Цифри вказують дорогу
Доброго дня.
Я незнаю з чого можна розпочати навіть.Короче проблема в тому,хоча це навіть не проблема,а скоріш за все,якась супер сила телепата,чи шось таке...Я впевнений,що ви мабуть колись чули вже подібні історії,але я все-таки хочу знати,що це таке?
Як би це дивно не було,але цифри вказують мені дорогу.
Я небуду видавати свої числа,бо боюся порушити свою таємницю «це буду знати тільки я один» я просто свої цифри заміню на інші,хоча зміст залишиться.
От наприклад цифра «1» завжди вказує на щось погане,тобто коли я включаю телефон,чи дивлюсь на світлофор,або просто дивлюсь погоду,то коли в цей момен коли я подивився саме в цю минуту вис відчується це число.Тобто мене чекає лихо і в 100% випадках так і є.
Якщо мені трапляється число «2» то це хороший знак.Значіть мене чекає успіх,а що саме давніше це те ,що мені в цей час реально повезло.
Я невірю в чисту випадковість це неможливо.На телефоні від 1 до 59 цифр,я зараз про годиник.
Тобто верогідність того,що мені попаде те саме число,два рази на день невелика,але що саме дивне це те,що вони трапляються до 20 раз на день,як позитивних чисел так і негативних.
Є 59 цифр,а чому мені тільки цифри «1» і «2» трапляються?
Це неможливо,щоб просто співпадало тому,що я вже добре вивчив їх.
Якщо мені попадаються «2» то я не передиваю,бо мене чекаю успіх,якщо ж «1» то потрібно готуватися до поганого і це на 100% правда.
Як я вже зазначив вище ці знаки мені трапляються до 20 раз на день.
У мене ще небуло такого,що цифри брешуть ,ніколи.
Вони єдині хто завжди говорить правду.
Що зі мною відбувається?
І тільки не говоріть,що це случай випадковість,повірте неможливо 20 раз на день бачити тільки цих дві цифри...
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго времени суток!
И это прекрасно.
А что Вас смущает? И какой вопрос к психологам в связи с вышеизложенными нумерологическими изысканиями у Вас возникает?
психолог онлайн
Мы сами можем наделить предметы или цифры «магией». И притягивать события, своим ожиданием, вниманием. Это психологический принцип всех талисманов удачи. Когда он с тобой - тебе повезёт. Забыл взять - жди беды. На самом деле с нами за день, происходит множество вещей и мы выделяем те, которые соответствуют нашим магическим знакам, иногда даже подсознательно способствуем тому или иному событию ну и конечно смотря на наполовину набранный стакан, он наполовину пуст или наполовину полон (восприятие ситуации).
А как вы выбрали свои числа?
Дополнение от автора
Цифри я не вибирав,вони були зі мною напевне від початку життя.
Ці два числа,найбільш популярні,судячи по моїх спостереженнях.
Якщо «1» то погано,якщо «2» до добре.
Спочатку я не звертав на це уваги,але протягом декількох років,а приблизно 3 я почав замічати ці дивні співвідношення цифр і мого життя.
От коло я пишу до дівчино,вгорі пише «онлайн 1 хв назад»,тобто зараз краще буде,якщо я не напишу,бо як правело наша розмова не піде,а можливо навіть ми посваримося,а от коли пише «онлайн 2 хв назад» то це хороший знак.
І коли я пишу,то все проходить чудово і розмова вяжиться.
Ці цифра дають про себе знати із різних джерел,то я книгу відкриваю на сторінці «2», то пост був добавлений 2 хв назад,то 2 градуси,або просинаюся ранком і на годиннику 06:02 значіть все буде добре і так і є,а ат коло я просипаюся наприклад і на годиннику 06:01,то чекай біди,як правело так і є...
Як цифри можуть керуватися матеріальним світом?
І хто ними управляєш?
Це все дивно.