Зацикленість на повній незайманості.
Вітаю. Пишу тут, бо не маю можливості консультуватись в іншій формі ( зараз на передовій, хоча всі психологи казали, що армія мені категорично протипоказана. Але тримаюся вже 9 місяців і 2 контузії й інші хвороби не зламали). Та питання на іншу тему:
Я чмо, в якого до 20 років не було стосунків і сексу.
В 20 я зруйнував стосунки, бо мені не всеодно, що в жінки було до мене. Весь психологічний матеріал, що я знайшов на цю тему зводився до слів ''є чоловіки, яких це звилює''. З 9 психологів, до яких ходив, один сказав: ''Це неважливо'' і не став продовжувати цю тему, решта 8 сказали: ''Якщо ти хочеш незайману дівчину - значить вона тобі потрібна''.
Після багатьох років самотності знайшов. У свої 29. Але пішов далі. Мені мало одної технічної незайманості. Мене бісить, що в неї був хлопець і ''были попытки заняться сексом''. Вже вимагаю повної душевної чистоти.
Розумію, що я вже старий і чистішої дівчини не знайду.
Можна сказати: якщо любиш, то буде всеодно.
Тоді я ніколи нікого не любив і не полюблю.
Що тоді? Бути самотнім? Я не з тих, кому добре самому і хто чогось добивається в житті без підтримки.
Я кинув навчання через депресію, причина якої самотність. На роботі довго не тримаюся, бізнес не можу налагодити. Почав деградувати і втратив навички, котрими раніше володів, а також бажання чимось займатися. Єдине, що я зробив в житті самостійно - пішов на війну. Я не вірив заздалегідь, але це був останній спосіб змінитися, що прийшов мені в голову. Він не спрацював.
Я ідеально нікчемна людина. Жити мені не потрібно, а помирати не хочу. Думав вб'ють на війні. Ні. Везучий чорт. Побратими жартують, питаючи: ''Скільки в тебе ще життів залишилося?''
Друга половина розповіді для того, щоб підкорегувати ваші відповіді. Основне питання:
Що робити з зацикленістю на повній невинності?
Питання від: ; Вік: 29

психолог онлайн
Віта Баковська
Вітаю!
Не зациклюватись!
А Ви заслуговуєте такої дівчини? Самі маєте таку ж фізичну та душевну чистоту, якої вимагаєте від дівчини? Не боїтесь замарати її?
На мою думку, Вам потрібен ідеал, щоб уникнути близьких стосунків ( сексу). 10-й психолог Вам у поміч.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330050 для Оксана Юрьевна Селезнева
Гарна порада. Не зациклюватись. Не зрозуміло тільки як.
Не заслуговую - згоден. Тільки як тоді далі жити? На питання "Як змиритися з самотність" весь психологічний інфопростір відповідає " не змирюватися".
А ще я на війні зрозумів, що жоден з 9 психологів навіть не намагався мені допомогти. Великі сумніви щодо 10-го.
І так, очікував агресивної відповіді від жінки. Я ж об'єктивно не засуджую жінок, за те, що в них були якісь стосунки. Просто мої емоції сильніші за здоровий глузд.
психолог онлайн
Оксана Юрьевна Селезнева
цитата:
Що робити з зацикленістю на повній невинності?
Ваша проблема с одиночеством будет решена только после того, как Вы избавитесь от этой зацикленности.
Сделать это можно будет только в индивидуальной психотерапии, при наличии Вашего желания на такую работу.
Пока же чувствуется, что эта зацикленность Вам нужна - как раз для избегания близких отношений с девушками.
У Вас есть страхи на эту тему, вызывающие неуверенность в себе, поэтому Вы и ставите своеобразный "фильтр" про "полную девственность".
цитата:
Великі сумніви щодо 10-го.
Ищите того психолога, кто Вам поможет.
Ваша проблема решаема, было бы только желание ее решить.
психолог онлайн
Шкода, що в моїх словах Вы відчули агресію. Її там не було, але Ви її очікували від "жінки". Якщо Вашими психологами до цього були жінки, можливо, Ви теж від них чогось "очікували", не були відвертим, не "чули" їх? Тому вони й не могли Вам допомогти.
Спробуйте обрати психолога- чоловіка, з яким Вам буде комфортно працювати. Коли Ви будете відчувати безпеку та довіру до психолога, можно буде подолати той супротив , який виникає при роботі, та вирішити Ваше питання.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330054 для Светлана Владимировна Киселевская
"Решаема". Я ж сказав, як її "решили" 9 психологів.
психолог онлайн
цитата:
З 9 психологів, до яких ходив, один сказав: ''Це неважливо'' і не став продовжувати цю тему, решта 8 сказали: ''Якщо ти хочеш незайману дівчину - значить вона тобі потрібна''.
цитата:
Я ж сказав, як її "решили" 9 психологів.
Никто из этих психологов и не собирался решать эту проблему.
Вероятно, у Вас и не было запроса на эту тему.
Вам надо самому захотеть изменить свое отношение к девственности девушек.
И пока у Вас такое желание не появится, никто Вам и не поможет.
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго ранку, Олеже!
цитата:
Що робити з зацикленістю на повній невинності?
Вельми складне питання. Проста відповідь буде такою - досліджувати витоки цієї проблеми, а Ви саме проблемою її вважаєте, якщо я не помиляюсь. Судячи з усього, ця зацикленість стала стриженем вашого способу життя. Навколо неї майже усе крутиться.
На мою думку, вона здатна піддаватись осмисленню, пом'якшенню і нівелюванню гостроти спричинених нею наслідків. Про остаточне її подолання зараз упевнено сказати не берусь, бо я не знаю добре Вас, історії Вашого розвитку і становлення як особистості. Та й цей недолік можна з часом надолужити)
цитата:
Я ідеально нікчемна людина. Жити мені не потрібно, а помирати не хочу. Думав вб'ють на війні.
Ось бачите, до чого призводить надмірна фіксація на певній цінності?! Точніше, на безсиллі її реалізувати. Життя звужене до однієї крапки, втрачені усі сенси і цілі... От тільки нікчемною людиною Вас не вважаю, бодай Ви і пішли на війну за змінами через зустріч із смертю.
Отже, потрібно шукати, що ж ховається за Вашою залежністю від такого ставлення до незайманості і чистоти жінки. А там, упевнений, багато чого знаходиться... Буде Ваше бажання - розберемось.Ответ отредактирован автором 07-12-2022 10:12:50
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330080 для Владимир Анатольевич Тарасенко
Ясно. Зараз, я так зрозумів, залишається тільки чекати закінчення війни, бо про якийсь графік і стабільний зв'язок для роботи з психологом не може бути й мови.
психолог онлайн
цитата:
Звісно, треба виходити із реальних можливостей. Також можна не чікати, а шукати ці можливості - онлайн, якщо є умови, відпустка...
психолог онлайн
Доброго часу доби!
цитата:
не маю можливості консультуватись в іншій формі ( зараз на передовій
Це дивно, що Ви не маєте можливості спілкуватися з військовим психологом. Я достаменно знаю, що всі бійці мають контакти психологічної підтримки. Або ці контакти можна отримати у командира, чи у копелана, чи у мед.супроводу. Чому не скористаєтесь цією можливістю?
цитата:
вимагаю повної душевної чистоти.
Ви вважаєте що це можливо?
Як на практиці це може бути, що в історії такої дівчини ПОВИННО бути?
цитата:
Що робити з зацикленістю на повній невинності?
Як на мене, ця зацикленість виглядає не як потреба, а як компенсація тому, що Ви "терпіли". Можвляв, я стільки і стільким жертвував щоб зберегти себе для тебе - ти тех повинна мати в бєкграунді жертви та страждання самотності...
Я б радила саме розібратися з мотивацією таприродою цієї зацикленності. Яка її ціль та який в ній сенс?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 330090 для Наталия Павловна Венглинская
Якщо в нашій армії десь існують підрозділи, в яких справді працює психологічна підтримка - то я за них радий.
психолог онлайн
цитата:
психологічна підтримка
Вона є скрізь і працює. Не фізично, а в телефонному режимі.
Може має сенс запитати у командира чи у медика?
Але я поставила Вам питання і по Вашій історії - цікаво, через що Ви їх проігнорували?
психолог онлайн
цитата:
Зараз, я так зрозумів, залишається тільки чекати закінчення війни
Получается, что
цитата:
залишається тільки чекати закінчення війни
Потому что у Вас пока нет возможности для индивидуальной работы с психологом.
психолог онлайн
Вітаю вас!
"Що робити з зацикленістю на повній невинності?"
Пропоную вам трошки пофантазувати. Уявіть, що ви вже зустрілися з тією дівчиною з повною невинність. Що далі? Як ви себе почуваєте поряд з нею? Який ви? Опишіть свій стан. Що робите? Як себе почуваєте? Які думки вам приходять? Що хочеться робити далі разом з тією дівчиною? Наприклад пройшов рік, або два, що відбувається у ваших стосунках? Який ви там?
Можливо у відношенні до тієї дівчини станеться так як з війною?:
"Єдине, що я зробив в житті самостійно - пішов на війну. Я не вірив заздалегідь, але це був останній спосіб змінитися, що прийшов мені в голову. Він не спрацював."
Доповнення від автора
Цікаво, що ніхто з 9 психологів, з якими я працював в сумі 9 років, ні тут ніхто не сказав, що у цього явища є назва: "ретроградні ревнощі" і що це явище досить добре вивчене. Але ніхто цього не скаже, щоб людина не могла вилікуватись. Вражає корисливість. І вражає те, що психоаналіз досі працює на еліту, щоб робити людей такими, як їм вигідно. Дуже важко знайти якийсь матеріал, про мої проблеми, і якщо знаходиш підходящий заголовок - там нічого спільного зі мною, як ніби-то всі ці результати досліджень написані від фонаря. Говорять про травми від того, що щось сталось і немає інформації про травми від того, що нічого не сталося. Багато інформації про реабілітацію після війни, і жодної про те, як не зійти з розуму безпосередньо під час війни на передовій, хоча це складніше і вирішення проблем воїнів вигідне всій держави. Вся психологічна теорія висвітлює неіснуючі проблеми і замовчує існуючі, щоб люди не змогли з ними впоратись. Респект::thumbup::
психолог онлайн
цитата:
ніхто не сказав, що у цього явища є назва: "ретроградні ревнощі"
Вам нужно название или Вы хотите все же решить свою проблему?
За ревностью скрываются страхи и о них я Вам, например, писала -
цитата:
Если же Вас не устраивает
цитата:
корисливість
и то что
цитата:
психоаналіз досі працює на еліту
то зачем Вы ходите к психоаналитикам?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Вирішуйте - Вам шашечки або їхати?
Поки що, на жаль, займаєте неконструктивну позицію, мовляв усі навкруги циніки і корисливі, а Ви жертва невідомо чого.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
цитата:
Багато інформації про реабілітацію після війни, і жодної про те, як не зійти з розуму безпосередньо під час війни на передовій
Вибачте, але Ви брешете!
Я працюю з бійцями з передовій ще з 2015 року. А також з полоненими, сімями ветераній, вдовами та матерями що втратили синів. Я особлисто знаю та спілкуюся з багатьма військовими терапевтами, травмотерапевтами, знаю декілька волонтерських та напівдержавних організацій які займаюсться бійцями. Тож якщо Ви не звертаєтесь до спеціалістів які постійно про себе нагадують та пропонують допомогу - то це питання до Вас - чому саме Ви уникаєте допомоги? Можливо Вам так вигідно?
психолог онлайн
Вітаю вас!
"Що робити з зацикленістю на повній невинності?"