Сімейні проблеми
Доброго дня! Проблеми з чоловіком, зловживає алкоголем. У шлюбі менше року, до цього зустрічалися та жили разом близько 2 років. До заміжжя неодноразово говорили на цю тему, обіцяв, що перестане. Зараз ми на етапі планування дитини. Він дійсно декілька місяців взагалі не пив, щоб дитина була здорова. Місяць назад все почалося знову. Далі ті ж самі обіцянки все припинити і знову зрив. Пояснює постійно тим, що в нього важка робота. Не знаю як мені ше з ним говорити і просити. Не хочу втрачати , бо дуже сильно люблю і маю надію, що все зміниться. Але я зараз на межі, думаю про розлучення.
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Оксана Александровна Прокопенко
Доброго времени суток!
цитата:
і маю надію, що все зміниться
А на чём основана Ваша надежда?
Если Ваш муж сам не примет решение с этим разбираться, не начнёт работать с наркологом, психотерапевтом или группой поддержки - он будет погружаться в зависимость всё глубже и глубже. А Вам придётся либо смириться с этим и терпеть либо разводиться, но уже с психологическими травмами.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
психолог онлайн
Добрый день!
Скорее всего у Вашего супруга зависимость и в данном случае простых обещаний недостаточно для того, чтобы перестать злоупотреблять спиртным.
Необходим подход более рациональный, а именно желание супруга работать с данной зависимостью, а из этого следует, что у него должна быть личная готовность работать с данной проблемой с психотерапевтом, и возможно и другими специалистами.
Осознанности Вам и терпения справиться с данной ситуацией.
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, а как у него получилось не пить несколько месяцев?
Обращались ли Вы за помощью к специалисту? Ваш муж понимает свою проблему или нет? Он хочет с этим что-то делать или это только Ваше желание?
Дополнение от автора
Дякую за Ваші відповіді.
Насправді ситуація не є ще дуже запущеною. Буває, що не п‘є досить довгий час, тобто все нормально, у буває, що раз-два в тиждень. Ситуацію, коли він знову починає вживати алкоголь, навіть небагато і за довгий час я переношу досить важко. Але я боюсь, що це може затягнутися і перерости в серйозну проблему.
Рішення не пити взагалі було прийнято ним самостійно, оскільки до питання дітей відноситься серйозно. Перестав без будь яких зовнішніх факторів (таблеток і т.п.). Також кинув курив більше року назад.
психолог онлайн
Скажите, а у Вас в семье кто-то пил? Чем вызван этот страх?
Дополнение от автора
Були проблеми з братом (швидше через невлаштоване особисте життя), зверталися за допомогою до спеціалістів наркологів, психолога, зараз не п‘є взагалі.
Чоловік каже, що розуміє , що все таки проблема є, але можливо не надає їй настільки серйозного значення через те, що для нього випити раз-два в тиждень, а потім місяць не пити це нормально, а для мене неприпустимо.
Ще коли ми починали жити разом, ситуації з алкоголем траплялися раз в місяць, можливо 2 рази, потім місяць-два могло не бути. Після одруження дійсно таких ситуацій стало ще менше, але все ж вони присутні.
Можливо, я сама перебільшую повною мірою проблему та хочу щоб він не пив взагалі.
психолог онлайн
Возможно, что здесь больше срабатывает Ваш страх из-за брата, который Вы проецируете на своего мужа
Дополнение от автора
Як можна справитися із цим страхом?
психолог онлайн
Доброго дня! Скажіть, будь-ласка, зловживає алкоголем - це 50 гр чи 500? В якому стані знаходиться чоловік? як ви на це реагуєте?
Дополнение от автора
На це питання відповісти не можу 50 чи 500, оскільки не перебуваю з ним в той момент (коли зі мною, то все в допустимих межах, по стану не помітно взагалі, що вживав алкоголь, чарок я не рахую). Коли ж за моєї відсутності, я одразу помічаю, коли він випив, скільки б це не було. Переважно він буває в середньому стані алкогольного сп‘яніння (без порушення координації рухів, сам може пересуватися, переодягнутися, мова може зовсім трохи сплутана), дуже рідко вище середнього.
На це я реагую досить емоційно, переживаю сильний стрес, можу не спати, втрачаю апетит. Буває, коли затримується на роботі я відчуваю тривогу, що він прийде випивший.
психолог онлайн
А як часто ви вживаєте алкоголь? Як це впливає на ваш стан?
Дополнение от автора
Вживаю дуже рідко, можливо раз на місяць-два а то й три, лише на свята 100-150 гр вина чи шампанського, міцних наоїв не вживаю взагалі. На мій стан це практично не впливає, можливо лише трохи покращує настрій.
психолог онлайн
Оскільки ви не є принциповим противником алкоголю взагалі, то я бачу як мінімум три варіанти ситуаціїґ. 1) ваш чоловік має потенційну схильність до залежності.
2) з певних причин ви маєте підвищену чутливість до вживання алкоголю вашим чоловіком або близькою людиною взагалі і можете від цього страждати.
3) між вами та вашим чоловіком є певні складнощі у стосунках, можливо поки неусвідомлені, а алкоголь є або подразником, або наслідком.
В кожному з цих варіантів абсолютно різні шляхи виходу. А визначити заочно, який з них саме ваш, складно. Я б вам радила все-таки звернутись за індивідуальною консультацією. Дрібні деталі мають велике значення.
психолог онлайн
Вы говорите о том, что у Вас есть свой страх, с которым Вам сложно справиться и Вы его проецируете на своего мужа. Вы боитесь повторения истории, как с Вашим братом и, поэтому Вам приходится контролировать своего мужа. В таких случаях обращаются за индивидуальной терапией, чтобы можно было лучше разобраться с этим