Стосунки
Доброго ранку я познайомилася з хлопцем на сайті знайомств за взаємною симпатією я написала перша він мені зразу ж відписав я написала що слухаю музику він відписав давай разом послухаємо взяв мій номер і подзвонив під час розмови я сказала що буду в києві на один день після розмови він написав що мол чекаю 4 червня це дата коли я мала приїхати ..потім ще була одна розмова ввечері наступного дня ...потім я до нього подзвонила він збив я написала чи він не хоче спілкуватися він написав що не має часу на це ..на наступний день набрав ввечері потім через два дні ми спілкувалися переписка я спитала чи я сподобалася йому і на що можу розраховувати на дружбу? Він відповів можливо більше потім за день до приїзду я написала спитала чи 'все в силі він відписав щоб я написала коли звільнюся він скаже ну от і прийшов день зустрічі я набрала спиталася чи він може зустрітися він погодився ми зустрілися в нас був інтим ввечері він мене завіз на жд і я поїхала сам він не дзвонить на повідомлення відповідає але не зразу на дзвінки передзвонює ..скажіть як мені далі діяти чекати його ініціативи чи через декілька днів зателефонувати щоб для себе з'ясувати чи бути нам разом чи ні...він сказав що однієї зустрічі замало але на наступну не запрошує....!!?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Соломія Лехіцька
Юлія, доброго дня.
Підкажіть, яких саме стосунків ви очікуєте з хлопцем? Які його риси характеру, чи можливо відношення до вас вам подобається ?
Тут же справа не виключно у цій ситуації, будьмо відверті, - психолог зазвичай дивиться в глиб проблеми.
І як на мене є над чим попрацювати.
Безумовно це виключно моє припущення, адже дуже мало інформації щоб казати однозначно.
Проте мені здається, що варто приділити увагу самооцінці, відношенню до себе і впевненістю у собі.
Попрацювати над бажанням " не бути самою і комусь потрібною".
Зрозуміти яку внутрішню порожнечу ви намагаєтеся заповнити формальним терміном " я у стосунках".
Попрацювати над минулим досвідом, і зрозуміти свою цінність.
Подумайте над цим)
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Юля, доброго дня.
А чого ви хотіли бі від цього хлопця? Як ви бачите продовження ваших відносин?
Ініціативу може проявляти кожний, тут немає гендерного складника.
Ви завжди можете озвучити хлопцю, що вас бентежить, що він не пише і не дзвонить перший. Для вас це показник того, що він не зацікавлений. Дуже складно бути в невизначеності, тому, якщо вийде - поставте всі питання йому, тільки він знає на них відповіді.
психолог онлайн
Наталія Крилова
Юля, добрый день!
цитата:
я познайомилася з хлопцем на сайті знайомств за взаємною симпатією я написала перша він мені зразу ж відписав я написала що слухаю музику він відписав давай разом послухаємо взяв мій номер і подзвонив під час розмови я сказала що буду в києві на один день після розмови він написав що мол чекаю
Скажите, а в че ВАш вопрос и какую Вы хотите получить помощь?
цитата:
ми зустрілися в нас був інтим ввечері він мене завіз на жд і я поїхала сам він не дзвонить на повідомлення відповідає але не зразу на дзвінки передзвонює ..скажіть як мені далі діяти чекати його ініціативи чи через декілька днів зателефонувати щоб для себе з'ясувати чи бути нам разом чи ні...він сказав що однієї зустрічі замало але на наступну не запрошує....!!?
А что Вы можете делать в этой ситуации или что хотите? Возожно, немного сложно выдерживать эти паузы, потому что Вы были инициатором этих отношений и он откликался на них. Попробуйте взять паузу и дать ему возможность как-то проявить себя
психолог онлайн
Юлія, доброго дня!
З описаного ваших зустрічей, мені зрозуміло що він не дуже зацікавлений в стосунках. Але кожен робить по-своєму правильно. Не можу сказати як діяти Вам...Але пробуйте та будьте собою. На жаль може так статися що потім буде якось сумно, але інші люди не всі можуть одразу казати те, що нам хочеться. Тому розумію ваші складнощі. Рекомендую звернутись на психологічну консультацію з цим питанням.
Всього доброго Вам
психолог онлайн
Доброго дня, Юлія! Якщо хлопець зацікавлений у спілкуванні, то він буде проявляти ініціативу. Спробуйте не писати йому, зачекати і подивитися, чи буде він дзвонити, запрошувати на зустріч. Якщо ні, то має сенс замислитися, чим саме вас приваблює цей хлопець, що ви так хочете з ним стосунків. Можливо, навколо є інші хлопці, які дійсно хочуть бути з вами?
психолог онлайн
Здравствуйте, Юля!
цитата:
скажіть як мені далі діяти чекати його ініціативи чи через декілька днів зателефонувати щоб для себе з'ясувати чи бути нам разом чи ні
Если Вы хотите быть с ним, то обе стратегии являются проигрышными для Вас.
В первом случае, Вы можете просто не дождаться его инициативы.
Во втором случае, любое выяснение чего бы то ни было, может вообще поставить крест на отношениях.
Поэтому Вам надо вести себя по-другому.
На индивидуальной консультации психолога Вы сможете проработать стратегию и тактику поведения, чтобы было так как Вы хотите. Не затягивайте, ищите специалиста, кто выполнит Ваш запрос (можете об этом спрашивать в личных сообщениях) и осуществляйте свои желания.