Постійний дискомфорт
У мене відчуття постійного дискомфорту. І в цілому не можу знайти собі місця. Мені не хочеться сидіти, лежати, ходити і абсолютно нічого. Навіть думати. Все це визиває внутрішній супротив.
Зараз я живу закордоном, де у мене немає друзів і просто людей з якими я можу поговорити. Іноді я телефоную друзям, рідним але навіть для цього часто потрібно налаштуватись. З одного боку мені самотньо, але в той же час нема бажання з кимось спілкуватися, заводити нові знайомства. Іноді думаю про те, що хочу закритися в кімнаті з закритими дверима, заклеїними вікнами і можливо одним тільки телевізором, де весь час будуть йти якісь фільми. Хоча просто взяти і подивитись якийсь фільм здається складною задачею.
Будь які хоббі які приносили мені задоволення зараз не викликають нічого, у мене просто не лежить ні до чого душа.
Мені подобається моя робота, оплата достойна і вона не вимагає ніяких зусиль, окрім як знаходження закордоном і раннього пробудження. Хоча часом ловлю себе на думці що навіть її не витримую. Не розумію для чого туди хожу і для чого її роблю. Та й гроші які я отримую, не можу витратити на якісь свої бажання, хоббі. Бо для чого, якщо я й так не займатимусь ними. Максимум що я отримаю, якесь короткочасне задоволення від покупки, а згодом думки про те, що витратив гроші на щось непотрібне.
Те саме відчуваю коли повертаюсь додому. Зміна обстановки навколо, але всередині все те саме. Опиняєшся серед людей, виходиш кудись, пєш каву і все одно почуваєш себе не в своїй тарілці. І відчуття наче живеш два життя, тут і там, пов'язаних моїм я. Як бути далі і що робити з своїм життям без поняття. Не розумію як з цим справитися і що взагалі відбувається?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Здравствуйте,то что Вы описываете очень похоже на депрессивный эпизод. Тут лучше всего обратится к психиатру для подтверждения или исключения депрессии. И далее в индивидуальную терапию.
психолог онлайн
добрый день. с кем из близких можете поговорить об этом? родители поддерживают вас? чтоб дать вам рекосендации очень мало информации. какие отношения с родителями? есть сиблинги? как отдыхатете? что вас наполняет? что вас огорчает?
психолог онлайн
Доброго дня.
Дуже Вам співчуваю. Погоджуюся з колегами, що це може бути депресія і найкраще - це звернутися до психіатра + психолога-психотерапевта. Як довго триває Ваш стан, що йому передувало (можливо стресові події)? Такий стан почався після переїзду закордон?
психолог онлайн
Здравствуйте. Как давно вы за границей? Когда началось такое состояние? С переездом или раньше? Если сравнивать жизнь до переезда и после, как по вашим ощущениям она поменялась?
Очень часто, когда у людей были близкие привязанности до переезда (это может быть что угодно, к примеру родные стены, и кто угодно - мама, папа, брат, сестра, любимая, друг), в чужой стране начинает нарастать сильная внутренняя тревога и то, что вы описываете «не в своей тарелке».
психолог онлайн
Я присоединяюсь к рекомендациям посетить психиатра. Если Вам кажется, что нет смысла, то предлагаю сначала пройти следующие методики: шкала депрессии Бека, шкала тревоги Бека, GAD-7, PHQ-9. Они есть онлайн. Если результаты высокие Вам однозначно сначала к психиатру, в таком случае сами себе Вы едва ли поможете.
психолог онлайн
Доброго вечора! Як на мене, у Вас може бути просто певний кризовий період в житті. Коли ті установки та бачення світу, які були раніше вже "не гріють", а нових ще поки немає...Ще про такий стан інколи говорять, що людина зупинилася, а далі не знає куди рухатися, не розуміє для чого вона живе, і у чому сенс її життя? І якщо це так, тоді Ваша проблема лежить у сфері формування правильного світогляду... І це є внутрішня філософія, яка дозволяє рухатися життям попри всі негаразди...
психолог онлайн
Якщо це співпало з Вашим переїздом закордон, то скоріш за все, за симптомами воно нагадує соціальну дезадаптацію. Вам складно вписатись в середовище, воно здається Вам чужим. Є таке?