Відносини
Добрий день. Буду вдячна за рекомендації.
Чоловік дуже хоче, щоб у Великдень ми пішли в гості до його батьків. Я не хочу йти бо з його батьком у нас нещодавно був конфлікт. Так, я розумію, що Господь казав пробачати і таке велике свято, але я зараз не готова. Я кажу йому хочеш іди сам, нехай з тобою ідуть діти, якщо захочуть, я ж не проти. До своїх я тебе не прошу іти. Просто, зрозумій мене, мої почуття і не змушуй, не нервуйся. А він я прошу тебе, заради мене і т д. Каже Що він розуміє, що його тато був і є неправий, але будь ласка йдемо разом. А я ж не можу, я як чую голос по телефону його тата, мене аж трусить всю. Дитина також не хоче йти, і це не тому, що я проти, вона також ображена(довго описувати цю ситуацію, що відбулась) , але загалом така ситуація зараз, я кажу, що ти вчиш дитину плюнути на свої почуття і т. Д і йти до людини, яка дитину і мене образила, щоб не образити її ту ж людину.....
Ну , як я можу пояснити чоловікові ще це все.... (
Я не забороняю йти йому, я не прошу його йти до моїх, як захоче.
А він бачте боїться своїх образити, чи як?..
Каже я приклад дітям показую, щоб до батьків сім'єю ходити в гості і т д. ... Вже сил немає.. Нервує мене цілий день.
То їх він розуміє і я маю розуміти, а ми... Його сім'я, мене чому не розуміє...
Я ж не кажу взагалі, що не піду ніколи, зараз я не готова до спілкування і т д.
Дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Доброго дня, Maria.
Ви маєте право не йти, якщо цього не хочете - це Ваш вибір.
цитата:
А я ж не можу, я як чую голос по телефону його тата, мене аж трусить всю....Я ж не кажу взагалі, що не піду ніколи, зараз я не готова до спілкування і т д.
Ви казали чоловіку, що Ваш психологічний стан настільки нестабільний, що Ви не зможете якісно спілкуватися і це може призвести до ще більшого загострення конфлікту на свято?
цитата:
ле загалом така ситуація зараз, я кажу, що ти вчиш дитину плюнути на свої почуття і т. Д і йти до людини, яка дитину і мене образила
Ваше зауваження є доречним.
цитата:
А він бачте боїться своїх образити, чи як?..
Запитайте про це свого чоловіка. Що для нього означає похід до його батьків всією сім'єю?
цитата:
А Ви б хотіли, щоб Ваш чоловік пішов до Ваших батьків?
психолог онлайн
Оксана Сенченко
цитата:
А він я прошу тебе, заради мене і т д. Каже Що він розуміє, що його тато був і є неправий, але будь ласка йдемо разом.
Добрый день, Мария!
Вероятно, Ваш муж сталкиваться со своими сложными переживаниями и родительскими установками, и в силу этого не в состоянии заметить Вас с Вашими. Так бывает, когда чувства непереносимы. Какой у Вас вопрос? Какой помощи бы хотели?
психолог онлайн
цитата:
Чоловік дуже хоче, щоб у Великдень ми пішли в гості до його батьків. Я не хочу йти бо з його батьком у нас нещодавно був конфлікт. Так, я розумію, що Господь казав пробачати і таке велике свято, але я зараз не готова. Я кажу йому хочеш іди сам, нехай з тобою ідуть діти, якщо захочуть, я ж не проти.
Співчуваю Вам, Марія!
Ваш чоловік чомусь змушує Вас ігнорувати своі почуття. Це своєрідне насилля. Психологічне, звісно. Напевно, в нього є якісь міркування, усталені погляди, які сильніші за людські почуття та повагу до близькоі людини.
цитата:
Як бачиться, це доволі серйозна проблема між вами. Скажіть, це вперше вона постала так гостро? А як було раніше - чи зважає зазвичай чоловік на Ваші бажання, особисту думку, поважно ставиться до Ваших почуттів?
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, какой у Вас вопрос к психологам? Какая была причина конфликта и как давно?
психолог онлайн
Доброго дня, Maria! Розумію ваші непрості переживання.
Чим могли б вам бути корисні психологи? Яке питання хотілося б задати?
психолог онлайн
Доброго вечора.
Рекомендую навчитися говорити слово "ні", перестати виправдовуватися за те що ваші думки і бажання не такі як очікують інші люди, навчитися поважати своє рішення і почуття!