Як заставити себе доглядати за зовнішністю?
Моя шафа з одягом на 80% складається зі шмоття в яке я не влажу. Я любила те шмоття, весь цей час мала надію що настане той день коли я ще вернуся до тих розмірів, і в мене просто не піднімається рука повикидувати те все... І чомусь у мене навіть немає бажання купити щось нове, гарненьке, але вже розміром як я зараз. Я придбала пару балахонисних речей в яких мені зручно і таскаю їх до дир, не маючи ні найменшого бажання прихорашуватись. А ті 80% моєї шафи уже 3 роки скучають на вішалках та полицях доки я візьму себе в руки і вижену з себе хоча б 10-15 кілограмів жиру.
Моє обжорство є в більшій мірі, чи повністю, наслідком частих депресивних станів. А мої депресивні стани підсилюються кожного разу коли я дивлюся на себе і мені приходе осознанісь того що в своєму житті я не можу вже контролювати нічого і навіть свого власного тіла. Я не подобалась собі ні 3 роки тому, коли я була розміром як ті 80% шмоття, ні навіть в 20 років та раніше, коли я була ще менших розмірів за ті 80% шмоття... Як же я можу полюбити себе в тому вигляді як я зараз??? Мабуть правда в тому що я ніколи не була і не буду для себе ідеальною.
Мені властиві дивні поведінки. Наприклад пару років тому я псіхонула на своє тьмяне волосся, яке випадаючи смітило скрізь, і я просто зістригла його машинкою під нуль. Так само було коли я вже втомилася від постійних безрезультних намагань стати худою, махнула на все рукою і почала жрати все підряд безконтрольно. Інколи посидіти на кухні, в час коли всі домашні позасинають, був єдиною можливістю відпочити від важкого дня. Часто ретуал пожирання всього підряд був чимось таким... Це був наче один із способів повільного самогубства. Я не могла зупинитися, тому їла ще більше навіть тоді коли впихувати вже не було куди. Моєю метою було зробити собі боляче, і це вдавалося - через деякий час я почала кожного ранку відчувати сильні болі в шлунку і сильну нудоту, але це мене не зупиняло, я продовжувала кожної ночі напихувати своє черево під зав'язку. Тепер я вже не просто неподобаюсь собі, я стала реально гидкою для себе. Я перестала слідкувати не лише за своєю вагою, для мене тепер є великим зусиллям над собою щоб заставити себе прибирати зайве оволосіння тіла, робити різні маски для обличчя, лінь навіть побистрому намазатись кремом, все рідше роблю манікюр... І слава богу я не перестала щовечора приймати душ щоб хоча б не смердіти як бомж.
Вопрос от: ; Возраст: 34
Дополнение от автора
Питання в тому чи лишити для себе надію стати, не такою ідеальною як хотілося б, а хоча б такою як я була колись, чи все ж звільнити в шафі простір від непотрібного хламу на користь якогось нового гарного одягу, в якому я інколи змогла б почувати себе гарною, незважаючи на вражаючі розміри мого теперішнього туловища? Може я зможу заставити себе, не полюбити, а хоча б спочатку змиритися зі своїм нинішнім тілом. І навіть якщо я не стану стрункішою, то все ж потрібно мотивувати себе якось доглядати за своїм тілом, обличчям, волоссям і здоров'ям тим яким маю. Адже оглядаючись назад я думаю:" Якого чорта я тоді так себе не любила? Лише втративши те що мала розумієш що насправді я мала те що заслуговувало на любов. І є велика вірогідність що ще через кілька років, я подивлюсь на себе якою я була сьогодні, і скажу собі що була великою дурою витрачаючи дорогоцінний час не на життя а на самокопання." І хто зна, можливо якщо я знайду в собі сили любити саму-себе в будь якому вигляді, то є й така вірогідність що моє тіло почне само собою хорошіти просто від того що його люблять і про нього турбуються???

психолог онлайн
Добрий день. Я б вашу тему назвала б не про догляд за зовнішністю, а
цитата:
Якого чорта я тоді так себе не любила?
і продовжую робити це зараз?
В вашій історії мають місце , скоріш за все, ваші дитячо-батьківські відносини - які ви отримували від них посилання щодо вас, вашого тіла?
Що це за способи протесту - бритися під машинку? Для мене це звучить саме так.
Тут кропітка робота, яку варто розбирати на індивідуальних сесіях.
Дополнение от автора
Виталия Юрьевна Мельник, мої батьки мене любили (люблять) достатньо, а можливо навіть занадто.
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Добрый вечер!
Я думаю, что проблема не в Вашей одежде и размере, а в том как Вы себя ощущаете. Скажите, как давно Вы себя так ощущаете? Что происходило у Вас , что Вы начали чувствовать себя по другому. Я бы Вам рекомендовала обратиться индивидуально за терапией, чтобы разобраться с причинами. Вы пишете, что нападаете на свое тело, то срезаете волосы, то перекармливаете и ничто не дает Вам возможности успокоиться.
Дополнение от автора
Насправді я знаю хто в мою голову завантажив ті посили. Але навіть володіння цією інформацією мені не допомагають змінити відношення до себе.
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Еллі, так я маю на увазі, що батьки мають великий вплив на самоцінність дитини. Іноді любов занадто така ж небезпечна для особистості, як і її відсутність. Я вважаю, що цей феномен займає вагоме місце у вашому відношенні до себе.
Ви можете розказати - що ви маєте на увазі, коли кажете, що батьки вас люблять можливо занадто?
Про яке завантаження посилів в вашу голову йде мова? Хто це зробив? І як це відбулося?
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Есть что-то, что Вы можете увидеть, но что-то может увидеть только специалист
Дополнение от автора
Виталия Юрьевна Мельник, насправді не знаю що я мала на увазі говорячи що можливо батьки навіть занадто любили. Може те що вони терпіли і пробачали мене в багато чому. А ще вони дали мені все що могли, і досі занадто переживають навіть тоді коли я захворію звичайною застудою.
Дополнение от автора
Ольга Владимировна Головченко, не знаю коли це почалося, мабуть дуже давно, просто раніше було трішки слабшим, а з роками такі відчуття лише підсилюються. І про причину яка спровокувала мене ще більше себе гробити я мабуть здогадуюсь, але це потрібно описувати занадто довгу історію.
психолог онлайн
Щодо батьків приблизно зрозуміло.
Так, а що стосуюється посилань? Ви писали, що знаєте хто вам їх завантажив у голову? Розкажiть, про що це?
З вашої історії вам одразу було запропоновано індивідуальні сесії з психотерапевтом, так як тут важлива кропітка детальна робота. Це я пишу, стосовно вашого уточнення "про занадто довгу історію".
Дополнение от автора
Виталия Юрьевна Мельник, в мене були далеко не дружні відносини з ровесниками в школі. Хоч я з того часу вже багатто пройшла шляху, самстійно, за допомогою книг, намагаючись зміниити свою самооцінку, проте варо було комусь сказати в мою адресу хоч якийс не лесний відгук моя самооцінка різко знижувалась, а інколи для цього нікому нічого і говорити не потрібно було, я просто сама робила якісь висновки про себе судячи з реакції оточуючих на мене.
В мене вже був досвід роботи з психологом, але або саме з мною обраним спеціалістом все було не надто продуктивним, або проблем так багато що відвідувати його потрібно було значно довше. Зараз з фінансових причин я не можу собі його дозволити. І я звернулася в державну клініку. Там мені виписали певні антидеприсанти, а от на психотерапію з різних причин все невдається потрапити..
психолог онлайн
цитата:
В мене вже був досвід роботи з психологом, але або саме з мною обраним спеціалістом все було не надто продуктивним
Что у Вас не сложилось в работе с психологом? Как долго Вы ходили и в каком направлении работал специалист? Для того, чтобы Вам помочь, то нужно знать, как работает Ваша психика и историю Вашей жизни. В процессе консультирования Вам могут помочь увидеть направление, в котором двигаться
Дополнение от автора
Ольга Владимировна Головченко, я йому в основному просто розповідала історії з свого життя. Допомагало тим що хоча б трішки виговорилася. Але від деяких історій які я зачіпала, від того що згадувала, потім ставало лише гірше, наче я розковиряла вже зажившу рану, не варто було чіпати ті теми.
Приблизно впродовж року чи півтора ходила до нього, спочатку раз на тиждень, а потім візити становились все рідшими...
психолог онлайн
Ирина Андреевна Терещенко
Еллі, дуже відгукнулася мені Ваша історія.
Хочу підтримати своїх колег - так, є робота для психотерапевта, Ваш образ себе, Ваше ставлення до себе. Не знаю, в якому місті Ви проживаєте, але хочу сказати, що хорошу психологічну допомогу можна отримати не лише у приватних спеціалістів - є багато благодійних фондів, де психологи можуть проконсультувати й безкоштовно.
Але зараз напишу не як психолог, а як "дівчинка з шафою". Зайдіть не з боку дитячих травм, а з іншого боку. Ви ж почали свою розповідь із шафи. Так можете насправді і почати з шафи! Це те, чим Ви можете зайнятися, навіть якщо немає грошей на психолога. Маю подругу - організатора простору, ми часто з нею обговорюємо яку психотерапевтичну силу має розхламлення. Ви, мабуть, теж про це чули. Спробуйте почати з тієї довбаної шафи. Важко розставатися з речами, з образом гарної себе. Але зараз є те, що є зараз. І це не назавжди. Сьогодні Ви вже не та, що тоді, але завтра будете вже не такою, як сьогодні. Дайте собі право мінятися, і хай речі будуть плинними, а вічним - щось інше. Вони ж і не модні вже мабуть, ті речі, що 3 роки пролежали у шафі. Треба з ними попрощатися. Важко. Але я способи собі допомогти. Чи є у Вас хороша подружка, яка може допомогти з розхламленням? Можна покликати її у групу підтримки (та й в магазин за обновками теж). Можна з собою по-різному домовлятися, щоб легше було відпускати речі - подарувати комусь дорогому від душі або знайти поціновувача, якому не шкода віддати (зараз є багато груп реюзу в інтернеті). Можна продати та трошки підзаробити. Можна віддати на благодійність - шафи добра продають хороші речі, а зароблене передають на соціальні проекти (від того світліше на душі, що твій мертвий вантаж комусь принесе користь). Варто почати з маленьких кроків - і побачите, від цього з"являється енергія щось змінювати далі! Це перевірено.
Що ще може допомогти?
1) Марафони з розхламлення (багато в інтернеті).
2) ФІльм про метод Марії Кондо.
3) Блог Лілі Кім в фейсбуці - це та, у якої школа сторітеллінгу (дуже детально розповідає свою історію розладу харчової поведінки і шлях одужання. хоча вона неймовірно цікава і без того!)
Почніть з малого. З шафи! У ній - жіноча душа )) Успіхів Вам!