Доброго дня, будь ласка, можете допомогти порадою?
Мені 21 і у мене така ситуація ми з хлопцем жили разом 2 роки нас все влаштовувало, але коли почалася війна, довелося з'їхатися з мамою та сестрою і тоді почалися скандали мами з хлопцем.
Через 2 місяці переїхали в іншу область, і ось тут почалися серйозні скандали, мами з хлопцем, і сестра іноді влазила, він не витримав і вирішив з'їхати, потім взагалі мене вирішив покинути хоча з ним у мене скандалу не було.
Через два тижні він мені зателефонував і сказав, що не може без мене і готовий мене забрати до себе, але поставив перед вибором або я сиджу з мамою і ми більше не побачимось, або я з'їжджаю до нього і ми живемо з ним разом.
Я розповіла мамі що наступного дня з'їду жити до хлопця, звісно мама проти, у неї багато відмовок, то вона каже, коли війна закінчитися, тоді я можу до нього з'їхати, а зараз нам потрібно разом триматися, потім каже мені потрібно спочатку закінчити навчання в університеті (я зараз на 3 курсі) і стати на ноги, що хлопці зараз не потрібні і звичайно ж вчинок хлопця зіпсував враження у мами.
А хлопець категорично не хоче з'їжджатися з мамою. Я зараз перебуваю між двома вогнями, з одного боку хлопець, який хоче зі мною жити, але тільки без мами, з іншого боку мама, яка каже або ми з'їжджаємось тому що зараз війна, або я сиджу вдома з нею. Що мені робити?
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Владимир Анатольевич Тарасенко
Павел Леонидович Басанский
Добридень. Ваша ситуація не проста. Але життя жити Вам не мамі й не хлопцю. Гарно подумайте де Вам хочеться та що Вам хочеться. Тоді вирішуйте!
Не знаю на яку тему скандалили ваші близькі, та думаю, Ви самі в змозі зрозуміти хто прав чи як краще. Але завжди будуть причини поважні то війна, то коронавірус, то можлива інша ще фантастичніша причина сидіти біля мами. Життя не має зупинятися та чекати кращих часів! Це абсурд.
Між іншим, нагадаю мама завжди буде мамою, сестра сестрою, а от хлопець зникне.
психолог онлайн
Доброго дня, дуже складна ситуація, хочется розірватися на дві частини і зробити щасливими усіх, але це неможливо. Я не побачила в цьому запиті вашої позиції, що ви гадаєте? Де ви хочите бути? Ось що насправді важливо. Так, хочется усім догодити, якщо залишитесь з мамою, буде розрив з хлопцем (хоча тут в мене виникає питання, а справді він вас кохає, що ставить такі ультиматуми?); якщо з хлопцем - наче зіпсуєте відносини з мамою.
В мене виникає почуття наче б то вони хочуть привласнити вас. Де тут ваша свобода? Де тут прийняття вас як особистості дорослої, яка може сама вирішувати як будувати своє життя?
Можливо я вам нічим не допомогла, не дала чіткого вирішення проблеми. Нажаль ніхто краще це не зробить за вас, тільки ви можете зробити "правильний" вибір. Прислухайтесь до свого внутрішнього і тоді в вас все вийде.
психолог онлайн
Добрый день!
Вы 2 года жили с парнем и мама все это время не была против? Она одобряла Ваш выбор? Молодой человек не мешал Вашей учебе?
Война-тяжелое испытание для всех семей. Что произошло, после чего Вашу маму перестал устраивать Ваш молодой человек? Может, Вам стоит подумать над ее аргументами. Если Вас все устривает, я думаю, надо слушать себя.
психолог онлайн
цитата:
Що мені робити?
Зробити власний вибір. Саме власний. А не мамин або хлопчин.
Що заважає це зробити? Страх образити? Якщо так, то що його сформувало? Чиїсь часті образи?
І чи Ви довіряєте хлопцеві після його вчинку? А також, чи була взагалі у вас розмова про це?
психолог онлайн
цитата:
Що мені робити?
Становиться самостоятельной, сепарироваться от мамы и устраивать свою личную жизнь.
Если Вы это не можете сделать, тогда оставить пока все, как есть и работать с психологом в индивидуальном порядке. Чтобы в будущем Вы смогли жить своей жизнью, а не тем что Вам говорит мама или парень.