Складні стосунки з мамою
Вона ніколи мене не підтримувала ні в чому, для неї я завжди та людина, якій повезло, яка нічого не вміє і не знає, а гроші на роботі мені з неба падають. Після такого відношення, я перестала з нею спілкуватися нормально, або ми майже не спілкувалися. Вона може дозволити собі мене вдарити, навіть побити, погрожує тим, що прожене з будинку, бо в ньому нічого мого немає.
Вона вже неодноразово проганяла мене.
Мало того, що вона каже, що я нічого немаю, то завжди просить в мене грошей, не тому що в неї їх немає, а тому що їй так треба, вона взагалі хотіла одного разу щоб я їй віддавала всю зарплату, якщо коротко то в неї всі проблеми і всі біди зводяться до грошей.
Я не знаю, як з тим боротися вже, бо мені важко з тим житт, зїхати я не могла швидше оскільки немала стабільного доходу, зараз тим більше не можу бо війна і знайти квартиру в оренду важко.
Але жити так, стає ще важче, з людиною яка постійно тебе принижує.
Я почуваюся ніким, одною, самотньою.
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Доброго дня Іро! Складна ситуація... На скільки я зрозуміла, мама піднімає на Вас руку ще з дитинства? Адже, вдарити 21-річну дівчину, якщо дівчина почне опиратися, дуже складно... Швидше за все, Вас паралізує от те дитяче сприйняття своєї мами і робить такою безпорадною... Ви прописані у цьому будинку?
Дополнение от автора
Так, я прописана тут.
В дитинстві вона теж часто могла піднімати руку на мене.
психолог онлайн
Вага проблема складна саме через те, що тягнеться з дитинства... Насправді, Ви реагуєте не як доросла людина, а як маленька дитина і мама це відчуває... Вам не вистачає внутрішніх сил, які заблоковані дитячими установками і травмами. Змінитися Ви та Ваші реакції і мама також тоді почне поводити себе по іншому...
психолог онлайн
Добрий день, Іра.
Мені шкода, що з Вами це відбувається, Ваша матір здійснює психологічне, економічне і фізичне насилля користуючись тим, що Ви знаходитеся з нею в одному просторі і єдиний вихід - це шукати просторову і фінансову сепарацію.
цитата:
зїхати я не могла швидше оскільки немала стабільного доходу, зараз тим більше не можу бо війна і знайти квартиру в оренду важко.
Ну Ваш "нестабільний дохід" не заважає брати у Вас гроші Вашою матір'ю, яких в неї начебто немає). Спершу відрахуйте суму, яку Ви їй віддаєте і порхуйте скільки Ви заробляєте загалом. Можна розглянути безліч варіантів - пошук додаткового підробітку (зараз насправді є багато вакансій, адже багато людей виїхало і позалишало робочі місця), пошук на співмешкання до друзів, родичів чи суборенда кімнати, гуртожитку (моніторте пропозиції), або навіть переїзд закордон, де Вам тимчасово нададуть житло як біженці (а паралельно Ви шукатимете підробіток) + Ви будете в більшій безпеці. Якщо у людини є бажання, вона шукає варіанти і врешті-решт знаходить їх, інший момент, що щось її може зупиняти і шукати причини "чому ні" і це вже завдання індивідуальної психотерапії.
психолог онлайн
Здравствуйте, Ира!
цитата:
Я не знаю, як з тим боротися вже
А как Вы уже боролись с мамой, что пробовали делать?
цитата:
Я почуваюся ніким, одною, самотньою.
А как хотите, чтобы было?
психолог онлайн
Доброго ранку, Іро!
цитата:
Але жити так, стає ще важче, з людиною яка постійно тебе принижує
Співчуваю Вам: жити під постійним тиском рідної мами, яка знущається над Вами щодня - ще те випробування. Його й ворогові не побажаєш. А Ви змушені терпіти. А чи насправді змушені? Чого Вам не вистачає, щоби не дозволяти мамі хоча б не розпускати руки?
Напевно, треба відшукати доступ до своїх почуттів. От що відчуваєте, коли мама Вас ображає, виганяє на вулицю, намагається заволодіти Вашими грішми?..
цитата:
Я почуваюся ніким, одною, самотньою.
Вірю Вам, поруч з ТАКОЮ мамою приблизно так себе і почувають діти. Проте, Ваш вік уже важно назвати дитячим. Тому потрібно шукати вихід із незадовільної ситуації, знаходити в собі можливості для захисту власної гідності. Крім того, налагоджувати стосунки поміж людей, які можуть Вас підтримати, щось доречне порадити.
Скажіть, з кім Ви спілкуєтесь? Чи є у Вас друзі, добрі знайомі?
Щодо практичних кроків, то я погоджуюсь з пропозияціми колег. Від себе можу додати, що, напевно, має сенс звернутись до центрів соціальних служб з питань молоді. Там є психологи, які допомагають безкоштовно. Є телефон довіри.
Окреме питання - чи є у Вас тато? Які стосунки з ним?
А інші рідні - бабусі і дідусі...
психолог онлайн
Іра, доброго дня. Цілком погоджуюсь з колегами, що атмосфера в вашому домі дуже схожа на насилля. Це важко. Співчуваю вам.
Ви описали скалдність вашої життєвої ситуації. А щоб ви хотіли? І щоб ви хотіли почути від психолога?