Особисті,сімейні проблеми
В мене з самого маличку проблеми з грішми,я весь час в щось вляпуюсь і всім брешу.Зараз я вже так зайшла далеко своєю брехнею,що ми з чоловіком зайшли в якийсь кут.Він хоче мені допомогти а кожин його звінок в мені ще гірше робить.Мені потрібний час якийсь щоб розібратись в собі,розібратись як жити далі,і як вирішити всі проблеми.Як пояснити чоловікові що я хочу зробити паузу в нашому спілкуванні????Як ?Бо його звінки зараз допомога якось його робить ще гірше,в мене таке враження що щ розуму зійду.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Здравствуйте!
цитата:
Як пояснити чоловікові що я хочу зробити паузу в нашому спілкуванні
Нет другого способа как просто говорить об этом.
Вы понимаете, что хотите получить от паузы в общении?
На что потратите это время, какого результата ждете?
психолог онлайн
Доброго дня, nik4b8.
цитата:
В мене з самого маличку проблеми з грішми,я весь час в щось вляпуюсь і всім брешу.Зараз я вже так зайшла далеко своєю брехнею,що ми з чоловіком зайшли в якийсь кут.
Чому Ви не розмовляли на цю тему із чоловіком раніше? Що Вас лякало?
цитата:
Він хоче мені допомогти а кожин його звінок в мені ще гірше робить.
Вашого чоловіка цілком можна зрозуміти, адже стосунки - це співпраця. Скажіть, будь ласка, в чому проявляється Ваше погіршення, коли телефонує чоловік?
цитата:
Мені потрібний час якийсь щоб розібратись в собі,розібратись як жити далі,і як вирішити всі проблеми.Як пояснити чоловікові що я хочу зробити паузу в нашому спілкуванні????
Скільки саме Вам потрібно часу? Як плануєте вирішувати проблему самостійно і розібратися в собі?