Помер батько
Раптово помер батько, причина алкоголізм, але він був найкращим батьком, він мене дуже любив, виню себе, що мало робила задля його порятунку, що не відповіла на останній дзвінок, що була далеко, я його дуже люблю, у мене не має бажання жити, опустились руки, я не хочу нічого, хочу покинути роботу, мені взагалі все одно як далі складеться моє життя, я плачу, дивлюсь фото, згадую його, прошу в думках пробачення, мені важко і боляче, наче забрали єдину опору, шо тримала мене у житті…..але я розумію що тато не хотів би щоб я упала на дно, тому можливо є шанс вийти з цього стану.
Питання від: ; Вік: 27

психолог онлайн
Співчуваю Вашому горю. Дуже боляче втрачати близьку людину, тим паче, люблячого батька.
Ваш стан зараз є природнім для такої ситуації. Люди, що переживають втрату, часто звинувачують себе в тому, що чогось не зробили, не допомогли померлому, не провели з ним час або провели не так, як хотілося б. Провиною психіка захищається від почуття безсилля і втрати контролю над власним життям через смерть близької людини. Зараз Ви можете відчувати найрізноманітніші емоції щодо горя і щодо померлого батька. Важливо не подавляти їх, а дозволяти собі відчувати все, що відчувається. Також важливо не ізолювати себе повністю від спілкування з іншими (якщо хочеться побути самій, це нормально, але якщо потребуєте допомоги від інших - звертайтеся), бо підтримка рідних та друзів під час горювання дуже важлива. Якщо буде важко, звертайтеся по допомогу до психолога. Сил Вам.
психолог онлайн
Співчуваю втраті рідної людини. Батько був для Вас підтримкою та ресурсом і тепер, звісно, його буде не вистачати.
Окрім того, це горе треба буде ще й пережити. А в цьому проживанні будуть і самозвинувачення, і відчай, і горювання. Легше буде прожити цей складний період в психотерапії з психологом, де Ви зможете й відреагувати свої болісні почуття і віднайти ресурси для подальшого життя.
цитата:
тато не хотів би щоб я упала на дно, тому можливо є шанс вийти з цього стану
Тато справді не хотів би щоб Ви впали на дно, і шанс вийти з цього стану 100% є.
психолог онлайн
Доброго дня.
Співчуваю вашій втраті.
Втрата близької людини - одна із найтравмуючих психологічних подій в житті. Важливо дозволити собі відчувати жаль, скорботу. Віднестись з повагою до своїх відчуттів. Можливо зараз вам буде корисно взяти відпустку. По можливості, продовжити спілкування з ресурсними для вас людьми.
Шукати і пробувати свої особисті інструменти проживання скорботи.
Сам факт, що ви звернулися за допомогою в пункт онлайн підтримки психологічного напряму свідчить, що робота з психологом для вас буде дуже корисною.
Бережіть себе і піклуйтесь про себе.