Відсутність друзів
Добрий вечір. На сайт потрапила випадково і вирішила поділитися наболілим. Можливо моя проблема вже була піднята і обговорена, але сподіваюся мені дадуть відповідь і допоможуть.
Я не маю друзів, тобто є люди з якими можна поспілкуватися, але це не те. Було в мене декілька хороших подруг, але так складалися обставини, що дороги розходилися. Не знаю в чому проблема, я досить весела, комунікабельна людина, але сама не знаю чому так склалося. Проблема в мені, досить важко спілкуватися з незнайомими людьми не знаю чому. Розумію, що це може виглядати як повна маячня, але все-таки сподіваюся на допомогу бо так більше не можу.
Вопрос от: ; Возраст: 25
консультация психолога
Таня, здравствуйте.
Хотя вопрос и кажется как бы простым, он очень серьезен.
Я понимаю это как тему одиночества.
Могу предположить, что причины стоит искать в более раннем возрасте - это и про Вашу личную историю, и про доверие к другим людям,к миру и к самой себе.
Я слышу в Вашем запросе голод и потребность в близости с другими людьми - это очень естественно для любого из нас, однако, достичь этого бывает непросто, и тут вопрос и в приобретении нового опыта взаимодействия, и в разрешении некоторых внутриличностных конфликтов.
Возможно, есть смысл разобраться, что Вы чувствуете, и почему, когда появляется возможность на самом деле сдружиться с кем-нибудь.
Удачи и решимости Вам в самопознании.
С уважением, Иван Данилевский

психолог онлайн
Доброго дня, Таня!
Очевидно вам дійсно необхідно мати людину чи людей для близьких стосунків. Це одна із найголовніших потреб - бути прийнятою іншими. Однак важливо зрозуміти для себе: що ви шукаєте в іншій людині, з якою хочете дружити? Чи вона повинна бути повністю схожою на вас? Чи готові ви до того, що ваш друг (подруга) матиме трохи інший, ніж у вас, внутрішній світ, своє життя? Наскільки ви готові приймати інших такими, як вони є? Яке повинне бути для вас дружнє спілкування - це безроздільне володіння один одним чи все таки певні спільні інтереси та посильна участь у житті один одного? Скільки друзів ви хотіли б мати? Подивіться на ситуацію інкаше: уявіть, що ваша проблема вирішена, ви отримали все, чого хотіли. Що тоді зміниться? Що можете зробити ви для того, щоб зблизитися з кимось? Що ви можете дати іншим людям? Ретельно проаналізувавши ситуацію, можна знайти певне рішення. Успіхів!
психолог онлайн
Добрий день, Таня.
А що стало причиною того, що дороги з хорошими подругами розходилися?
Можливо за своїми веселощами і комунікабельністю Ви не помічали якихось важливих речей і через це губили друзів?
Які емоції, почуття у Вас виникають, коли необхідно спілкуватися з незнайомцями?
Що скажите?