наркотики в сім‛ї
доброго дня. брат мого чоловіка вживав наркотики, зараз він лікується. до цього він багато разів стверджував, що і мій чоловік теж вживає.звісно для всієї сім’ї це абсурд і цьому ніхто не вірить.але ось ще один родич теж почав вживати, йому пропонують лікуватися але він каже, що зможе кинути сам, як це зробив мій чоловік.
після цієї фрази, я почала згадувати, що дійсно був період коли чоловік приходив зі скляними і червоними очима, була змінена мова, була безсоння..і я ще тоді казала йому, що він якийсь дивний.на що отримувала відповідь, що очі такі від таксування і я все придумую. але він і зараз підтаксовує і таких очей і інших ознак не має.
Мій чоловік сам постійно ствержував, що наркомана видно по очах, що його брат міг не спати сутками, і теж був дивним.
я не знаю, що робити в даній ситуації. думаю про це щодня. чи варто з чоловіком про це говорити?якщо це брехня, це підірве довіру у нашій сім’ї. якщо правда то він не скаже про це прямо, а почне заперечувати.
чи варто про це забути і жити далі!? адже у нас не має серйозних скандалів, він завжди старається для мене з дітьми.
просто дуже боляче увідомлювати, що це все дійно могло бути(
Вопрос от: ; Возраст: 24

психолог онлайн
Здравствуйте. Зачем ворошить прошлое. Если ваш мух действительно бросил и контролирует себя - хвала ему, молодец. А то, что он не хочет говорить на эту тему - ему видно неприятно, поэтому живите спокойно дальше и наслаждайтесь семейной жизнью.
психолог онлайн
Здравствуйте, решение что делать в этой ситуации можете принять только вы. Но чтобы принять решение стоит подумать о том как это все для вас
цитата:
якщо це брехня, це підірве довіру у нашій сім’ї
Похоже доверие в семье и так подорвано. Вы уже не доверяете своему мужу и у вас на то есть веские причины.
цитата:
думаю про це щодня.
Что будет если вы не проясните с мужем эту ситуацию, сможете ли вы дальше жить спокойно или так и будете мучится?
психолог онлайн
Вы так говорите про возможный наркотический опыт мужа, как о каком-то страшном преступлении. Вы сильно катастрофизируете возможные события. Если нет последствий для жизни - если жизнь человека не обрушается, то про какое такое "страшное" поведение можно говорить? У вас в семье ведь не происходит каких-то обрушающих вещей сейчас? Муж ходит на работу, присутствует в семейных делах, никаким негативным образом о себе не заявляет. Зачем искать проблему там, где ее нет? Поймите, если он употреблял и даже сейчас продолжает употреблять, но не испортил этим свою и вашу жизнь, зачем вот брать и копать в этом месте? Так вы точно можете накопать конфликт