Незрозумілі стосунки
Добрий день! Ситуація наступна...Декілька місяців до мене залицявся хлопець. Я була не проти, пізніше перше побачення, квіти, подарунки. Чи так співпало чи що ще могло повпливати, але від початку всіх цих подій він став холодним, не балакучим, як мені здалось почав уникати мене, я навіть запитала що сталося? На це він відповів, що в нього просто поганий настрій і т.д. Але я помітила, що з іншими людьми настрій у нього ніби нормальний, спілкується як і до цих подій. Чим може бути спровокована дана поведінка?
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Добрий день! Поганий настрій зараз має багато людей, це не є дивним. Що для Вас означає така поведінка колеги?
психолог онлайн
Добрый день, Нана!
цитата:
Декілька місяців до мене залицявся колега по роботі. Я була не проти, пізніше перше побачення, квіти, подарунки, плани на поїздку, які не здійснилися через ситуацію в країні. Чи так співпало чи що ще могло повпливати, але від початку всіх цих подій він став холодним, не балакучим, як мені здалось почав уникати ме
Скажите, а что Вы знаете об этом человеке? Сложно говорить по какой причине он избегает с Вами встречи, на этот вопрос может ответить только он сам.
Обычно, если мужчина хочет, то он сделает все для того, чтобы встретиться с женщиной
психолог онлайн
Добрий день, Нана.
цитата:
Чим може бути спровокована дана поведінка?
Відповідь на це питання знає лише він сам.
цитата:
На це він відповів, що в нього просто поганий настрій і т.д.
І скільки триває його поганий настрій? Ви запитували, з чим саме пов'язаний його поганий настрій і можливо Ви чимось можте йому допомогти?
цитата:
Але я помітила, що з іншими людьми настрій у нього ніби нормальний, спілкується як і до цих подій.
Ви казали колезі про цю суперечність?
Найкраще - це відкрито прояснити, чи Ваш колега хоче з Вами стосунків і надалі, щоб Ви не перебували в невизначеності. Якщо він відповість "так", тоді необхідно, щоб він детальніше поділився своїм станом із Вами і що відбувається.
психолог онлайн
Добрый день. Причин может быть масса: защитная реакция на то, что сейчас не может выполнить обещания из-за сложившейся ситуации и т.д. На ситуацию нужно посмотреть с разных сторон и ответ обязательно придет. Лучший вариант поговорить с человеком один на один, если Вы достаточно близки.
психолог онлайн
цитата:
перше побачення, квіти, подарунки.
цитата:
він став холодним, не балакучим, як мені здалось почав уникати мене
цитата:
Чим може бути спровокована дана поведінка?
Тем что вероятнее всего Вы попали на нарцисса.
Они обычно, таким образом, занимаются "расшатыванием" психики своей "жертвы".
цитата:
На це він відповів, що в нього просто поганий настрій і т.д. Але я помітила, що з іншими людьми настрій у нього ніби нормальний, спілкується як і до цих подій.
Вот это его поведение как раз и является подтверждением того, что Вами манипулируют.
Он старается поймать Вас на крючок вины.
Обычно статьи по популярной психологии на тему нарциссов призывают женщин бежать из таких отношений.
Научная же психология имеет другой подход.
Если у Вас есть желание, Вы можете быть с ним.
Просто Вам надо понимать, как надо противостоять его манипуляциям.