Як не реагувати на токсичну людину поряд?
У матері проблеми зі здоров'ям, потрібно постійно міряти тиск — лікар не радить тримати вище, ніж 135/90. Вона завжди була метеочутливою, тому буває, що тиск піднімається до 160-170. Батько тоді відразу починає панікувати, лає матір, начебто вона в тому тиску винна, і взагалі він постійно лякається, наче то вже мати при смерті й починає напружувати обстановку. І це якраз тоді, коли матері потрібно прийняти ліки та спокійно лежати без сторонніх подразників. Я намагалася йому пояснити, щоб він припинив так себе поводити, бо робить гірше, але він не розуміє, не слухаю. А через батька починає нервувати що мати, що я. Вже доходить до того, що іноді хочеться збрехати йому про тиск, щоб він просто не діяв на нерви, але не можна цього робити — здоров'я матері важливіше, статися може що завгодно, знати повинні всі. От тільки її здоров'я і від реакції мого батька залежить. Він взагалі досить негативна та токсична людина, щодня напружений, психує, постійно скаржиться навіть на дрібниці (як-от на те, що щось впало з рук, або навіть на те, що з ним просто заговорила якась людина, або просто на те, що сусіди за стінкою розмовляють) які, на мою думку, уваги взагалі не варті. Все це з грубощами, лайкою і криком. Через нього, його реакцію та манеру поведінки особисто я дуже часто нервую, бо негативу не можу переносити так довго. Раніше була можливість піти до іншої кімнати, зараз я так вже не можу, бо всі втрьох живемо в одній. Неодноразово я казала, що батьку потрібно до психолога, бо я відчуваю, що в нього очевидно багато травм і комплексів, але його не витягнеш, він і цього не слухає. Його я виправити не можу, але як допомогти хоча б собі? Що треба зробити, щоб не реагувати та не нервувати так сильно, коли не можеш фізично відгородитися від такої людини? Можливо, є якісь психологічні прийоми, або мені варто пити заспокійливі. Допоможіть, будь-ласка, хоть чимось. Дякую!
Питання від: ; Вік: 23

психолог онлайн
цитата:
коли не можеш фізично відгородитися від такої людини
Вы ничего не написали о себе.
Есть ли у Вас работа и заработок?
Можете ли Вы жить отдельно от родителей?
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Ольга Владимировна Головченко
Я розумію Вас. Дуже складно жити в атмосфері лайки, коли вам прикро, боляче за свою маму.
Одна з відповідей – це змінити своє ставлення до цього. Подумайте про те, як виховували вашого тата, яке у нього було дитинство. Ваш тато — як доросла дитина, яка ввібрала негативну модель поведінки з ранніх років. Його крик – це переживання за маму. Він висловлює свої емоції. Він навіть не може зрозуміти, що робить їй гірше. Він просто інакше не вміє. У нього з дитинства виробився рефлекс.
Можна спитати у нього - "З якоїю метою ти кричиш?"
⠀До тиску мами ставтеся без паніки. Тиск до 180 – це не критично.
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добрый день!
Можливо, є якісь психологічні прийоми, або мені варто пити заспокійливі. Допоможіть, будь-ласка, хоть чимось. Дякую!"
К сожалению так бывает, что никакие прийомы не помогут вам спокойно находиться рядом с токсичными людьми. И тогда вы имеете право выбирать - ваше спокойствие или другие.
"От тільки її здоров'я і від реакції мого батька залежить. Він взагалі досить негативна та токсична людина, щодня напружений, психує"
Здоровье каждого человека зависит только от самого человека.
Судя из описания, ваши родители используют манипулятивное поведение. Мама пассивно-агрессивное, отец агрессивное.
Що треба зробити, щоб не реагувати та не нервувати так сильно, коли не можеш фізично відгородитися від такої людини?
Иногда только физическое отделение поможет сохранить ваше душевное равновесие .
Ваши родители могут вполне о себе позаботиться.
Почему вам важно продолжать с ними жить?
Есть ли у вас своя жизнь?
"Неодноразово я казала, що батьку потрібно до психолога, бо я відчуваю, що в нього очевидно багато травм і комплексів, "
Рекомендую вам выбрать себе психолога на сайте и работать над своей сепарацией от родителей.
психолог онлайн
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброе утро!
К сожалению, пока Вы живете с родителями в одной среде, Вам сложно не реагировать, потому что настроение каждого влияет на Вас. С какими-то переживаниями Ваши родители не справляются и Вам приходится это выдерживать . Подумайте о том, чтобы начинать жить отдельно своей жизнью . Работа со специалистом помогает снимать напряжение и в чем-то разобраться
психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Добридень. Трохи дивне відношення і у Вас до підвищеного тиску мами. Ну підвищується тиск і що?
Не знаю вашої життєвої ситуації, чому Ви живете всі разом в одній кімнаті.
Але даю практичну пораду беріть маму та йдіть гуляти в парк чи сад можливо озеро... Без батька. На години дві кожного дня, зараз чудова красива осінь, це заспокоїть маму фізичне навантаження (просто ходьба) дасть вихід психоемоційній напрузі, тиск прийде в норму. Та й віддихнете від негатива батька.
Ви його вже не зміните, якщо він сам до цього не прийде та не зрозуміє наскільки він токсичний.
А Вам ще жити і жити, виберіть себе в цьому випадку.
психолог онлайн
Добрий день, nglsk!
Ваш тато хвилюється за маму. Дуже сильно. Напевно, боїться, що може залишиться без неї. Такий жах, що затоплює і не виходить раціонально думати. Можливо і відчуває свою провину за її тиск. Це відчуття провини дуже сильне. Його важко перенести, тому він намагається частину перекинути на когось ще.
По-іншому на сьогодні ваш татко не вміє, на жаль. Так, його поведінка не ефективна і це більше шкодить, ніж допомагає, але маємо що маємо.
Спробуйте проговорите те, що ви бачити: "Папа бачу, що ти зараз дуже нервуєш і дуже хвилюєшся за маму." Кажемо м'яко. Можете обійняти в цей момент. "Але , твої слова це не те, що маму зараз заспокоїть. Давай спробуємо робити те, що допоможе знизити тиск, наприклад, включимо приємну музику, попригадуємо приємні моменти." Тут важлива інтонація. Саме це буде зчитуватися у ваших словах.
Розуміння мотивів таткової поведінки, можливо, допоможе Вам казати це з необхідною інтонацією.
Татка ви не можете зміните (він може зміниться, коли сам захоче, відчує потребу), але можна змінити ставлення до нього. Якщо не виходить це зробити самостійно, зверніться до психологів.
психолог онлайн
Ирина Терещенко
Ирина Николаевна Островерх
цитата:
У матері проблеми зі здоров'ям, потрібно постійно міряти тиск — лікар не радить тримати вище, ніж 135/90. Вона завжди була метеочутливою, тому буває, що тиск піднімається до 160-170.
По-перше. Мама сама собі може міряти тиск і при цьому необов'язково повідомляти всій родині його показники. По-друге, мама сама може прийняти ліки і нікого не напружувати займатись її станом і здоров'ям.
По-друге. Вам потрібно налагоджувати своє особисте життя і не чиплятись за поради, як не хвилюватись і заспокоїтись, коли поруч велике джерело негативу у вигляді рідного і лайливого батька. Це і буде відповідь на Ваше питання
цитата:
як допомогти хоча б собі?
Хочу порадити - не марнуйте час. Шукайте можливість жити окремо і будувати своє власне життя. Досить вже поділяти батьківську долю. У Вас має бути своя!!!
психолог онлайн
По-хорошому, потрібна максимальна дистанція від такої людини. І фізична, і психологічна.
Фізична досягається окремим проживанням та мінімумом контактів. А психологічну треба весь час тримати всередині себе, не включаючись емоційно в розмову з людиною. Це як перебування в паралельному просторі - Ви бачите контури її фігури, але майже не чуєте її і майже її не бачите - тобто фокус уваги у Вас зміщений вбік від неї і спрямований далі у простір.
І ще.
Є те, що він дуже-дуже не любить?