Страх перед окупантами
Вітаю! Наразі я знаходжуся на ТОТ. Маріуполь. Скоро я з батьками повинна їхати робити деякі документи, аби потім ми змогли звідси виїхати, але мені дуже тривожно через те, що моя матір вже двічі намагалася перетнути кордон, і двічі її не пропустили. Справа в тому, що в нас на території України є родич, строковик, і вони про це знають. Мені лячно за мою маму..Її вже двічі водили на "бесіда". Я не хочу, щоб вона знову прозожтла через це жахіття. Я хочу, аби ми змогли вибратися звідси..Вони можуть її взагалі ніколи не випустити..Я не можу перестати про це думати, мені дуже страшно. Якщо її не випустять, то вона приречена..
Вопрос от: ; Возраст: 16
Ви можете звернутися до психолога безкоштовно з приводу війни.

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Алла Володимирівна Романенко
Тримайтесь!
1. Я розумію, що вам дуже тяжко... що ви як в тюрьмі зараз...
Та багато чого пережили вже за 2 роки війни... ( і ви та ваші батьки)
Але в таких екстрімальних випадках - головне себе настроїти на правильний стан.
Незважаючи взагалі ні нащо... скажіть собі - " Ми це пройдемо! Ми це подолаємо! Знами все буде добре!
Ми зможемо звідси уїхати! В беспечне місто! Зможемо відродитись!
Зможемо - далі жити нормальним, мирним життям! В добрі та Захисті!"
Ось ці слова - якщо вони вам сподобались - повторюйте їх як можно більше разів.
Та моліться! Хай ангели вас оберігають!
Ваша задача - незважаючі на жах повсюду - у себе в думках, мислити стратегічно та найкращім способом для вас.
Не найгірший сценарій проігрувати... а добрий и найкращій!
Можливо це вам допоможе - через це все пройти!
Бережіть себе! І Удачі Вам!
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 361769 для Ірина Миколенко
Велике дякую! Я сподіваюся, що якщо ми зможемо наважитися знову виїжджати звідси, то хоча б в третій раз у нас все вийде
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Марія Радченко
Наталия Горская
Доброго дня!
Співчуваю і відчуваю ваш страх і розпач. Коли ми зіштовхуємось з небезпекою, ми часто починаємо зневірюватися у можливостях, у справедливості та падаємо у відчай. Тоді окупація відбудеться нашого внутрішнього світу. Я пропоную тримати вогник тепла та світла всередині. Прям образами огортати себе, вдихаєте світло і видихаєте темноту далеко в космос.
Ви вирішили виїхати і ви будете все робити для того щоб це відбулось! Можна звернутись до всього свого роду і попросити в них підтримки та сили. Уявити як за спиною вашої мами як стоять всі попередні покоління, які жили і вижили щоб ваша мама і ви були на цьому світі. Тому коли ваша мама буде розмовляти з окупантами, вона буде не одна.
Якщо ви віруюча людина, то молитва - найкращий захист та зброя!
Щиро бажаю вам бути з мамою в безпечному місці🙏❤
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 361782 для Алла Володимирівна
Дякую! Можно у вас запитати про те, як я можу її підтримати? Вона дуже переживає стосовно цього, і я хочу хоча б якось зменшити цю напругу
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Наталия Горская
Казати їй, що ви розділяєте її страх і що ви з нею в цьому всьому. Питати що вона вирішила і тримати фокус на її власному рішенні, а не на тому що зроблять чи не зроблять окупанти. Вона в страхові втрачає себе, а їй важливо триматись своїх власних бажань. Запитати, а що вона перше зробить коли перетне бажаний кордон? Тобто пробудовувати її шляхи вперед до майбутнього!
Треба щоб всередині неі було більше позитивного налаштування, бо негативні думки притягують негативне.
Поділіться з нею тим, що я вам написала вище!
Дополнение от автора
↩ Реакція на відповідь № 361787 для Алла Володимирівна
Я дуже вдячна Вам за поради!
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Я рада бути корисною! Всього найкращого вам і вашій мамі!
психолог онлайн
Я дуже хочу - щоб у вас все вийшло найкращім шляхом!
Будемо разом на це сподіватись!
Я вірю - що у вас все вийде!
Головне щоб і ви вірили в подолання шляху!
У вас є майбутнє - і воно Світле!