Я не можу прийняти свою зовнішність цілком
Ще з дитинства, я чула в свою сторону від близьких та незнайомих людей, що я товста, жирна, корова і т.д. Батько завжди волав на всю родину, що я товстішаю від солодкого в дитинстві, бабуся про це казала, лишня вага завжди мене переслідувала, оскільки я переїдала та зловживала солодким. Пізніше у підлітковому віці я постійно чула в свою сторону багато осуду, що я велика і товста, лице симпатичне, а тіло завжди було якесь не таке, особливо хлопці про це казали, підкреслювали на цьому, одного разу я сиділа за партою, і хлопець один сказав гляньте яке в неї пузо, а я просто розслабилася, пізніше я постійно соромилась свого живота весь час думаючи про це, хлопці не вважали мене привабливою, особливо однокласники. Навколо мене завжди були стрункі та пластичні дівчата, вони були сексуальні, їх всі хотіли, давали компліменти. А я відчувала на фоні них себе колобком скутим, я дуже мало чула компліментів на рахунок свого тіла, а так хотілось б. Тому я вирішила бути максимально сексуальною, відверто одягатись, щоб всі мене такою вважали, щоб перекрити цей нюанс із тілом, я взагалі мала подруг, від них віяло сексуальною енергією, а від мене ні, і теж ні разу не чула компліментів про це, лише коли я дуже відверто одягнусь, але все одно мені це не давало впевненості і я не відчувала себе все одно сексуальною, і в мені створився принцип якщо я не вдягнусь відверто, то я не приваблива і сіра миша, через силу старалась бути такою, але розумію що якось неприємно водночас коли всі з голодним поглядом дивляться. Згодом я схудла на 15 кг, морила дієтами спортом, але все поверталось як я починала їсти все що захотіла, але я морально себе виснажувала навʼязливими думками про схуднення, і зважувалася 100 разів, як тільки не було результату, я не хочу виходити на вулицю, ходити у відкритому одязі, я себе вважала не гарною через велике лице та живіт. Я навантажувала себе спортом, що бувало я чуть не втрачала свідомість, навколо мене теж знайомі одержимі схудненням та спортзалом, але вони худі та пластичні від природи, а я постійно борюся з вагою. І ніяк не можу себе прийняти, скільки порад читала, і просто якесь виснаження від цього, в мене депресія почалась від цього бо я себе не вважаю красивою та сексуальною, бо неодноразово мені це казали, що я некрасива, я більше про хлопців, хоча й багато казали що я приваблива, але я вічно чую лише слова в голові від кількох людей, особливо однокласників та загалом від чоловіків це закарбувалося в моїй голові.
Питання від: ; Вік: 22
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Аліна, добрий вечір. Бачу що ви сильно поранені дитячим травматичним досвідом. Через це ви зациклені на думках інших людей і не можете прийняти себе. Як не парадоксально, але скоріше за все саме через вашу нелюбов до себе, ви повертаєтесь назад до переїдання. Схоже що це ваш спосіб справлятись з тривогою, сумнівами, переживаннями. Чим менше свободи ви собі даєте, тим більша вага, тим сильніший стрес, ще менше свободи-вага-переживання і так по колу. Якщо житі в постійній напрузі, це десь проявиться. У вас це ваш фізичний стан. Який, як ви розумієте, залежить від психічного.
Чи маєте ви можливість попрацювати на цей рахунок із психотерапевтом?
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 365390 для Ксенія Шалімова
Так маю, мабуть що варто з ним поговорити