Як перестати це робити??
Доброго дня!
Уже довгий час я давлю прищі на своєму тілі ,прям по всьому тілі де тільки знаходжу. Потім здираю кірки чи то роздавлюю ту ранку яка утворилась. Руки прям самі туди лізуть. Якщо в носі якісь ранки,то роздираю так ,що потім кров іде і важко звичайно загоюються.
На руках кожен день давлю,навіть якщо вони не давляться ,але я знайду якийсь ,який сподобається і заспокоюсь. Руки як густина шкіра з почервонінням. Вже перейшла на ноги і так само роблю.
У мене така шкіра,що після кожної ранки у мене остається слід якщо ж роздираю. І от на ногах уже плями ,які я не приберу.
Я не розумію чому я роздираю всі ранки,прищі ,а потім починаю плакати від свого відображення в зеркалом ,бо помітно як наче биті ноги,зовсім не дівчинки. Майку не люблю одягати ,бо видно на руках ,на бюсті ці ранки. Шорти також не хочу,бо також плями і шрами. Так,вони не такі прям критичні,але мені здається,що всім видно.
Питання від: ; Вік: 24

психолог онлайн
Марія Радченко
Ірина Миколенко
У Вас підвищена тривожність і таким чином Ви заспокоюєте себе
Видавлювання прищів і колупання шкіри перетворилися на заспокійливі процедури
На жаль, після механічного впливу на шкіру її стан погіршується, що призводить до ще більшої напруги. Таким чином, коло замикається.
Також видавлювання прищів та колупання шкіри можуть бути розладом обсесивно-компульсивного спектру. Якщо ми говоримо про ОКР, то діагноз ставить фахівець – відповідно, і за терапією звертатись необхідно до психотерапевта або лікаря-психіатра.
Можна звернутися і до психолога, який прцює з тривожними розладами.
психолог онлайн
Марія Радченко
Вітаю!
Скоріш за все — це просто так ви заспокоюєтесь. Рекомендую вам подосліджувати що саме Вас так тривожить та спробувати мінімізувати стрес. Якщо не виходить самостійно — рекомендую звернутись до спеціаліста.
Доповнення від автора
↩ Реакція на відповідь № 363407 для Олена Михайлівна
Частіше я давлю прищі по всьому тілі чи роздираю рани коли думаю про щось. Коли багато думок чи просто скучно сидіти.
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Добрий вечір
З вашого повідомлення видно, що ви так заспокоюєтесь. А як так сталось, що саме такий виж самозаспокоєння ви обрали? Які ще пробували? Які ще можна додати? Якщо така поведінка з дитинства - то що довело дитину до такого самопошкодження?
Усі ці питання варто дослідити на консультації, тому запрошую на зустрі до себе.
Точно важливо подумати над тим, які можуть бути ще способи зайняти руки так, щоб не шкодити собі. Можливо, антистреси, якісь гаджети, тканини, іграшки тощо.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго ранку, Jane!
цитата:
ЯК ПЕРЕСТАТИ ЦЕ РОБИТИ??
Співчуваю Вам. Тривожність і постійне хвилювання спричиняють таку поведінку. Тому вирішення проблеми проходить через розв'язання вузлів Ваших тривог і думок.
цитата:
Запишіть на папері усі ці думки?
Про що вони?
Що відчуваєте, коли приходять ці думки?
Коли нудно людині, то це про розірванний/втрачений контакт із власними бажаннями. А в бажаннях, як відомо, зосереджена вітальна енергія життя. Отже, варто цей контакт відновлювати - прислухатись до себе, помічати свої емоції і бажання. Поменше думати і побільше спостерігати за подіями навкруги, відчуваючи відгук на них в своєму серці.
цитата:
Я не розумію чому я роздираю всі ранки,прищі ,а потім починаю плакати від свого відображення в зеркалом ,бо помітно як наче биті ноги,зовсім не дівчинки.
Насправді, це складний феномен, який потребує дослідження і допомоги фахівця.
Відредаговано автором 27-03-2024 08:59:43
психолог онлайн
Володимир Анатолійович Тарасенко
Ирина Константиновна Зубиашвили
Доброе утро!
Похоже на самоагрессию и мазохизм...
Вы пишите - что много думаете - а про что именно вы много думаете и часто?
Вас явно чтото очень злит и раздражает... какаято не решенная проблема у вас есть... которая давно с вами... вы с ней живете ... и вот эта нерешенность какойто травмирующей ситуации - и потом так идет уже на физику... руки раздирают прыщи... как бы вы так, неосознанно пытаетесь решить эту проблему... стереть прыщи = стереть проблему.
Так как вы, не можете чтото решить - что вас давно тревожит ( не прыщи )
Прыщи это уже следствие... а чтото есть глубже в мыслях... вот руки находят решение --- убрала прыщ и легче становится... но только на время... и потом снова все снова...
Тревожность... и какаято травмирующая ситуация не решенная проблема ... которую надо разбирать детально с психологом.
В каком окружение вы находитесь?
Есть ли люди которые на вас давят?