Жуткая тревога и старых и стыд после пьянки?
После пьянки появилось жуткое чувство тревоги словно я что то гавтворил ужасное,но по факту я никому не грубил и плохого ничего не делал,а чувство ужас просто...
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброе утро! Какую помощь Вы хотите получить? Что Вам поможет почувствовать себя лучше? Поговорить с теми, перем кем чувствуете вину? Сделать выводы и жить дальше? Как такой вариант?
психолог онлайн
Ирина Владиславовна Губа
Добрый день. А чем закончилось то выпивание, Вы помните? О чем стыд, как он ощущается и перед кем? Что другие люди думают о Вас, в связи с этой историей?
психолог онлайн
Доброго дня.
Вам подобається компанія з якою Ви разом відпочивали? Чи є у ній якісь люди, які Вам не подобаються або яких Ви боїтеся? Або ж, навпаки, на вечірці є людина, якій би Ви хотіли сильно сподобатися, однак Ви боїтеся, що Ваш змінений стан свідомості міг сформувати негативне враження про Вас у цієї людини?
Можете, будь ласка, сказати, які у Вас виникають фантазії щодо того, що б Ви могли зробити найгірше там на вечірці? Можливо Вас лякає той факт, що Ви чогось не пам'ятаєте і, відповідно, це забирає у Вас відчуття контролю над своїм життям? У Вас раніше бували схожі ситуації? Ви запитували у компанії, з якою Ви гуляли, про Вашу поведінку на вечірці?