Тривога
З хлопцем зустрічаємося майже рік. На початку стосунків повідомив, що якщо у мене будуть складні генетичні хвороби, то стосунки розпадуться, так як він хоче мати здорових дітей (сам він в дитинстві пережив поганий досвід, повʼязаний з цим). З того моменту мене не покидає тривога, я почала ходити по лікарях, щоб переконатись, що я повністю здорова, здаю аналізи, і як чекаю на результати, вся завмираю. З одного боку розумію, що це правильний підхід, бо потрібно думати про майбутнє, але боюсь закінчення стосунків, так як в усіх інших планах він дуже хороший
Питання від: ; Вік: 22

психолог онлайн
цитата:
На початку стосунків повідомив, що якщо у мене будуть складні генетичні хвороби, то стосунки розпадуться, так як він хоче мати здорових дітей
Добрий вечір. Це справді тривожна фраза і вселяє невпевненість у собі, партнері, майбутньому. А на початку стосунків що ви думали щодо цього? Чому вирішили спробувати будувати їх?
цитата:
розумію, що це правильний підхід, бо потрібно думати про майбутнє
Мені здається що ви якраз занадто зациклені саме на майбутньому, що стосунки розпадуться. А те що відбувається зараз - ваш страх і невпевненість у відносинах наче відходять на задній план.
По перше не дуже зрозуміло, чому ви думаєте, що у вас є генетичні хвороби.
По друге, навіщо вам їх шукати?
Ну і третє, напевне найважливіше, як вам взагалі бути з такою ненадійною людиною, яка покине вас з хворобою, не зважаючи на любов, почуття, теплі відносини? Що заставляє вас вірити, що це найліпший варіант для відносин? Ви не вірите що зустрінете того, хто буде проходити з вами усі життєві ситуації, як хороші, так і погані?
Доповнення від автора
Нещодавно мій близький родич помер від раку, і ще один на нього захворів, у них він зʼявився від неправильного способу життя, тому і виник страх. А стосовно стосунків, людина завжди підтримує, допомагає у будь-яких починаннях, тому не хочу завершення цих стосунків. Зараз він до теми хвороб відноситься нейтрально, але ця фраза, сказана на початку не дає мені спокою
психолог онлайн
Тобто це більше ваш страх, який наклався на його слова сказані раніше? Через це ви зараз залишаєтеся самі, один на один з цим переживанням, без можливості розділити таке важке переживання. Ви потребуєте його підтримки зараз? Що вас тривожить більше, що ви можете захворіти, чи що хлопкць відмовитися від вас у цьому випадку?
психолог онлайн
Доброго дня!
Певне, дбати про своє фізичне здоров'я потрібно обов'язково. Але, як на мене, у Вас страх втратити стосунки потроху починає переростати у певну фобію, а це вже дуже небезпечно як для Вас особисто, так і для стосунків вцілому. Адже, чим сильніше ми чогось боїмося, тим швидше саме це до себе і притягуємо.
Те, що хлопець на початку стосунків сказав про бажання мати здорове потомство, як на мене, нічого дивного не має. Дивним було б, якщо б він хотів мати нездорове потомство.
А от те, що Вас це так глибоко зачепило - потребує окремої уваги. Бо, як на мене, саме Ваші внутрішні стрази, пов'язані з хворобами родичів і змушують Вас перебувати в такій напрузі.
Насправді, якщо говорити про онкологію, потрібно розуміти, що такого роду захворювання не є генетичними, тобто, не передаються спадково. Окрім того, багато в чому залежать, найперше, від світогляду людини та її способу життя. Не секрет, що найчастіше страждають на рак ті, хто не вміє пробачати, хто дуже чутливий до різного роду навіювань, тобто, не має внутрішньої опори, не здатний швидко змінюватися та адаптуватися до нових умов життя і веде нездоровий спосіб
життя.
Як на мене, справа не стільки в тому, що і коли сказав хлопець, а як Ви сприймаєте себе, на скільки розвинуте почуття самодостатності і на скільки Ви схильні пов'язуватися до близьких людей... Як у Вас склалися стосунки з батьками? Адже, чим менше ми отримуємо тепла від рідних людей, тим сил ніше схильні пов'язуватися до коханих в дорослому віці, несвідомо шукаючи в них те, чого недобрали в дитинстві...
психолог онлайн
Доброго дня!
"На початку стосунків повідомив, що якщо у мене будуть складні генетичні хвороби, то стосунки розпадуться, так як він хоче мати здорових дітей (сам він в дитинстві пережив поганий досвід, повʼязаний з цим)."
Вашего парня можно понять... он боится повторения своей сложной истории, и теперь очень осторожен.
Боится усугубления всего... тут как бы надо понимать - что он в детстве прошел, и какой у него диагноз.
Ему с психологом - нужно проработать свои опасения ( само не пройдет)
Если он конечно, захочет прорабатывать свои страхи.
А вам в таком случае, нужно для себя решить - а стоит ли оно того? Таких нервов такие отношения?
Если уже заранее такие сложности и требования к вам...
Спросить себя - а есть ли силы у вас, это все с ним проходить?
И где гарантия, что его претензии - только на этом закончатся?
И не в коем случае себя не насиловать - ради отношений и любви.
Иначе это уже какето искажение... и жертвование собой.
( что не норма)
Вы говорили с парнем про свою тревогу?
Что вам тяжело теперь стало...
И как бы - тут такой нюанс - от генетических сбоев, вообще никто не застрахован - даже здоровые люди.
Так как это, все скрыто и как сработает днк у каждого человека - только Богу известно.
Наукой - эти темы еще мало изучены - как работает ДНК.
Эту ситуацию, вам лучше проработать с психологом - на личной консультации.
психолог онлайн
Доброго вечора!
Ваша тривога просто знайшла спосіб об що розкритись. Є страх смерті, невідповідності та втрати партнера. Це нормальні життєві почуття, важливо їх врегулювати, бо вони ж також повідомляють про ваші цінності. Плюс ще були втрати, які також тригерять вас. Все це важливо прожити і зрозуміти, що немає гарантій ні на що, але є сили не тільки боятись, але і жити. Чи обираєте ви життя?
Хлопець ніби має важіль в ваших стосунках і ви одразу відчуваєте, що можете не дотягнути до його планок. А які у вас запити до нього? Можна і його в тонусі потримати?) Чомусь ви спроектували все саме краще в нього, а все погане в себе. Але і у вас і в нього є і те і інше.
Рекомендую вам роботу з психологом, бо перепискою це не вирішується!
психолог онлайн
Алла Володимирівна Романенко
Володимир Анатолійович Тарасенко
цитата:
Нещодавно мій близький родич помер від раку, і ще один на нього захворів, у них він зʼявився від неправильного способу життя, тому і виник страх
Випадків захворювання досить багато, але страх виникає не в усіх родичів тих людей, хто захворів на онко.
А тільки в тих, хто НАДТО тривожний і шукає в себе хвороби. Тому й
цитата:
ця фраза, сказана на початку не дає мені спокою
бо Ви - тривожна й боязка і налякати Вас легко. Через це і -
цитата:
але боюсь закінчення стосунків
виникла певна залежність від стосунків. А хто залежний - той і боїться втратити те, від чого він залежить.
У Вашому випадку є багато з чим працювати психологічно. Але це точно робиться не у вигляді переписки.