бридко дивитись на себе
доброї ночі. зараз думки з'їдають жахливі речі.
раніше зустрічалась з хлопцем, який дуже хотів близкості, а я, відверто кажучи ні, але так боялась йому відмовити, щоб не засмутити. тому що він часто засмучувався, коли я відмовлялась, наполягав. і я піддавалась, іноді це закінчувалось слізьми, але він хвалив моє тіло - єдине, що робило мені добре.
ми розійшлись, тому що нам завадила відстань. але попри це він просив від мене фотографій, які я взагалі не наважувалась робити, не довіряла, але не хотіла засмучувати.. я знаю, що поводила себе просто жахливо, але усвідомлюю це лише зараз. як виявилось, він не кохав мене вже довгий час. але все одно просив фото. я ненавиджу дивитись на себе в дзеркало, коли виходжу з душу. іноді хочеться здерти з себе шкіру у всіх місцях, де він мене торкався. я хотіла почуватись коханою, та довела себе до такого. як знову полюбити своє тіло та не вважати такі речі бридкими?
Питання від: ; Вік: 19

психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброї ночі. Ви і Ваше тіло такі як є. Проблема у Вашому відношенні до себе, тобто в думках. А де, коли і "завдяки" кому в мене з'явилося таке ставлення до себе, до відносин і інтимних стосунків - ці питання потребують дослідження
психолог онлайн
Павел Леонидович Басанский
Доброго вечора.
Ваше ставлення до себе як наслідок пережитого аб'юзу потребує терапії. Так, Ви не відстоювали особисті кордони у стосунках із хлопцем, але це не робить Вас чи Ваше тіло бридкими.
Можливо, у Вас є установка, що Ваша цінність залежить від того, як Вас сприймають чоловіки, тому погоджувались на небажаний секс, отриманий шляхом маніпуляцій, суто заради компліментів. Але ж є багато людей, які готові робити Вам компліменти і не вимагаючи заплатити таку ціну. До того ж, Вам не потрібно буде позитивне схвалення інших, коли у Вас буде своє власне.
Відредаговано автором 29-03-2024 01:19:46
психолог онлайн
Марія Радченко
Наталия Горская
Доброго ранку!
цитата:
як знову полюбити своє тіло та не вважати такі речі бридкими?
Проблема вирішується виваженим і тривалим підходом до неї. З чого почати? Та, звісно ж, з дослідження механізму, завдяки якому
цитата:
хотіла почуватись коханою, та довела себе до такого
Коханою від іншого без кохання до нього(!)
Звідки у Вас ця модель?
Звідки виникли уявлення, що це прийнятний спосіб?
І цей клубок потрібно розплутати, бо він же про Вас, про те, як Ви влаштовані і налаштовані -
цитата:
раніше зустрічалась з хлопцем, який дуже хотів близкості, а я, відверто кажучи ні, але так боялась йому відмовити, щоб не засмутити.
Раніше зазначали, що хотіли бути коханою. До цього мотиву, як бачимо, доєднувався інший - побоювались засмутити. Тобто зраджувати себе, умовно насилувати себе, аби не виглядати поганою в очах хлопця. Виходить, на своє небажання близькості можна наплювати заради обслуговування емоційних потреб хлопця?
Або можна йти на неприйнятний обмін - я тобі, ти мені?
цитата:
я ненавиджу дивитись на себе в дзеркало, коли виходжу з душу. іноді хочеться здерти з себе шкіру у всіх місцях, де він мене торкався.
Моє припущення полягає в тому, що таким чином Ви себе намагаєтесь покарати за неприпустимий вчинок. От тільки тіло вимушене віддуватись за дії особистості. А воно ж не винне(!)
цитата:
як знову полюбити своє тіло
Для цього потрібно пройти шлях відновлення любові до себе через прийняття того, що було. І через прощення себе за те, що було, поставившись до цього як до вчасного і вельми корисного досвіду.
Долати шлях краще в супроводі психолога.