Раздражает отец
Здравствуйте.
Моя проблема в том,что меня раздражает мой отец.чтобы он ни делал,меня все раздоажает,кажжое его слово,жест...я терпеть не могу,когда он трогает моего ребенка ,мне кажется,что он все ни так делает,я ему не доверяю.
Он в свою очередь обожает своего младшего сына(мой родной брат),а со мной отношения больше :дай,принеси.мы друг друга игнорируем откровенно.и ужасно то,что живем в одном доме.мне даже иногда кажется,что я его ненавижу.хочется чтобы он кудато ушел.я кайфую когда его нет рядом.съехать,увы,нет возможности
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Здравствуйте. Какой помощи ждете от психологов? В чем ваш вопрос?
психолог онлайн
Доброго вечора! Ви правильно озвучили ситуацію "Моя проблема в том,что меня раздражает мой отец". Це дійсно Ваша проблема і полягає вона, як на мене у сприйнятті самої ситуації.. Ви пишете, що він краще ставиться до Вашого молодшого брата... Можливо Вами говорить, ота маленька недолюблена дитина, що живе в душі кожного з нас, навіть, якщо ми вже стали дорослими... Дитина,що опинилася поза зоною уваги, як тільки народився маленький братик?... І причина в простих ревнощах? Це називається дитяча травма, яка отаким способом дала про себе знати. І це не дивно, бо тепер стоїть питання, чи зможете Ви своїй вже новонародженій дитині дати сповна любові, яку самі недоотримали... Потрібна терапія по проживанню дитячих травм...
психолог онлайн
Доброго вечора, nika96.
цитата:
Он в свою очередь обожает своего младшего сына(мой родной брат),а со мной отношения больше :дай,принеси.мы друг друга игнорируем откровенно.
Ваш гнів є цілком нормальною реакцією на відсутність прийняття і проявів любові (+ порушення Ваших кордонів) з боку батька.
цитата:
я терпеть не могу,когда он трогает моего ребенка ,мне кажется,что он все ни так делает,я ему не доверяю.
Припускаю, що Ваша недовіра пов'язана із Вашим дитячим досвідом взаємодії із ним та накопленим и образами. Крім цього, саме Ви мама Вашої дитини і маєте право виховувати дитину згідно із Вашими поглядами (а Ви, як ніхто інший, бачите помилки виховання, які, в свої роки зробив Ваш батько і продовжує їх робити). Які саме поведінкові прояви батька щодо Вашої дитини Вас дратують? Ви казали про це батькові?
цитата:
съехать,увы,нет возможности
На жаль, у Вашому випадку найефективніша рекомендація - це переїзд для прострової і психологічної сепарації. Уявіть, що у Вас в нозі колючка, рана нагноїлася і болить, а замість того, щоб розрізати ногу і витягнути її, Ви прикладаєте подорожник.
Які ресурси Вам необхідні для переїзду? Які у Вас є, а яких Вам не вистачає? Де Ви їх можете здобути?
психолог онлайн
Как давно у Вас такое отношение к нему ?
психолог онлайн
Это нормальная реакция, на «ненормальное» детство.
психолог онлайн
Добрый вечер!
В чем именн
цитата:
Он в свою очередь обожает своего младшего сына(мой родной брат),а со мной отношения больше :дай,принеси.мы друг друга игнорируем откровенно.и ужасно то,что живем в одном доме.мне даже иногда кажется,что я его ненавижу.
о недоверие у Вас к отцу и после чего это началось?
Вы говорите, что он больше уделяет внимания Вашему брату, но не Вам. Можете ли Вы испытывать ревность при этом? У Вас мальчик или девочка? Может ли ситуация с Вашим ребенком напоминать Вашу детскую историю?