Агресія до близьких. Самотність
Я дівчина і я заплуталась в собі. Постійна агресія(це крик,злість) і нетерплячість до близьких. Я зриваюсь буквально за будь-які дрібнички. Я бачу,як вони шукають контакт і одразу його ніби блокую. Не можу зрозуміти чому. А от з друзями і хлопцем навпаки. Навіть коли я злюсь на них,то такої агресії немає.
Я розумію,що злюсь на себе,а транслюю це на близьких. А зрозуміти звідки ця агресія і за що не можу.
Останнім часом почала почувати себе самотньою. Друзі всі у стосунках,їм ніколи гуляти,а якщо гуляти то з хлопцями тільки. Закінчила коледж,а роботу знайти не можу. Хлопець на роботі, і теж вже дістав своїм ниттям,про те як йому там погано. Сестри старші за мене на 13 років і вони теж ніби вдвох, сприймають мене як дитину. Таке відчуття ніби я всюди шукаю самотність,щоб просто постраждати.всі ситуації сприймаю саме з таким контекстом. І ще помітила в собі,те що мені ніби постійно подобається страждати, постійно щось не так.
Як це змінити і що робити? Розумію що на психотерапію зможу піти тоді,коли буду працювати, оскільки зараз взагалі немає фінансової можливості.
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте!
У вас сейчас непростой период-учеба закончилась и наступил период отделяться от родителей( вы на них злитесь больше чем на других), становиться взрослой, начать самой зарабатывать на свою жизнь, понять какая вы в мире взрослых. Это кризисный период, в нем много непонятного, неопределенности. Возможно вы переживаете разочарование, были ожидания( например найти работу быстро), они не осуществились. Переживать разочарование, неопределенность вашего положения, возможно финансовую зависимость от родителей непросто, возникает много напряжения, чувств- агрессия к себе, окружающим, желание быть одной- возможной вам сложно принимать себя такую.
Вы нуждаетесь в поддержке сейчас, а весь мир занят собой( сестры, парень), вы чувствуете себя непонятой и вам сложно с ними разделить свои переживания, а с родителями вы не хотите . Иногда вы совсем не понимаете себя и чувствуете, что запутались. Вы пишите на сайт , хотите решить свою проблему, это ваш способ не замыкаться, это важно. Сейчас вы переживаете сложный период, не стоит осуждать себя- (что бы вы сказали своему лучшему другу, Если бы он проживал такой период) , по возможности делиться своими чувствами с теми, кому доверяете и кто может вас слушать , продолжать искать работу, заниматься тем, что вам приносило и приносит удовольствие( спорт, хобби и др)
психолог онлайн
Доброго дня! Ви пишете "Постійна агресія(це крик,злість) і нетерплячість до близьких. Я зриваюсь буквально за будь-які дрібнички. Я бачу,як вони шукають контакт і одразу його ніби блокую". Такі почуття виникають, як правило тоді, коли людина чогось недоотримала, з чимось незгодна, чогось недовисловила. Ви пишете "Сестри старші за мене на 13 років і вони теж ніби вдвох, сприймають мене як дитину" про сестер, але нічого не пишете про батьків... Які стосунки у Вас з батьками?
психолог онлайн
добрый день. вы описываете сепарационный процесс. задача этого периода отделиться от семьи, найти своих, понять "кто я ?"