Не впевненість
Вітаю!
Проблема моя полягає в тому ніби я живу не своє життя, я невдаха, ні на що не здатна, безкорисна, недосконала, постійне відчуття того що я знаходжуся не на своєму місці, спілкуюсь не з тими людьми, мене ніхто не розуміє, та і взагалі ніхто не хоче дізнаватись мене з середини, я не можу знайти роботу, яка мені була б цікавою, я спілкуюсь з людьми і навмисно ніби вичавлюю з сесійної щось, щоб зі мною було цікаво, і коли я знаходжуся в компанії я почуваю себе самотньою, в мене немає вищої освіти, і мене здається що я нічого не добʼюсь в житті, від цього мені дуже страшно
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
Анна Борисовна Королёва
Добрий вечір. Яке у вас питання до психологів сайту?
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Павел Леонидович Басанский
Елена Владимировна Мороз
Вітаю!
Співчуваю вашій ситуації. Мені здається, що такий сірий депресивний етап рано чи пізно проживають усі. Я пам’ятаю себе таку. Невдаху, неуспішну, нецікаву і нікому непотрібну. Знаєте, все змінилось, коли я подружилась з нею. Я прийняла цей стан як даність і реальність. Я почала приймати всі свої емоції, стани і бути потрібною тій частинці, яка забита і неприйнятна. Я рекомендую вам психотерапію і зміну погляду на себе! Страшно бути не собою, а всі успішні люди проросли з своїх невдах, з глибини своєї депресії, болю, відчаю. Вони стали сильніші за їхні переживання. Зараз вам треба все це з кимось розділити та прожити, пройти свій шлях героя, через темний ліс, приборкати демонів-сумнівів, здобути силу, навички і кардинально змінитись. Це шлях, який по силам всім якщо рухатись.
Бажаю вам бути живою і здобути те внутрішнє щастя, яке не знаходять, а створюють!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброй ночи!
А вы хотите получить высшее образование?
И зачем оно вам? Для чего?
Есть ли на это деньги?
Есть ли ктото кто вас в этом пути поддерживает?
Что вам в жизни интересно? Какие увлечения?
Начните хотя бы с простой работы - устройтесь попробуйте зарабатывать деньги.
Чтоб у вас хоть какието маленькие, но свои успехи были.
Вы как будто, все сразу себе обрубаете... любые шансы... зачем?
В вас верили ваши родители? Как они вас оценивают и относятся к вам?
Вам легче себя назвать неудачницей и остановиться?
Чем начать себя создавать и трудится?
Не хватает выдержки и терпения или веры в себя?
психолог онлайн
Доброго ранку!
Підкажіть, будь ласка, а звідки у Вас така впевненість, що Ви невдаха?
Дуже схоже на певну підсвідому програму, яка була закладена ще з дитинства "я невдаха, ні на що не здатна, безкорисна, недосконала, постійне відчуття того що я знаходжуся не на своєму місці, спілкуюсь не з тими людьми, мене ніхто не розуміє, та і взагалі ніхто не хоче дізнаватись мене з середини..." Як до Вас ставилися батьки? Чи було тепло, порозуміння між Вами, чи відчували Ви турботу про себе? Чи Вам було з ким поділитися своїми почуттями? Адже, насправді, наше життя складається не просто так, випадково, а у відповідності до того, як ми самі себе відчуваємо. А відчуваємо себе лише так, як відчували в дитинстві поруч зі своїми батьками...
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Доброго ранку!
цитата:
Проблема моя полягає в тому ніби я живу не своєжиття
Ніби чи насправді живете не своє життя?
А якщо добре розумієте, яке воно НЕ СВОЄ, то зможете уявити (краще в деталях) образ СВОГО життя.
Пропоную - створіть його прямо тут, на форумі. Потім подивимось, яку відстань Вам належить пройти, аби дістатись бажаного.
До речі, казочку про Буратіно пам'ятаєте. Там у нього був довгий ніс як символ нестихаючої зацікавленності шукати країну мрій.
Відповідно, Ваші сила зацікавленості та бажання змін більше або менше, ніж у казкового героя?
психолог онлайн
Здравствуйте. Хочется вас крепко обнять! И попросить рассказать про ваш страх. Приглашаю в индивидуальную работу!
цитата:
мені дуже страшно