чого мені не слід допускати у наших стосунках?
Підкажіть,як мені діяти у цій ситуації:у нас з хлопцем існує взаємна симпатія,він хоче зі мною зустрічатися,але я ні...і на це в мене є певні причини.я хочу з ним бути просто друзями(хоча як я уже сказала він мені подобається більше ніж друг)але не виходить,наші розмови чомусь часто зводяться до зустрічання,і він надіється що я свою думку зміню і все ж таки ми будемо зустрічатися,але я свою думку міняти не збираюсь,тому порадьте будь ласка,як особисто мені поводитись із ним,на які теми взагалі не варто говорити,і чого не слід допускати у наших стосунках...
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Добрий вечір, smajlyk.
Якщо хлопець має сер"йозний намір зустрічатися, то він будь-яку тему буде зводити до зустрічання. Але в Вас є можливість домовитися, що якщо хлопець хоче продовжувати з Вами спілкуватися, тему про зустрічання закрито.
Із цього виникає друге питання, чи зможете Ви не спілкуватися з хлопцем, якщо він порушить Вашу домовленість?
Може є сенс розібратися, чому Ви маючи взаємну симпатію забороняєте собі проявляти свої почуття, блокуєте себе.
консультация психолога
Смайлик очень трудно вас понять тем,что вы хотите с парнем дружить,однако он вам нравить больше ,чем друг.У вашего друга такие же желания.Вопрос зачем сдерживать свои чувства? Зачем тратить время ,если дружба не интересна двум сторонам?Не испытываете ли вы внутреннее удовлетворение,что в жизни есть с вами человек ,которому вы не безразличны?Но надо помнить и о другом,что жизнь не стоит на месте и так не будет всю жизнь.Жизнь поставит и вас на место этого человека и будет ли вам нравиться такая ситуация?Надо учится принимать решения в жизни,тем самым расчищать себе путь от вторичного и направлять людей ,которые заблудились.