Ищу психолога по теме рпп
Мучают постоянные мысли о еде, зацикленность на внешности,такое ощущение что живу только ради того чтоб правильно питаться,а если что то идёт не по плану то постоянные срывы и ненависть к себе , стала очень психологически неустойчивой и ранимой ,часто срываюсь на близких людей.Ищу психолога для долгосрочного сотрудничества помогите пожалуйста
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня Лана! Ви дуже точно описали свій стан "такое ощущение что живу только ради того чтоб правильно питаться,а если что то идёт не по плану то постоянные срывы и ненависть к себе ..". Є таке поняття, як внутрішній світогляд людини. Якщо просто пояснити - ким людина себе вважає... Тілом, свідомістю чи душею... Спробуйте самі дати собі відповідь? Наше сприйняття себе та оточуючого світу напряму пов'язане саме із нашим світоглядом... Нас "циклить" на тому, до чого ми прив'язані найбільше, що вважаємо сенсом свого життя... До того, заради чого ми живемо "такое ощущение что живу только ради того чтоб правильно питаться"... А ще - величезна концентрація на здійсненні бажань... Це дуже небезпечно... У чому Ви вбачаєте сенс свого життя? Все, про що я написала, безпосередньо пов'язане з Вашим станом... Залишилося лише тепер правильно навчитися ставитися до себе, до близьких людей та до оточуючого світу...
психолог онлайн
Добрый день, Лана!
Вы обращались к врачу психиатру за консультацией? Кто Вам диагностировал РПП? Это серьёзное заболевание и диагноз может поставить только врач. Какие у Вас отношения с родителями? Они знают о Вашем состоянии? Вначале нужно разобраться, что с Вами происходит
психолог онлайн
Добрий день
Чи звертались ви до психіатра? І чи це офіційний діагноз? Батьки знають про ваш стан? Як вони до вас відносяться? Підтримують ваше рішення про психолога?