Істерики у дитини...
Дитині 8 років (3 клас),на уроках в дитини бувають істерики,зриває своїм криком уроки...Вчитель заспокоїти не може,а я як мама не розумію як рятувати доньку ...Вчиться дитина добре.Зверталась до шкільного психолога,але вона нічого не робить,щоб нам допомогти...
Вопрос от: ; Возраст: 38

психолог онлайн
Добрый день!
Вы говорили со своим ребёнком, почему она кричит? Какие отношения в школе? Что происходит в семье? Как давно это случилось?
психолог онлайн
Доброго вечора, nik24d.
Причин такої поведінки у дитини може бути безліч: якісь травматизації в шолі, проблемні стосунки із вчителями та однолітками, напружена ситуація в сім'ї або стресові події, кардинальні зміни. Крім цього, важливо зрозуміти, як саме проявляються ці "істерики" (що їх найчастіше запускає, на якому конкретно предметі, перебіг, конкретні поведінкові прояви, реакція оточуючих і т. д.) + коли саме це почалося. Колега влучно задала питання: чи Ви питали у доньки, що саме з нею відбувається?
цитата:
Зверталась до шкільного психолога,але вона нічого не робить,щоб нам допомогти...
Можете детальніше розповісти про "нічого". Скільки разів Ви були у психолога? Вона давала якісь рекомендації, говорила із донькою? Яких дій Ви б від неї хотіли? Найкраще у Вашому випадку, звернутися разом із донькою індивідуально до дитячого психолога.
психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
на уроках в дитини бувають істерики,зриває своїм криком уроки..
В чем именно заключается истерика? Вы спрашивали дочку о том, почему это происходит? Что она отвечает?
психолог онлайн
Добрий вечір!
Хто ще у вашій сім'ї, окрім дитини, має неврівноважену поведінку або емоційну нестабільність?
Дитина, якщо вона психічно здорова, копіює поведінку близьких дорослих. Та й просто так, без причини, не кричить на уроках. Тому, відповісти Вам важко, бо більше запитань. А саме:
1. Що розповідає донька, що саме їй настільки не подобається, що вона починає кричати?
2. Що говорить вчитель, в чому може бути причина такої поведінки учениці?
3. Чи готові Ви допомогти доньці, звернувшись до дитячого психолога, психотерапевта поза школою?