що робити коли зникають почуття до хлопця
ми зустрічаємося з мужчиною 3 місяці, я розумію що вигораю, я себе відчуваю жахливою людиною, в нас завжди було все добре. я вже неділю не хочу його бачити і тільки що і роблю – грублю
Питання від: ; Вік: 18

психолог онлайн
цитата:
зникають почуття до хлопця
цитата:
вигораю
Если у Вас уже нет чувств к этому мужчине и Вы устали от него, то зачем продолжаете с ним общаться?
Что мешает расстаться с ним?
психолог онлайн
Доброе утро!
А от чего Вы выгораете, как думаете? Что Вы сами сейчас хотите делать с этими отношения ми? Вы хотите их закончить?
психолог онлайн
Доброго ранку!
цитата:
Навіщо поводитись грубо? Адже є спосіб вести себе цивілізовано - відверто поспілкуватись і пояснити, що саме Ви відчуваєте.
Натомість, Ви цього, напевно, боїтесь, дорікаєте собі за слабкість і тому відчуваєте себе жахливо.
Розкажіть тут і, головно, собі - що такого страшного в тому, аби БУТИ СОБОЮ?
психолог онлайн
Для чего грубить сразу?
Что ужасного в том, что спустя 3 месяца понять, что это не тот мужчина и расстаться, например?
Какие чувства есть к мужчине?