Як наважитися на переїзд?
Давно хочу змінити місце проживання і поїхати від батьків. Але не вистачає рішучості. Лякає необхідність спілкування з купою незнайомих людей і зміни в житті, які можуть викликати новий дискомфорт. Воно і зараз дискомфорт, але якось трошки звик. А там буде новий.
Ще хвилює необхідність пошуку нової роботи. Тут я працював то там то там без нормальної професії. І я не знаю, в якій професії себе реалізувати. Але в першу чергу треба поїхати з дому. Як налаштувати себе, щоб воно мене так не лякало і не викликало хвилювання і тривоги?
Питання від: ; Вік: 30

психолог онлайн
Дуже просто, Василь, лише уявіть собі, що буде з Вами, якщо Ви нікуди не поїдете і залишитеся з мамою і бабусею ще на рік-два або навіть три. Ваші почуття і думки? Які образи майбутнього малює Ваша уява?
психолог онлайн
Доброго вечора, Василь
Скажіть, буд ласка, чому саме зараз вирішили переїжджати від батьків і по якій причині?
По якій причині вам тривожно спілкуватися і знайомитися з людьми? Звідки цей дискомфорт?
Що у вас в особистому житті зараз?
Чесно кажучи, у вашому запиті міститься водночас багато глобальних об’ємних запитів. В першу чергу, тривога і дискомфорт при спілкуванні з людьми. Також, нереалізованість у професії та роботі. Сімейні стосунки, аждже ви в 30 років проживаєте з батьками. Думаю, що з цим всім вам найкраще буде працювати в індивідуальній роботі з психологом. Адже, схоже, що ви тривалий час намагаєтеся щось змінити у житті, але самостійно це у вас не виходить.
Доповнення від автора
цитата:
Думає приблизно таке ж майбутнє як і зараз. Але суть у тому, що я це розумів і 5 років тому. Але це не дало мотивації і сміливості. Типу зараз погано, але там теж буде погано і складно. А сподіватися на щось хороше причин особливо немає.
Доповнення від автора
цитата:
Я думаю про переїзд вже дуже давно. Але все ніяк. То одне то інше. На початку року я думав переїхати на початку весни, але почалася війна. Потім вже влітку я все переносив переїзд і переносив.
цитата:
Важко сказати. Можливо це пов'язано з тим, що у дитинстві стикався з фізичним і психічним насильством з боку однокласників і друзів у мене не було. Може з помилками при вихованні, коли багато контролю і мало свободи. А може і те і те.
Зараз я розумію, що люди скоріш за все будуть на мене реагувати нормально, але тривога є.
цитата:
Що у вас в особистому житті зараз?
Немає нічого. Ні друзів, ні дівчини, ні якихось інтересів або захоплень. День за днем проходить час у беззмістовному перегляді відео в інтернеті, читанні новин або грі в ігри. Іноді роблю роботу по дому. Коли вдається влаштуватися на роботу - працюю, але вільний час проводжу так само.
цитата:
Думаю, що з цим всім вам найкраще буде працювати в індивідуальній роботі з психологом. Адже, схоже, що ви тривалий час намагаєтеся щось змінити у житті, але самостійно це у вас не виходить.
На даний момент такої можливості немає, в тому числі і через те, що немає роботи.
А психолог у державних закладах, який надає послуги безкоштовно може і не мати потрібної кваліфікації. Та і місто у мене маленьке, не так просто знайти психолога. Було б усе так просто - може б уже не було проблем і життя було більш-менш нормальне.
психолог онлайн
Знаєте, те, як ви описуєте своє життя, мені нагадує приказку, яку колись говорила моя бабуся: «дядьку, дайте води, бо так їсти хочеться, що переночувать ніде». Стільки всього у вас «в одному флаконі».
Скажіть, буд ласка, чому ви вважаєте, що вам не вистачає саме рішучості? Куди саме ви хочете переїхати і на яку саме роботу влаштуватися? Як батьки ставляться до вашого бажання переїхати? Чи маєте взагалі чіткий план, що хочете робити?
Чому у вас немає друзів?
В принципі, думаю, ви чудово розумієте, що життя ваше і вам вирішувати чи витрачати сили, щоб щось змінювати чи ні. Мабуть вам не так і погано бути біля батьків і дивитися відео в інтернеті.
психолог онлайн
цитата:
Справа у тому, що подібні до Вашого сценарії життя мають тенденцію до поступового погіршення всього: адекватності, самостійності, змістовності життя, збільшення пригніченості й депресивності, деградації як особистості тощо.
Тобто все позитивне буде ще гірше й менше, ніж було, а негативного буде більшати - з кожним роком крок за кроком (вірш вийшов:)) все гірше і тяжче. То ж і уявіть все те, що є зараз, тільки гірше і важче. Рік, два, три - і все підсилюється з часом. І як Вам це?
психолог онлайн
цитата:
ЯК НАВАЖИТИСЯ НА ПЕРЕЇЗД?
Ви розумієте, куди ви хочете переїхати?
психолог онлайн
цитата:
Але в першу чергу треба поїхати з дому.
В первую очередь Вам надо решить вопрос с профессией и работой - где и кем Вы будете работать на новом месте.
цитата:
Тут я працював то там то там без нормальної професії.
Хватит ли Вам заработанных таким образом денег на самостоятельную жизнь и аренду жилья?
цитата:
воно мене так не лякало і не викликало хвилювання і тривоги?
В данном случае Ваши страхи спасают Вас от необдуманных поступков -
цитата:
треба поїхати з дому.
Доповнення від автора
цитата:
Скажіть, буд ласка, чому ви вважаєте, що вам не вистачає саме рішучості?
може і не рішучості. Часто буває так, що я відмовляюся від досягнення якоїсь мети якщо труднощі, які треба подолати, важчі ніж я очікував.
цитата:
Куди саме ви хочете переїхати і на яку саме роботу влаштуватися?
На даний момент я зупинився на Тернополі. А от яку саме роботу - я не знаю. Щось таке, де не треба спеціальна освіта, не дуже важка фізично і щоб не треба було постійно з людьми спілкуватися.
цитата:
Як батьки ставляться до вашого бажання переїхати?
Не помічав якогось особливого ставлення, тому, мабуть, байдуже.
цитата:
Чи маєте взагалі чіткий план, що хочете робити?
Є план, але не знаю, вважати його чітким чи ні.
цитата:
Чому у вас немає друзів?
Якось так вийшло. Люди недружелюбні.
Доповнення від автора
цитата:
То ж і уявіть все те, що є зараз, тільки гірше і важче. Рік, два, три - і все підсилюється з часом. І як Вам це?
Мені це, звісно, не подобається. Але якось же я переживаю погіршення всього цього рік за роком. І здається, наче так і було.
Доповнення від автора
цитата:
Ви розумієте, куди ви хочете переїхати?
Що ви маєте на увазі? Конкретне місто - так, розумію.
Доповнення від автора
цитата:
Профессии, по которой я хотел бы работать, у меня нет. С работой решить вопрос до переезда кажется ещё более сложной задачей.
цитата:
Может быть.
цитата:
В данном случае Ваши страхи спасают Вас от необдуманных поступков
Может и так, только они ничего хорошего не дают. Я живу не своей жизнью уже много лет.
психолог онлайн
Поки що, виходить, у вас є лише певні ідеї та бажання. Але це не план.
План, це коли ви знаєте ким хочете працювати, де саме. Скільки платять за таку роботу, скільки вам потрібно на житло і основні витрати. Тоді, мабуть, логічніше спершу знайти роботу, а тоді зняти квартиру неподалік.
Але на вашому місці, я б в першу чергу, знайшла психолога і працювала над страхом спілкування з людьми. Без цього страху у вас автоматично відпадуть бааато труднощів.
Доповнення від автора
цитата:
Тоді, мабуть, логічніше спершу знайти роботу, а тоді зняти квартиру неподалік.
А як я знайду роботу, якщо я там не живу? А знайти житло неподалік, особливо при тих цінах які є, буде дуже складно.
Загалом виходить замкнуте коло. Щоб кудись виїхати і знайти роботу, треба знайти психолога, а щоб знайти психолога, треба кудись виїхати і знайти роботу, щоб заробити гроші на психолога. І виходу з цього немає.
психолог онлайн
Ваше питання дещо дивує, зважаючи на ваш вік, і не зовсім психологічне, але давайте спробуємо. Щоб знайти роботу вам потрібно: проштудіювати сайти чи газети, де дають оголошення про пошук працівників у Тернополі. Так би мовити, дослідити ринок праці. Вибрати вакансії, які вас влаштовують, подзвонити до них і домовитися про співбесіду. Таких співбесід вам потрібно постаратись напланувати хоч декілька на день. Тоді поїхати до них. Обійти ці місця роботи, познайомитися з колективним, подивитися на умови. Вибрати те місце, яке вас найбільше влаштує, домовитися, що вийдете на роботу коли влаштуєтесь: перевезете речі, знайдете житло. Наприклад, ща тиждень-два. А тоді вертатися до місця свого проживання. Якщо ви не встигаєте це за день зробити, то на одну ніч орендуйте хостел.
Перед переїздом взагалі спершу важливо вивчити місто, піймати його атмосферу і відчути чи вона вам підходить.
Це важливо тому що, як я розумію, у вас на даний час обмежені фінанси. І для переїзду вам в першу чергу потрібне джерело доходу. Якщо ви цього джерела доходу не знайдете, то швидше за все ваш переїзд буде приречений на провал.
Якщо ж шукати спершу житло, а потім роботу, то ви ризикуєте коштами. Пошук роботи і призначення співбесіди може зайняти час. Хоча це тільки ви знаєте досконало своє фінансове становище.
Що стосується роботи з психологом. То вона не коштує всі гроші світу. Можна заробити і до переїзду, але для цього потрібно працювати.
психолог онлайн
цитата:
А як я знайду роботу, якщо я там не живу?
Сейчас собеседование можно проходить онлайн.
Но Вы не знаете, кем и где хотите работать.
цитата:
А от яку саме роботу - я не знаю. Щось таке, де не треба спеціальна освіта, не дуже важка фізично і щоб не треба було постійно з людьми спілкуватися.
И какая это может быть работа, например?
Где и кем Вы работали раньше? Опыт какой работы у Вас есть?
цитата:
А знайти житло неподалік, особливо при тих цінах які є, буде дуже складно.
Да, так и есть.
цитата:
Загалом виходить замкнуте коло. І виходу з цього немає.
Да, Вы правы.
А зачем Вам куда-то ехать, где Вы будете отдавать за квартиру бОльшую часть своей зарплаты?
Что мешает найти работу там, где Вы сейчас живете?
психолог онлайн
Соломія Лехіцька
цитата:
Тоді, за науковою байкою: "Якщо жабу помістити в киплячу воду, вона вистрибне, але якщо вона опиниться в холодній воді, що повільно нагрівається, то бідна тварина не відчує небезпеки і загине", яку використовують як метафоричне зображення нездатності людей реагувати на значні зміни, що відбуваються поступово, і яка називається "Синдром жаби в окропі", Ви приречені.
"Зваритеся" і навіть не відчуєте цього. А може й вже "зварилися"...
Доповнення від автора
цитата:
И какая это может быть работа, например?
Где и кем Вы работали раньше? Опыт какой работы у Вас есть?
Если бы я знал какая. Например, что-то типа упаковщик/комплектовщик/сортировщик. Что-то такое, чтобы не работать постоянно с людьми, с физическими действиями но без тяжелых нагрузок.
Опыта большого на какой-то конкретной работе нет. Понемногу только.
цитата:
Что мешает найти работу там, где Вы сейчас живете?
Причина первая - тут нет работы, особенно плохо стало после начала войны, хоть тут и не было боевых действий.
Причина вторая - город находится в приграничном регионе и мне кажется, что дальше на запад будет спокойнее.
Да и город маленький совсем тут.
цитата:
Сейчас собеседование можно проходить онлайн
Можно, но не везде, да и у меня нет для этого возможности. Если не считать собеседованием онлайн собеседование по телефону.
Доповнення від автора
цитата:
"Зваритеся" і навіть не відчуєте цього. А може й вже "зварилися"
Може й так. Спочатку я не розумів, що щось не так, потім зрозумів, але подумав, що якось саме складеться, потім побачив, що не складається і спробував щось зробити сам, але не вийшло так як треба. А час іде. І коли я думаю, як щось робити і переношу початок роботи час іде...
Доповнення від автора
цитата:
Ваше питання дещо дивує, зважаючи на ваш вік
Справа не у віці, а у відсутності комунікативних навичок. Мені здається, що мені було б простіше домовитися на одну співбесіду і піти на неї як можна скоріше, ніж домовлятися на кілька і їхати за сотні кілометрів, щоб ходити по малознайомому місту.
З іншого боку я розумію, що ризикую, якщо спочатку переїду, а потім буду шукати роботу.
Але мені взагалі дуже психологічно важко і боязко проявляти ініціативу і щось робити під свою відповідальність. Якби мені сказали, ось номер, дзвони з приводу роботи, там чекають - я б подзвонив без страху. Якби дали таким же чином номер для дзвінка з приводу житла - теж. Але по своїй ініціативі і без впевненості - страшно.
психолог онлайн
цитата:
що ризикую
Вы реально рискуете.
И дело даже не в психологических причинах и Ваших страхах.
Узнайте у риелторов стоимость аренды жилья в Тернополе и сравните с заработками упаковщика/комплектовщика/сортировщика. Причем найти жилье сейчас очень сложно - спрос превышает предложение.
К тому же в стране безработица - на одно рабочее место претендуют десятки человек.
Поэтому Ваши страхи и отсутствие коммуникативных навычок, вполне вероятно, спасают Вас от необдуманных поступков.
Доповнення від автора
цитата:
В данной ситуации может и так, но половину жизни они мне мешали.
Тут дело в том, что я не представляю, что делать вообще. Сидеть дома без работы и перспективы очень сложно. Когда война кончится неизвестно. Но и тогда пройдет ещё много времени прежде чем ситуация нормализуется и будет возможность поехать куда-то без риска.
И так уже половина жизни пропала в никуда. И что будет дальше - неизвестно.
психолог онлайн
Абсолютно з вами згідна, що сидіти і чекати - не нацкраща ідея. Ідеального моменту ніколи не буде. Якщо нічого не робити, то нічого і не зміниться. Не думаю що через років ще 5 без жодних змін ви собі подякуєте.
Потрібно діяти, але з виважено і з розумом.
Світ належить активним і ініціативним людям. Якщо вам і дадуть готове: подзвони туди за роботу чи житло, чи ще щось інше готове дадуть, то це буде те, що залишилося, явно не найкраще. За щось хороше потрібно прикладати зусиль, бути активним, іноді навіть конкурувати і боротися.
З любові до себе: бо я себе люблю і хочу дати собі найкраще. Тільки я можу це для себе зробити.
психолог онлайн
цитата:
но половину жизни они мне мешали.
Со страхами надо работать с психологом в индвидуальном порядке, чтобы появилась уверенность и вера в свои силы.
Если Вы не имеете сейчас такой возможности, но готовы разбираться со страхами самостоятельно, могу поделиться ссылкой на пошаговую программу работы со страхами.
психолог онлайн
цитата:
спробував щось зробити сам, але не вийшло так як треба. А час іде. І коли я думаю, як щось робити і переношу початок роботи час іде...
Кому "як треба"? Хто задає ці рамки і планку якості? Ви боїтеся помилок - через це і тягнете. Критик всередині Вас? Або ззовні? У вигляді родичів.
Але ж без помилок не буває. Більш того, вони вкрай потрібні. Просто необхідно виробити правильне до них ставлення, а не таке, яке є в рідних.
Доповнення від автора
цитата:
Якщо вам і дадуть готове: подзвони туди за роботу чи житло, чи ще щось інше готове дадуть, то це буде те, що залишилося, явно не найкраще. За щось хороше потрібно прикладати зусиль, бути активним, іноді навіть конкурувати і боротися.
Я не відчував себе ніколи особливо здатним до конкуренції чи змагань, в певній мірі цього навіть боявся. Тоді, коли результат мав значення. У школі я ходив на олімпіади по різним предметам. Звісно, я хотів досягти хорошого результату, але по суті результат не мав особливого значення.
В тому то і суть, що готового ніхто не дає. А чогось найкращого я ніколи не мав.
Головне - я не відчуваю себе вільним і самостійним. Є наче якийсь тягар, який це обмежує і пригнічує.
Доповнення від автора
цитата:
Давайте, я попробую.
Доповнення від автора
цитата:
Кому "як треба"? Хто задає ці рамки і планку якості? Ви боїтеся помилок - через це і тягнете. Критик всередині Вас? Або ззовні?
В даному випадку я сам визначав "як треба". Просто не було досягнуто результату. Я кілька разів наважувався поїхати на співбесіду, але всі рази були невдалі. Потім трохи працював у своєму місті, але то було не те.
Страх помилок є. Що до критика думає і всередині і зовні. Зовні боюся осуду. А всередині боюся невдач і втрат.
психолог онлайн
цитата:
Давайте, я попробую.
Здесь нельзя размещать ссылки.
Доповнення від автора
цитата:
Здесь нельзя размещать ссылки.
Вроде в личку можно, я напишу
психолог онлайн
цитата:
Просто не було досягнуто результату. Я кілька разів наважувався поїхати на співбесіду, але всі рази були невдалі. Потім трохи працював у своєму місті, але то було не те.
Кілька?!..Знаєте скільки треба спроб щоб досягти результату? Спробуйте здогадатися самі.
цитата:
З цим тільки на психотерапію. Самостійно навряд чи. Правильне ставлення до помилок, невдач, розчарувать та втрат, а також знешкодження страха осуду та внутрішнього критика - це цілком досяжні цілі у психотерапії.