже не можу"?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрий день.
цитата:
Ви вже це робите, коли сюди пишете.
психолог онлайн
Доброго дня!
цитата:
цікаво які можливі наслідки.
Одного дня, у Вас не буде нічого боліти, не буду нічого турбувати, але Ви не зможете встати з ліжка. Це один з найоптимістичніший варіант.
По-перше, візьміть відпустку, щоб відпочити фізично.
По-друге, знайдіть речі від яких Ви зможете відновлювати свій ресурс, наприклад, біг, прогулянка в парку на одинці, можливо при цьому слухаючи музику. Можливо Ви краще відновлюєтеся коли дивитеся на воду, чи хмари які пливуть небом, можливо любите рукоділля і т. д. Ви маєте відчути, що для Вас краще. Спробуйте знайти внутрішню опору. Звісно, щоб було легше та швидше це все зробити, варто звернутися до спеціаліста.
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Оля, доброго часу доби!
цитата:
Мені вже говорили і я по собі чую,що в мене якась емоційна або фізична втома,нестача сил але цікаво які можливі наслідки.
У кожного з нас є свій індивідуальний запас міцності. Він не безмежний і він не розповсюджується на все тіло, або на всі кутки психіки. В чомусь його більше, в чомусь меньше, а в деяких місцях нема, а є і такі, де ми вже від народжєння мажємо нестачу міцності.
Ви відчуваєте і це вже помітно людям стороннім, що Вам вже не вистачає міцності. Це вже є привід, щоб звернутися до фахівця і якнайменьше навчитися його відновлювати, або балансувати, або просто допомогати собі витримувати тиск.
Наслідки, якщо на це не звертати увагу (назву лише декілька, які вважаю найважливішими):
- погіршується якість життя
- дратівливість
- погіршується сон
- психосоматичні наслідки - завжди буде удар по роботі наднирників, печінки, шлунку, сосудистої системи - це перше що страждає. Інше буде давати симптоми порушень з огляду міцності, що залишилася.
Якось так.
цитата:
Раніше,коли приходила апатія - якийсь позитив додавав сил і вона проходила
Підозрюю, що вона не проходила, а лише маскувалася, або була нівельована цим позитивом. Це як замаскувати прищ - його не видно, але він є, але навіть коли він зникає - він всеодно - є, бо це проблема зі шкірою. І якщо не займатися шкірою - час від часу один-два або купа будуть"вискакувати".
Поки у Вас були внутрішні резерви - позитивчик спрацьовував. Резерв вичерпано, тож тепер Ви на автоматі... але і цей механізм не надовго.. за ним прийде безсилля.
цитата:
Із того, що Ви описуєте - стан не критичний. Але Вам треа розуміти, що коли стан буде критичний - це буде вимагати більш високого рівня фахівця, консультація якого не дешево, буде вимагати більш глибокої та довгої роботи, втрати якості життя, можливо взаємовідносин і роботи... Воно Вам треба? Я б радила обрати фахівця та почати працювати з психологом вже зараз.