Ищу рекомендацийпомощи в поиске клиентов (я начинающий психолог консультант.)
Добрый день, я начинающий психолог частной практики, студент магистартуры психологии. Ищу ресурсы, где могу искать клиентов; регистрироваться как психолог, учитывая отсуствие диплома. + ищу группы супервизионные + ищу работу в психологом консультантом помошником психолога консультанта В Харькове, либо где угодно вообще. + Предложения о работе (психологическом консультировании) рекомендациипомощь в поиске клиентов.
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день! Приветствую Вас и желаю удачи! Отвечайте на сайте на вопросы. Будете тренировать свое мастерство, о Вас будут знать люди.
психолог онлайн
Добрый день!
Пробуйте отвечать на форумах и скажите своим друзьям, что Вы начали практику
психолог онлайн
Здравствуйте. Социальные службы, работа в общественных организациях вашего города, центры реабилитации - ищите вакансии на специализированных сайтах. На пси сайтах обычно нужны дипломы о завершенном образовании.
психолог онлайн
Доброго дня, Данил.
А Ви плануєте додатково вивчати якийсь психологічний напрям (насправді, якщо Ви плануєте бути індивідуальним консультантом, то це дуже важливо)?
Якщо Ви підете на якийсь напрям, то там Ви:
- познайомитеся зі спеціалістами із довготривалою практикою (що є дуже важливо), що сприятиме розширенню Вашого професійного соціального кола та формуватиме Вашу професійну Я-концепцію;
- Вам дадуть супервізійну групу або індивідуального супервізора;
- деякі напрямки можуть навіть рекомендувати Вас як психолога-початківця і, відповідно, це сприятиме розширенню Вашого кола клієнтів.
Інші варіанти:
- реєстрація на психологічний форумах та відповіді клієнтам;
- пошук на онлайн-платформах із пошуку роботи психологічних центрів, соц. служб, телефону довіри тощо (деякі можуть навіть забезпечувати безкоштовними супервізіями для своїх працівників);
- рекламування себе в соц. мережах (психологічні пости, олнайн-вебінари і т. д,).
Ви написали, що у Вас зараз відсутній диплом. А диплом бакалавра є? Якщо так, то це вважається як вища освіта.