Стосунки з колишнім
Почала зустрічатись з хлопцем на якого раніше і уваги не звертала. На диво все складалося дуже гарно, і він швидко мене завоював, на мою думку це був справжній чоловік. Через місяць часу ідеальних стосунків він заявив, що не зміг забути колишні стосунки ( про які я знала, він одного разу чесно зізнався), але завжди говорив, що в них немає майбутнього. А ще говорив, що в нього і до мене зароджуються почуття.
Коли він сказав, що відновив стосунки з тою дівчиною, я зникла з його життя. Він ще кілька разів писав, але я все ігнорувала. Тоді в соц мережі, вони поставили статус, що разом. Мене кілька раз блокували і видаляли і тоді знову добавляли в друзі, що більше схоже на жіночу поведінку, і я впевнена що це була жіноча ревність. І саме це була робота тієї жінки. Уже через декілька місяців, на їхніх сторінках в мережі не було статусу про їхні стосунки, а він знову мені написав, на що я знову не відповіла. Бо вважаю, що він має зробити більше щоб я йому пробачила, а не обійтись одним повідомленням.
Зараз я відчуваю гостру потребу у ньому, бо так і не забула його, а просто приглушувала ці почуття, бо вважала що дівчина має бути гордою....
Хочу йому написати, але вже десь там побачила , чи уявила, що вони знову разом. І боюсь, боюсь знову бути «відфутболеною» , боюсь знову відчути той біль.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрий день.
цитата:
Зараз я відчуваю гостру потребу у ньому,
В чому саме ви відчуваєте наразі потребу?
Чи не здається вам, що ваші стосунки /відношення до молодого чоловіка мають хворобливі риси?
психолог онлайн
Анастасия Владимировна Тарадай
Добрый день, Анна!
Какой помощи хотите получить от психологов? Сформулируйте, пожалуйста, вопрос.
психолог онлайн
Добрий день
Ви пишете про страх майбутньої «болі» Що відчували коли вирішили розірвати стосунки? Для чого хочете їх повернути?
Які відносини у ваших батьків? Що чули від мами- тата про стосунки взагалі?
психолог онлайн
Здравствуйте, Анна.
Чего именно вам сейчас хочется?
психолог онлайн
Доброго дня Анна! Як на мене Ваша невдача в стосунках розкладається на два питання. Перше "і він швидко мене завоював, на мою думку це був справжній чоловік". Ви занадто швидко "завоювалися", а отже не дали розвитися глибоким стосункам, які тримають поруч чоловіка. Секс - стосунки знищує, бо чоловіку не має потреби закохуватися і далі в дівчину, вона і так дала все, що він хотів. І друге: у Вас абсолютно неправильне розуміння, щодо поняття "горда дівчина". Дівчина повинна мати почуття власної гідності, але не бути гордою, тобто егоїстичною та пихатою. Власне, Ви просто навіть не стали боротися за своє кохання і віддали свого хлопця без бою іншій. І причина в тому, що на перше місце вийшли не почуття до нього, а почуття до себе коханої і страх душевного болю. Якщо хочете мати дійсно нормальні стосунки, якщо вже і не з цим хлопцем, то нехай з якимось іншим, я б Вам радила індивідуальну роботу з психологом на предмет перебільшеної "прив'язливості" до чоловіків і невміння опиратися складним ситуаціям (про що свідчить Ваш величезний страх душевного болю). Адже стосунки без випробувань не бувають в принципі. Просто є ті, які вміють проходити складні ситуації і як подарунок, отримують і близькі міцні стосунки.