Тревога і депресивний стан
Доброго дня!При відсутності коштів (для досягнення певних цілей) постійно відчуваю сильну тривогу та подавленість. Відчував це ще з підросткового віку,при наявності коштів значне покращення. Зараз із за хвороби певний період не було можливості працювати. Після хвороби зрозумів,що психологічно взагалі погано почуваю себе.Не можу працювати,ні з концентруватися ні практично піднятися з ліжка.Торбують болі в усьому тілі та значно погіршилася пам'ять.І появляються неконтрольований наплив думок.Найбільш напруження в плечах та ззаду шиї. Від самої думки про певну суму коштів відразу проходить спазм в шиї та тілі. І думки неконтрольовані пропадають. З дитинства трудолюбивий і зациклений на досягнення певного фінансово достатку. Буду вдячний за консультацію
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Доброго вечора, sergey.
Помітно, що для Вас фінанси - основа безпеки (і це цілком нормально). Водночас, якщо Ви постійно концентруєтеся на коштах і це заважає Вам насолоджуватися життям, Ви постійно думаєте і тривожитеся про фінанси (навіть коли у Вас вони є) - це зовсім інша справа, яка потребує пропрацювання. Скажіть, будь ласка, в дитинстві, у вашій сім'ї Ви відчували фінансову нестабільність?
цитата:
Після хвороби зрозумів,що психологічно взагалі погано почуваю себе.Не можу працювати,ні з концентруватися ні практично піднятися з ліжка.Торбують болі в усьому тілі та значно погіршилася пам'ять.І появляються неконтрольований наплив думок.Найбільш напруження в плечах та ззаду шиї.
Насправді, на наш психологічний стан впливає не лише соціально-псиологічні чинники, але і біологічні (горомнальні зміни, виснаженість організму тощо). Перш за все, я б Вам рекомендувала звернутися до психіатра, невропатолога та ендокринолога (адже після хвороби Ваш психічний стан значно погіршився).
Дополнение от автора
В дитинстві було незначне відчуття нестабільності.Батько пропивав кошти і мама постійно сварилась з ним стосовно цього.Але все необхідне більш менш було.Також були постійні переїзди по найманим квартирам.Потім вони розійшлись,а я остався на вихованні у бабушки.
А мама працювала в іншому місті і допомагала фінансово.
Стосовно таких речей як велосипеди і т.д. купував я з відкладених коштів які дарували на свята.
Дополнение от автора
Також часто були бійки.Між батьками в присутності мене.Зі сторони виховання батьком,так як сам він військовий було все дуже строго,я б сказав занадто.
психолог онлайн
цитата:
Дуже Вам співчуваю, адже помітно, що в дитинстві Ви не відчували безпеки (психологічне і фізичне насилля) і не отримували тої любові, на яку заслуговували + батько зловживав алкоголем (а це також, безумовно, наклало свій відбиток на Ваше дитинство). Саме тому Ви так сильно концентруєтеся на фінасах. Це запит на терапію, тому рекомендую, крім вищезазначених спеціалістів, звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта.