Як пережити смерть рідної людини, і повернути сенс життя?
Почнем з того що я поїхав в Польщу на Заробітки. Мав "подружку" з якою переписувався кожен день. під час всієї переписки, ми зрозуміли що ми ближче один до одного ніж просто друзі, мали новий рік разом святкувати.(Це мали бути перші серйозні стосунки в мому житті) І от одного дня після роботи мені повідомили що її вбили...І не просто вбили, а зарізали... Після цього я не хотів нічого... ні праці, ні життя... Ось пройшов місяць а про неї забути ніяк не можу, все представляю як вона мучилась останні хвилини свого життя... про що вона думала в той момент, яку біль відчувала...Кожен день в голові промотую ті моменти де ми розмовляли, обідали та прокручую варіанти при яких вона могла зараз жити... Зараз все думаю для чого мені жити, який в тому сенс. Якщо єдина дівчина яка проявила до мене інтерес за 19 років мого життя, вже мертва... Пишу сюди бо немаю таких друзів що б поділитися з ними своїм горем, вони навіть і не знають що ми були близькі. Може тому що за характерем я є інтроверт, і хіба їй відкрився, почував себе вільно разом з нею. І зараз не представляю людини протилежної статі якій я міг так відкритися як їй... Я міг би зустрічатися раніше з нею, але 2 місяці я її морозив, сам не знаю чому... відчуваю себе трохи винуватим в тому що сталося, можливо як би я з нею зустрічався раніше цього б не сталося. Я просто не знаю що робити далі.
Ще хотів би написати що не розумію чому дівчати на мене увагу не звертають, завжди веду себе культурно, не курю, та і на лиці не урод. Чи їм потрібно бидло яке не поважає її як дівчину (знаю по своїх друзях)..
Може цей текст бути трохи не змістовний, просто в голові хаос твориться... просто немаю з ким поговорити...
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Здравствуйте! Смерть близкого и родного человека всегда боль и горе утраты. Сложный период вы проживаете сейчас. Сочувствую и сопереживаю вам в вашей утрате. И много уважения к вам за то, что находите возможность делиться своим горем. Пусть даже здесь, на сайте. Вам сейчас важно вспоминать свою «подружку» и говорить о своих переживаниях и чувствах. Пишите, какая она была? Сколько ей лет? Где она училась или работала? Какого цвета у неё волосы? Глаза какого цвета? Как вы познакомились? и т.д.
Вы пишите, что по характеру интроверт и «немаю таких друзів що б поділитися з ними своїм горем». Если есть возможность, обратитесь к психологу или психотерапевту. Специалист поможет вам пережить горе утраты и проведёт вас через этапы проживания потери так, чтобы этот период трансформировать в опыт. Если нет, попробуйте писать письма «подружке». В течение 21 дня. Выражайте все, что хотите сказать, что не сказали. Пишите все, что прийдет в голову. Можете сжечь письма.
С уважением, Елена Мороз.
психолог онлайн
Добрий день. Ви пишите, що інтроверт, не відкриваєтесь жінкам, а чоловікам? Є близькі друзі, хтось з родичів? Дівчата не звертають на Вас уваги, а Ви звертаєте? на яких саме дівчат? Які дівчата Вам подобаються?