Що робити, якщо дівчинка-підліток краде гроші?
Допоможіть будь ласка у такому питанні.
Моїй сестрі 15 років, вона неодноразово без дозволу бере гроші у батьків, досить великими сумами.
Розмови, та розяснення з приводу цієї ситуації були багато разів, але б як вона не оправдовувалася,це повторюється.
Що роботи в даній ситуацій?
Заздалегіть дякую.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Надія, у такому випадку потрібно робити дві речі: ховати гроші під замок, щоб позбавити дитину соблазну, та негайно вести її до психолога, бо наразі формуючийся зараз характер дитини потребує поточного коррегування, бо вона має явну схильність до асоціальної поведінки.
психолог онлайн
Доброго дня, Надія!
Ви пишете, що сестра без дозволу бере гроші у батьків, досить великі суми і ситуація повторювалась неодноразово.
Таке відчуття, що батьки самі свідомо чи несвідомо провокують дану ситуацію, так як гроші після багатьох випадків крадіжки залишаються доступними.
Ваша сестра проживає підліткову кризу, яка у всіх проходить у різній ступені важкості, її задача відокремитись від батьків, показати свою відмінність, знайти себе, відповісти на запитання "хто я", зазвичай методи можуть бути досить болючі, як для батьків, так і для неї самої.
У даному випадку батьками можна порадити читати книги про спілкування з підлітками, вчитись говорити і транслювати категоричне "ні", при цьому люблячи свою дитину. На щастя книг їх зараз багато в інтернеті. Якщо сімейна криза завдає серйозних проблем і переживань, батьки можуть звернутись до психолога, при умові що є внутрішня мотивація працювати над собою. Кожна з сторін є частиною конфлікту і внутрішні зміни однієї з сторін автоматично призведуть до змін у другій частині.
психолог онлайн
Здравствуйте!
А почему именно вам приходится заниматься сложностями сестры?
Все таки лучше к специалисту. Так думаю ! Если это заболевание ( клептомания) - один вопрос. А если это вызвано какими-то потребностями подростка - искать мотив необходимо. Может это как раз и есть формой ее мести, за то, что с ней всегда что-то делали: исправляли, принуждали, починяли, . . .
Ее вероятно не исправлять нужно, а скорее пожалеть, и помочь.
Но все таки родителям, а не вам.