Я не знаю як поводитись у моїх стосунках
У вересні я познайомилась в інтернеті з хлопцем. Йому 22 р. Ми зустрітись.На наступний день він мав їхати в Польщу. Він пробув там два місяці і майже день в день писав до мене. Після чого приїхав і ми з ним зустрілися. Після знову переписувались і через два тижні він знову покликав мене гуляти. Тоді ми вперше поцілувались. Після цього ми бачились мало, і він знову поїхав за кордон. На останній зустрічі познайомив мене зі своїм другом і сказав щоб я його чекала. Його не було півроку. І ось на цьому тижні він повернувся. Протягом цих пів року він писав мені, але вже трошки рідше. Я ж майже ніколи не писала йому перша. Він писав, що скучає і чекає зустрічі і т. п. Ми також декілька разів сварились. Він ревнує мене, але сам часто( я за цим слідкую) підписується на дівчат в інстаграмі, також була неприємна ситуація коли він писав до моєї подруги, але пояснив це тим що йому було просто скучно. І тоді ми мало не припинили спілкування( це було декілька раз по моїй ініціативі), та закінчилось тим що він припинив до неї писати і відписався від неї. Коли ж він приїхав, то ми з ним побачились у цей вівторок вперше. Зустріч також відбулась мило. Він часто говорив за якісь плани на майбутнє, причому зі мною( я про це ще не думаю). Наступного дня я написала йому і він знову запропонував зустрітись, бо мав їхати на цих вихідних в Карпати і хотів купити собі взуття. З нами ходили ще його друг, дівчина цього друга і її подруга. В цей день він познайомив мене з подругою його мами. І ще він говорив по телефону то декілька раз згадав там мене, як його дівчину. Це була важлива деталь для мене, бо я не знаю, чи я вже у цій ролі. І от того дня ми ходили досить довго. Тоді він провів мене на автобус( оскільки я не з самого Тернополя, але не далеко від нього). Купив мені дещо додому. На зупинці я не хотіла, щоб його бачили знайомі мені люди, це його трошки образило, тому ми таки пішли туди, пару хв він мовчав, але потім все було добре. Наступного дня ми не переписувались. А вчора він написав мені щось не суттєве. Я бачила у нього фото, де він був всю ніч зі своїм другом, то у клубі то ще десь. Потім бачили що цієї ночі він був на дні народженні дівчини цього друга. І от вони їдуть сьогодні в Карпати.
Чи це я мало проявляю ініціативи чи ні? Бо майже ніколи не пишу до нього і не дзвоню. Просто не хочу набридати, коли бачу що йому і так добре. В понеділок у нього День Народження. Я думаю, що якщо я важлива для нього то він мав би мене запросити. Як мені з ним спілкуватись?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Вітаю Вас! Якщо коротко відповісти на Ваше питання : спілкуйтеся так, як Ви вважаєте за потрібне. Поводьте себе природньо. Вам не дають спокою чимало питань. То що Вам заважає задати ці питання тОму, кому вони адресовані - Вашому хлопцеві? Спробуйте це зробити. З приводу для народження, так, Ви можете його привітати, по телефону наприклад. Подивитесь : чи він Вас запросить, чи ні - тоді зробите для себе висновки. Якщо Вам і надалі буде складно розібратися з почуттями - Ви можете написати мені мейл, якщо буде на те потреба, звертайтеся, працюю в скайпі, вайбері. Удачі Вам!
психолог онлайн
Доброго дня, стосунки одна з найважливіших сфер людського життя, все життя ми вчимося в них перебувати. Хочеться порадити книгу яку я вважаю дуже ціквою, "Письма к незнакомке" А.Моруа. Автор книги тонкий психолог, інтелектуал з відмінним почуттям гумору. Сама книга в вигляді листів, щире звернення до жінки від зрілого, мудрого чоловіка. У цій книзі можна багато в чому побачити себе очима з боку. Можна краще зрозуміти психологію взаємостосунків....Можна знайти відповіді на хвилюючі питання "Як привернути увагу?", "Як бути коханою?" і тд.
p.s Книга доступна до скачування в інтернеті :-)