Втрата домашнього улюбленця
Доброї ночі, після початку війни виїхали з міста на західну всією сімʼєю, і там збили нашу собаку при доньці 4 років, і донька досі не може прийняти утрату іі, і інколи сняться сни цієї трагедії. Повернулися до дому після цього, ходили до психолога, завели собаку на певний час стало краще, перестала за нею так сильно горювати, могла розмовляти за неї без сліз і начебто прийняла втрату. Тепер знову все почалося з початку сняться сни як це сталося, плаче, сумує і горює перед сном за нею, обіда, досада і не порозуміння як водій міг наїхати на собаку, і чому так сталося. Зараз доньці 5,5 вже не знаю як їй допомогти і які слова підібрати, щоб стало їй краще.
Питання від: ; Вік: 32
подобається: 1 з 1

психолог онлайн
Доброго ранку!
Я Вам дуже співчуваю.
Насправді, домашня тварина для багатьох стає членом родини, тому і її втрата за травмуючою силою дуже глибока. Щоб спробувати Вам допомогти, необхідно дещо більше інформації.
Дитина та батьки - це одне ціле. І, насправді, діти реагують так, як в глибині душі реагують, нерідко, дорослі, і особливо, мама. Скажіть, я як Ви прийняли цю ситуацію? Чи змогли самі з нею впоратися? Чи не було у Вас в дитинстві якихось схожих ситуацій? Адже, вміння проходити больові ситуації, напряму залежать від того, як травмуючі ситуації проходять самі батьки...
Зважаючи на те, що ситуація трапилася на очах у донечки, швидше за все,
трагедія закарбувався дуже глибоко у підсвідомості дитини вигляді образу. Підкажіть, будь ласка, а якими методами користувалася психолог, працюючи з дитиною?
І ще... В таких ситуаціях дуже важливо мати правильно сформований світогляд самих дорослих. Адже життя та смерть - це складові нашого існування, і вміння розуміти закономірності процесів, допомагає "вилікувати" душевну травму на тому ж підсвідомому рівні...
Швидше за все, робота з психологом не принесла бажаних результатів з причини того, що не було проведено необхідної роботи і з батьками дитини.
Уявіть собі кімнату, в якій хтось із присутніх скористався парфумами... Цей аромат дуже швидко торкнеться кожного і буде присутнім до тих пір, поки люди не вийдуть назовні, або, принаймні, не розчинять навстіж вікна та двері... Це я до того, що які б правильні методики не використовувала психолог, але до тих пір поки травмуючу ситуацію не приймуть дорослі і не пройдуть її правильно, дитина буде вертатися назад, щоразу проживаючи одне і те ж...
Відредаговано автором 13-03-2024 06:44:24
психолог онлайн
Добрий день. співчуваю вашій втраті
Скажіть, будь ласка, чи сталося щось у вашій сім'ї тепер,що могло спричинити повторну реакцію доньки.
Як ви самі пережили цю втрату?
психолог онлайн
Доброго дня...
Сочувствую вам...
Мне кажется, девочки надо объяснить более по взрослому - как есть.
Что есть люди, которые плохо водят машину.
Либо устали - от усталости и невнимательности - это случилось.
И обязательно сказать, что - "это несправедливо и неправильно. Но люди не идеальны."
Что люди устают - и не всегда могут все контролировать.
У вашей дочки - кризис сильный - потому что она впервые столкнулась со смертью - через собачку.
Поэтому она и не хочет принимать - такую реальность - где есть смерть.
Все дети через это проходят - только каждый в разном возрасте.
Когда понимают - что все мы не бессмертны.
И что все когда либо кончается... даже мы или животные.
Вот мне кажется, такого разговора вашей дочки не хватает.
Но надо его сделать очень деликатно - желательно с психологом.
Сказать - что "да, мир иногда не справедлив!
Но мы всеравно помним собачку и любим всеравно!"
Вашей дочки, тяжело принять несправедливость - которая произошла в вашей семье.
Что понятно... плюс у нее видимо обостренное чувство справедливости - свойство характера.
Попробуйте ей предложить - теперь помогать по возможности - бездомным собачкам и кошечкам - вообще животным ( сейчас их много в Украине увы... ) подкармливать, комуто может дом находить и новых хозяев.
Может так, она сможет скомпенсировать - свою Справедливость!
Когда будет знать, что она всеравно продолжает помогать животным - которые, тоже оказались в беде и без дома.
Перенаправить ее Справедливость в нужное и полезное русло - для девочки
Удачи вам и Добра!
психолог онлайн
Доброго дня!
Спічуваю щиро вашій втраті. Донечка не прожила до кінця свої почуття і весь час повертається в це.
Рекомендую консультацію з психологом в методі ДПДГ (EMDR англійською мовою). Цей метод глибоко і якісно пропрацьовує втрати.
Важливо відпустити цю травму, бо поки вона тримає.
психолог онлайн
Ірина Миколенко
Доброго дня!
Дуже шкода, що донька втратила друга-собаку. Процес горювання у всіх відбувається по-різному, немає інструкції, як горювати. Вам, як дорослому який поруч, важливо бути підтримкою для доньки в тому, як вона горює. Можете запропонувати їй намалювати собаку, зробити певні ритуали прощання з нею, можливо могилку, дати їй можливість дбати про це місце, робити це разом. Або запитайте у доньки - який ритуал вона б хотіла чи можливо він у неї уже є.