Подруга зрадила.Заздрість.
Всім доброго дня)
Я вже 5 років дружу з однією дівчиною, у нас були гарні, дружні відносини.Але останній тиждень вона подружилась із самими крутими в нашому класі.А на мене вона вже не звертає уваги.Мені обідно, що вона так поступає.А коли я їй це сказала, то вона відповіла, що все так як і раніше.Але я бачу, що ні.
З іншої сторони я думаю, що їй заздру, тому що вона здружилась з елітою.Я
Вопрос от: ; Возраст: 15
Дополнение от автора
Я не знаю, як мені з нею поводитись.Я вже навіть плакала.

психолог онлайн
А как бы вы хотели, чтобы ситуация разрешилась?
Вы хотите вместе с ней дружить с "элитой"?
Попросите чтобы она брала вас с собой. Или как это у вас происходит?
А если хотите, чтобы она оставила ту компанию и стала только с вами общаться, то это не совсем честно.
Ну и говорить с ней об этом тоже можно по разному: обвиняя или жалуясь .. Не услышит. ..
Говорите от себя, чего бы вам хотелось и как она вам может в этом помочь..