Как мне жить
Я думаю что у меня социальная фобия. Я очень сильно боюсь социума, что мне скажут,что о мне подумают, даже люди которые меня больше некогда не увидят. Сама по себе я кажусь очень грубой наглой но я боюсь даже идти по коридору школы потому что мне кажется что все на меня смотрят и обсуждают, я даже боюсь идти к доске. Помогите
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Здравствуйте! А как Вы чувствуете себя сейчас на карантине? У Вас дистанционное обучение?
психолог онлайн
Доброго дня, nik898.
Ви зараз знаходитеся у підлітковому віці, а це один із найскладніших етапів життя людини, коли особа переживає кризу індентичності. Те, що Ви описуєте є однією із ознак кризи - "підлітковий егоцентризм" (Вам здається, що всі на Вас дивляться, шукають Ваші недоліки та висміюють). Скажіть, будь ласка, коли Ви помітили зміни у своїй поведінці (Вам важко спілкуватися з людьми ще з дитинства)? Чи сталися з Вами, за цей час, якісь стресові події чи кардинальні зміни? Які у Вас стосунки з батьками? Чи є у Вас друзі?
цитата:
Сама по себе я кажусь очень грубой наглой но я боюсь даже идти по коридору школы потому что мне кажется что все на меня смотрят и обсуждают, я даже боюсь идти к доске.
Ви кажете, що Ви себе сприймаєте як "грубу і наглу" - Ви звідкись взяли таку оцінку себе (хто Вам казав схожі речі - батьки, вчителі, однокласники)? Чи бували випадки, що вчителі Вас критикували при всіх (або критикували іншого учня), коли Ви виходили до дошки чи відповідали?
Я б Вам рекомендувала звернутися до шкільного психолога і поговорити про своє хвилювання із батьками.