Як побороти ці відчуття
Зустрічаюсь з хлопцем,через місяць буде 3 роки як разом.
Но в останній час (мабуть це пов'язано з навчанням,так як я закінчую 4 курс) мені дуже не вистачає уваги та підтримки,він став холодно до цього відноситись. Хочеться почути: ти все зможеш,в тебе все вийде і так далі. Ще й проблеми з його мамою має на додачу, (типу що я невістка,хоч це не так,пропозицію він мені не робив і вважаю що не збирається), маю все робити по дому(зараз він живе з дідусем,а мама переїхала до села) ну там прибирати,готувати,хоча я ніхто по суті. Ось все весна і мама тепер просить щоб я ще на в огороді попрацювала. Ну я то знаю що мені воно не треба,чому я маю це робити,це взагалі норм чи ні,бо я дуже заплуталась?!
Питання від: ; Вік: 21

психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Доброго вечора (або вже ранку).
Чи казали Вам у дитинстві батьки чи інші значущі люди
цитата:
ти все зможеш,в тебе все вийде
?
Якщо ні, то як в родині ставились до Ваших досягнень, і навпаки, - невдач? Чи хвалите Ви самі себе за досягнення, і чи підбадьорюєте себе якось, коли погано почуваєте себе?
Підтримка близьких важлива, але коли їх нема поруч, треба вміти робити це самостійно. Якщо не було підтримки від батьків в дитинстві, то це проблема, яку варто вирішувати з психологом.
І ще, чи говорили Ви хлопцю, що Вам потрібно більше уваги і підтримки? Чи приділяв він Вам її достатньо на початку стосунків? Якщо так, то що змінилося тепер? Якщо ні, то чому Ви помітили це тільки зараз?
Стосовно мами хлопця. Мабуть, вона дуже консервативна і міркує, приблизно як наші предки сто років тому. Тобто, стосунки потрібні для шлюбу, а шлюб, перш за все, - сімейно-побутовий союз, а не романтично-партнерський. Значить головне, щоб дружина була хазяйновита (за цією ж логікою). І в минулому після одруження невістка переїздила жити в дім свекрухи та ставала її помічницею. Мабуть, елементи цього обряду ще десь збереглися, навіть у міських умовах, враховуючи квартирне питання. Але дотримуватись їх чи ні - суто Ваше рішення.
Питання в тому, в чому проблема відмовити мамі хлопця з допомогою на городі, якщо Ви цього не хочете?
психолог онлайн
Марія Радченко
Наталия Горская
Елена Владимировна Мороз
Доброго ранку!
цитата:
ЯК ПОБОРОТИ ЦІ ВІДЧУТТЯ
Цих відчуттів, наскільки я зрозумів, декілька - по лінії стосунків з хлопцем, по відношенню до його мами... і, головне, - по відношенню до самої себе(!)
І щоби щось доречне і констурктивне з відчуттями зробити, потрібно їх, по-перше, назвати за ім'ям.
Тому питання:
що відчуваєте до хлопця, який
цитата:
він став холодно до цього відноситись
? До того ж, враховуючи
цитата:
через місяць буде 3 роки як разом
,
цитата:
пропозицію він мені не робив і вважаю що не збирається)
???
Які емоції викликає ставлення мами хлопця до Вас -
цитата:
маю все робити по дому(зараз він живе з дідусем,а мама переїхала до села) ну там прибирати,готувати,хоча я ніхто по суті. Ось все весна і мама тепер просить щоб я ще на в огороді попрацювала.
?
І, нарешті, звернемось до Вас.
Власні відчуття всередині Вас, враховуючи усе вище зазначене, а також
цитата:
закінчую 4 курс) мені дуже не вистачає уваги та підтримки
?
Чому я так ставлю питання?
Відповім - через усвідомлення емоцій і почуттів, можна вийти на Ваші бажання і потреби. І далі на те, яким чином Вам НА ТЕПЕР не вдається їх реалізувати. Щоби потім відкрити для себе більш ефективні способи і шляхи. Розібратись з намірами.
Наприклад, скільки ще років збираєтесь чекати на пропозицію вийти заміж? А, може, Вам взагалі байдуже - будете в шлюбі чи ні?
Окремий момент. Нік Sterva88 - наскільки відображає Вашу сутність?
Відредаговано автором 29-03-2024 10:16:47
психолог онлайн
Елена Владимировна Мороз
Володимир Анатолійович Тарасенко
З відчуттями не варто "боротись", їх важливо зрозуміти.
Виникає припущення, що Ви хочете якусь частину себе примусити мовчати/терпіти, щоб "все було ок ".
Але саме ваші відчуття кажуть Вам, що не все ок.
А якщо "побороти відчуття ", то можна тільки зробити зовнішній вигляд, що все ок, а не покращити суть.
Саме ваші відчуття повідомляють, що Вам не вистачає підтримки від хлопця, що Вам не подобається в цих стосунках те, що хлопець не планує створювати з Вами родину, і що його мама примушує Вас робити те, що Ви не хочете і не мусите.
Тут важливо розібратися, що хочете змінити в стосунках , а не в тих відчуттях, які вони викликають.
Не "побороти", а прислухатись до себе важливо.
Не тільки зараз.
Завжди.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня.
Ви говорили з хлопцем про те, чого Вам не вистачає? Чи є для Вас з ним нормальним говорити про свої потреби і бажання взагалі?
А стосовно його мами. А що Вам заважає відмовитись від її надмірних прохань(чи вимог)? Чи Ви давали якусь обіцянку стосовно турботи за помешканнями?
Вони можуть просити що завгодно, опираючись на свої норми моралі та обов*язків, але що змушує Вас раз за разом погоджуватись на це?
Як хлопець реагує на таку взаємодію?
психолог онлайн
Доброй ночи!
"Хочеться почути: ти все зможеш,в тебе все вийде і так далі."
И врядли уже услышите от него такие слова...
Лучше саму себя поддерживайте! Фокус внимания на себя!
Скажите себе - "у меня все получится! Я все смогу! Я Классная!"
Чаще себе эти слова повторяйте!
И ищите людей, которые вас будут уважать и поддерживать!
А не использовать в своих интересах.
Вообще вспомните про свои интересы - и следуйте им!
С того что вы описали - вы там не нужны особо... точнее нужны, только в качестве прислуги...
Вас уже эксплуатируют... зачем вам идти к таким людям в семью, где вас не ценят?
Поработайте с психологом на тему - самоценности и уважению к себе!